Καθαρές δουλειές από τη Red Bull!http://img.protothema.gr/B93BA9734DCDA92C6E050837D55A7D42.jpg

Οι Φέτελ, Γουέμπερ έκαναν το 1-2 με τη σωστή σειρά και ο Γερμανός πρωταθλητής πέρασε μπροστά στην βαθμολογία αφήνοντας τον Αλόνσο πίσω 6 βαθμούς.

Ο Ισπανός πιλότος με τη Ferrari είχε σήμερα μια συντηρητική προσέγγιση. Χωρίς να προσπαθήσει σε κανένα σημείο του αγώνα, για κάτι παραπάνω φάνηκε να αρκείται στην 3η θέση προσπαθώντας να περιορίσει τις απώλειές του. Βέβαια για να συμβεί αυτό χρειάστηκε να περιορίσει η Ferrari το ρυθμό του Μάσα που ήταν σαφώς ταχύτερος από τον Αλόνσο και πίεζε για την 3η θέση.

Η εξέλιξη του αγώνα δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να εκκινεί μέτρια και το Γουέμπερ να κοιτά στους καθρέπτες του θέλοντας να σιγουρευτεί ότι δεν θα βγει δίπλα του κάποιος από τους Χάμιλτον και Αλόνσο. Έτσι ο Φέτελ έστριψε πρώτος και ο αγώνας κάπου εκεί τελείωσε. Πίσω τους ο Κομπαγιάσι έπεφτε πάνω στους Μπάτον – Ρόσμπεργκ καταστρέφοντας τον αγώνα και των δυο.

Κανένα μονοθέσιο δεν είχε ρυθμό αντίστοιχο μ’ αυτό των Red Bull που ήλεγχαν απόλυτα τον αγώνα. Η στρατηγική των δυο πιτ στοπ απόλυτα προβλέψιμη με τους τέσσερις πρώτους Red Bull και Ferrari να μπαίνουν στους ίδιους γύρους και να επιλέγουν ακριβώς τα ίδια σετ ελαστικών.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο αγώνας του Λιούις Χάμιλτον που εκκινούσε 3ος. Ο Βρετανός διαμαρτύρονταν συνέχεια για τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του που ο ίδιος χτες έλεγε ότι είναι πολύ καλό. Υποχρεώθηκε σε μια αλλαγή ελαστικών παραπάνω και μετά από πολλές μάχες στην πίστα τερμάτισε τελικά 10ος. Απίστευτα κακή εικόνα για μια ομάδα που πριν ένα μήνα κυριαρχούσε.  Μετά τη λήξη του αγώνα από τη McLaren ανέφεραν πρόβλημα με μια σπασμένη ράβδο στρέψης από το τέλος του πρώτου μέρους. Σημειώστε πως είναι ο 3ος συνεχής αγώνας που ο Χάμιλτον πλήττεται από
μηχανικό πρόβλημα. Στην Σιγκαπούρη έμεινε από κιβώτιο, στην Ιαπωνία αντιμετώπισε και πάλι πρόβλημα στην πίσω ανάρτηση όπως και σήμερα. Όλα αυτά αν τα συνδυάσει κανείς χρονικά με την ανακοίνωση της μεταγραφής του στη Mercedes το 2013 αποκτά μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.

Μετά τη λήξη του αγώνα ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος ήταν πολύ καλός αγώνας, εκκινούσα από τη βρώμικη πλευρά, αλλά έφυγα καλά μπόρεσα να περάσω το Μαρκ και βρέθηκα μπροστά. Κρατήθηκα εκεί και άρχισα να φτιάχνω διαφορά. Κάναμε δυο τέλεια πιτ στοπ στο τέλος ανησυχούσα για τα εμπρός ελαστικά αλλά όλα καλά. Θέλω να ευχαριστήσω όλους στην ομάδα για την πολύ σκληρή δουλειά και ελπίζω να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο στους επόμενους αγώνες».

Ο έτερος πιλότος της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ συμπλήρωσε: «Η εκκίνηση δεν ήταν καλή θα πρέπει να το δω αυτό, μετά προσπάθησα να αποφύγω μια επαφή με το Σεμπάστιαν. Έπρεπε να προσέξω τα ελαστικά ειδικά στο τέλος της ζωής τους το εμπρός δεξιά ελαστικό ήταν στο όριο. Πολύ καλός αγώνας από το Σεμπάστιαν, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους υποστηρικτές μας εδώ στην Κορέα. Ήταν ένα τέλειο τριήμερο».

Από την πλευρά του ο Αλόνσο βρήκε κι αυτός λόγο να είναι ευχαριστημένος: «Πρέπει να είμαστε χαρούμενοι για τη σημερινή μας απόδοση τερματίσαμε πίσω από τις Red Bull που είναι άπιαστες αυτή την περίοδο. Ήταν μια καλή μέρα για το Φελίπε, προσπεράσαμε τη McLaren στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και τώρα χρειαζόμαστε μια βελτίωση ώστε να δώσουμε μάχη στους τελευταίους αγώνες για το πρωτάθλημα».

Ο Ισπανός που οδηγούσε την κούρσα του πρωταθλήματος από την Βαλένθια βρίσκεται πλέον έξι βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Επόμενος αγώνας το Ινδικό GP στις 28 Οκτωβρίου.

Συνολικά η κατάταξη και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

Τελική κατάταξη:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος
1.  Vettel        Red Bull-Renault           1h36:28.651
2.  Webber        Red Bull-Renault           +     8.200
3.  Alonso        Ferrari                    +    13.900
4.  Massa         Ferrari                    +    20.100
5.  Raikkonen     Lotus-Renault              +    36.700
6.  Hulkenberg    Force India-Mercedes       +    45.300
7.  Grosjean      Lotus-Renault              +    54.800
8.  Vergne        Toro Rosso-Ferrari         +  1:09.500
9.  Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari         +  1:11.700
10.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +  1:19.600
11.  Perez         Sauber-Ferrari             +  1:20.000
12.  Di Resta      Force India-Mercedes       +  1:24.400
13.  Schumacher    Mercedes                   +  1:29.200
14.  Maldonado     Williams-Renault           +  1:34.900
15.  Senna         Williams-Renault           +  1:36.900
16.  Petrov        Caterham-Renault           +     1 γύρος
17.  Kovalainen    Caterham-Renault           +     1 γύρος
18.  Glock         Marussia-Cosworth          +     1 γύρος
19.  Pic           Marussia-Cosworth          +    2 γύροι
20.  Karthikeyan   HRT-Cosworth               +    2 γύροι
Ταχύτερος γύρος: Webber, 1:42.037
Εγκατέλειψαν:
Πιλότος Ομάδα Γύρος
De la Rosa    HRT-Cosworth                 17
Kobayashi     Sauber-Ferrari               17
Rosberg       Mercedes                     2
Button        McLaren-Mercedes             1
Βαθμολογία μετά από 16 αγώνες:
Πιλότοι: Κατασκευαστές:
1.  Vettel       215        1.  Red Bull-Renault          367
2.  Alonso       209        2.  Ferrari                   290
3.  Raikkonen    167        3.  McLaren-Mercedes          284
4.  Hamilton     153        4.  Lotus-Renault             255
5.  Webber       152        5.  Mercedes                  136
6.  Button       131        6.  Sauber-Ferrari            116
7.  Rosberg       93        7.  Force India-Mercedes       89
8.  Grosjean      88        8.  Williams-Renault           58
9.  Massa         81        9.  Toro Rosso-Ferrari         21
10.  Perez         66
11.  Kobayashi     50
12.  Hulkenberg    45
13.  Di Resta      44
14.  Schumacher    43
15.  Maldonado     33
16.  Senna         25
17.  Vergne        12
18.  Ricciardo      9

Με τέτοιο ρυθμό στην πίστα χορεύουν όπως θέλουν οι πιλότοι της Red Bull.

Τάκης Πουρναράκης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.