http://img.protothema.gr/274C280BEC830B826F22673F0AECB2A3.jpg

H σύγκρουση στην εκκίνηση ανάμεσα στους Γκροζάν, Χάμιλτον, Αλόνσο, Πέρεζ διευκόλυνε το έργο του Τζένσον Μπάτον που έκανε περίπατο σήμερα στο Σπα. Ο Μπάτον που διατήρησε στην εκκίνηση την πρώτη θέση δεν έμπλεξε στο χάος πίσω του, που οριοθέτησε τον αγώνα αρκετών πιλότων όπως ο Καμούι Κομπαγιάσι που εκκινούσε δίπλα του.

Ο Βρετανός πιλότος της McLaren μαζί με το Φέτελ της Red Bull που τελικά τερμάτισε 2ος ήταν οι μόνοι πιλότοι που είχαν την άνεση να διαχειριστούν τα ελαστικά τους με τρόπο ώστε να κάνουν μόνο μια αλλαγή. Αυτή η στρατηγική αποδείχτηκε η πιο γρήγορη σήμερα στο Σπα.

Αντίθετα ο τέσσερις φορές νικητής στο Σπα, Κίμι Ράικονεν που ήταν το σημερινό αουτσάιντερ βρήκε δυσκολίες με τη διαχείριση των ελαστικών και υποχρεώθηκε να αλλάξει δυο φορές λάστιχα.

http://www.protothema.gr/files/1/2012/1f1/2%209d2.jpg

Έτσι περιορίστηκε στην 3η θέση ενώ η μάχη του με τον Μ.Σουμάχερ στο μέσον του αγώνα ήταν συναρπαστική. Ο Φινλανδός πιλότος άλλαξε θέσεις αρκετές φορές με τον Γερμανό στην πίστα προτού τον περάσει οριστικά όταν έπεσαν τα ελαστικά της Mercedes. Ο Σουμάχερ είδε τη Lotus αριστερά του να τον περνά σα σταματημένο στην είσοδο της Eau Rouge. Η λογική λέει ότι τέτοιο προσπέρασμα μπορεί να γίνει μόνο με συναίνεση αλλά και πάλι δεν παύει να είναι εντυπωσιακή η εικόνα

Δεν ήταν η μόνη αψιμαχία στην οποία πρωταγωνίστησε ο Σουμάχερ. Ο Γερμανός που εκκινούσε 13ος αλλά βγήκε ωφελημένος από το χάος της εκκίνησης και κάποια στιγμή φάνηκε πως θα μπορούσε να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο, μονομάχησε με το Φέτελ αρκετούς γύρους πριν τελικά μπει στα πιτ τη στιγμή που ο Φέτελ προσπαθούσε να τον περάσει στο σικέιν.

Στη Mercedes προσπάθησαν να εφαρμόσουν τη στρατηγική του ενός πιτ στοπ στο Γερμανό πρωταθλητή, μια στρατηγική που έδωσε στους Μπάτον και Φέτελ τις δυο πρώτες θέσεις. Όμως στην προσπάθειά του να κρατηθεί μπροστά από το Ράικονεν ο ο Σουμάχερ πίεσε τα ελαστικά η απόδοση των οποίων έπεσε απότομα. Έτσι ο Γερμανός εξαναγκάστηκε σ’ ένα ακόμη πιτ στοπ που τον περιόρισε τελικά στην 7η θέση.

Μετά το τέλος του αγώνα ο Τζένσον Μπάτον ήταν πανευτυχής: “Ήταν ένα σπουδαίο Σαββατοκύριακο για μένα και την ομάδα. Οι 25 βαθμοί είναι καλοδεχούμενοι αν συνεχίσω να κερδίζω δεν αποκλείεται να ξαναμπώ στη μάχη του τίτλου.

Όμως δεν θα πάω στη Μόντσα σκεφτόμενος το πρωτάθλημα. Στόχος μου θα είναι να τα πάω όσο καλύτερα γίνεται και να πάρω τους περισσότερους βαθμούς”.

Από την πλευρά του ο Σεμπάστιαν Φέτελ που εκκινούσε 10ος και κατάφερε να τερματίσει 2ος εκμεταλλευόμενος τις εγκαταλείψεις 5 μονοθεσίων μπροστά του τόνισε: ” Τα πράγματα δείχνουν καλύτερα απ’ ότι πριν. Πλέον είμαι στη μάχη του πρωταθλήματος. Δεν ξέρω τι έγινε στην πρώτη στροφή αλλά ο Αλόνσο εγκατέλειψε. Δε με ενδιαφέρει η διαφορά δείτε πόσο γρήγορα μπορούν να ανατραπούν όλα στους αγώνες. Την επόμενη βδομάδα στη Μόντσα θα ήταν ωραία να πάρουμε την pole καθότι πιο πίσω το ρίσκο για την πρώτη στροφή είναι μεγάλο”.

Ο Κίμι Ράικονεν είναι φανερό πως ήθελε κάτι περισσότερο σήμερα: “Δεν είχαμε την ταχύτητα. Δεδομένης της στριφνής συμπεριφοράς του μονοθεσίου είμαι πολύ ικανοποιημένος με την 3η θέση”.

Επόμενος αγώνας την ερχόμενη Κυριακή το Ιταλικό GP από το ναό της ταχύτητας την κατακόκκινη πίστα της Μόντσα.

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

Τελική κατάταξη:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος
1.  Button        McLaren-Mercedes           1’29:08.530
2.  Vettel        Red Bull-Renault           +    13.624
3.  Raikkonen     Lotus-Renault              +    25.334
4.  Hulkenberg    Force India-Mercedes       +    27.843
5.  Massa         Ferrari                    +    29.845
6.  Webber        Red Bull-Renault           +    31.244
7.  Schumacher    Mercedes                   +    53.374
8.  Vergne        Toro Rosso-Ferrari         +    58.865
9.  Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari         +  1:02.982
10.  Di Resta      Force India-Mercedes       +  1:03.783
11.  Rosberg       Mercedes                   +  1:05.111
12.  Senna         Williams-Renault           +  1:11.529
13.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +  1:56.119
14.  Petrov        Caterham-Renault           +     1 γύρος
15.  Glock         Marussia-Cosworth          +     1 γύρος
16.  Pic           Marussia-Cosworth          +     1 γύρος
17.  Kovalainen    Caterham-Renault           +     1 γύρος
18.  De la Rosa    HRT-Cosworth               +     1 γύρος
Ταχύτερος γύρος: Senna, 1:52.822
Εγκατέλειψαν:
Πιλότος Ομάδα Γύρος
Karthikeyan   HRT-Cosworth                 30
Maldonado     Williams-Renault             5
Perez         Sauber-Ferrari               1
Alonso        Ferrari                      1
Hamilton      McLaren-Mercedes             1
Grosjean      Lotus-Renault                1
Βαθμολογία:
Πιλότοι: Κατασκευαστές:
1.  Alonso       164        1.  Red Bull-Renault          272
2.  Vettel       140        2.  McLaren-Mercedes          218
3.  Webber       132        3.  Lotus-Renault             207
4.  Raikkonen    131        4.  Ferrari                   199
5.  Hamilton     117        5.  Mercedes                  112
6.  Button       101        6.  Sauber-Ferrari             80
7.  Rosberg       77        7.  Force India-Mercedes       59
8.  Grosjean      76        8.  Williams-Renault           53
9.  Perez         47        9.  Toro Rosso-Ferrari         12
10.  Schumacher    35
11.  Massa         35
12.  Kobayashi     33
13.  Hulkenberg    31
14.  Maldonado     29
15.  Di Resta      28
16.  Senna         24
17.  Vergne         8
18.  Ricciardo      4

Η σύγκρουση της εκκίνησης ανάμεσα σε Γκροζάν, Χάμιλτον, Αλόνσο, Πέρεζ.

Τάκης Πουρναράκης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.