Χωρίς τέλος η μείωση της διαφημιστικής δαπάνηςΧωρίς τέλος η μείωση της διαφημιστικής δαπάνης

Προς το παρόν δεν προβλέπεται ούτε σταθεροποίηση αλλά ούτε και ανάκαμψη. Αυτό τονίζουν τα στελέχη της αγοράς κάθε φορά που καλούνται να σχολιάσουν την πορεία των διαφημιστικών εσόδων στα Μέσα Ενημέρωσης. Οι αριθμοί τούς επιβεβαιώνουν κάθε μήνα και μάλιστα τα δεδομένα για τον Οκτώβριο του 2012 αποδεικνύουν πως πλέον η πτώση ξεπερνά κάθε προηγούμενο.

Συγκεκριμένα, τα συγκριτικά στοιχεία του φετινού Οκτωβρίου με τον Οκτώβρη του 2011 δείχνουν πτώση 25,64% στην τηλεόραση, 41,06% στα περιοδικά, 40,07% στις εφημερίδες και 10,31% στο ραδιόφωνο. Η συνολική μεταβολή εκτιμάται ότι φτάνει το -33,26% και από τα 147.907.912 ευρώ που ανήλθε η διαφημιστική δαπάνη τον Οκτώβριο του 2011, εφέτος το ποσό αυτό αγγίζει τα 98.715.726 ευρώ.

Σε επίπεδο 10μηνου (Ιανουάριος – Οκτώβριος) η μεταβολή για το φετινό σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα στο σύνολο των Μέσων είναι -29,81%.

ΔΟΛ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.