Διαθέτει 4 ρόδες και 500 ίππους αλλά θεωρείται μοτοσυκλέτα!
Οι δύο δίδυμοι τροχοί αριθμούν συνολικά 4 ρόδες αλλά το όχημα θεωρείται μοτοσυκλέτα. Το Tomahawk είναι ένας κινητήρας από Viper, V-10, που αποδίδει 500 ίππους. Ουσιαστικά πρόκειται για μέταλλο και ελάχιστο πλαστικό, επενδυμένα γύρω από τον θηριώδη κινητήρα. Η εισαγωγή του καυσίμου γίνεται από τα διπλά σώματα που διακρίνονται πάνω από τους εμπρός τροχούς.
Περισσότερο σαν ένα γλυπτό, σαν ένα μηχανολογικό έργο τέχνης πρέπει να αντιμετωπίζεται και σε καμία περίπτωση σαν μέσο μετακίνησης. Άλλωστε δεν έχει έγκριση να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο. Άλλωστε πιθανότατα δεν θα ήξερε σαν τι είδους όχημα να την πάρει…
Η κίνηση φυσικά βρίσκεται στους πίσω τροχούς που φιλοξενούν ανάμεσά τους και το τελικό της εξάτμισης. Όλο το πλαίσιο είναι από γυαλισμένο αλουμίνιο αν και ο κινητήρας είναι που προσφέρει έδραση στα περισσότερα περιφερειακά του Tomahawk.
Ο ήχος που παράγει είναι το πλέον εξωτικό στοιχείο του και όχι η εκκεντρική του σχεδίαση. Μπάσος και γεμάτος δεν μπορεί να συγκριθεί με κανενός άλλου οχήματος –μοτοσυκλέτας ή αυτοκινήτου.
Ο Wolfgang Bernhard, επικεφαλής της Chrysler την εποχή που βγήκε στην παραγωγή ήταν ενθουσιασμένος με το νέο δημιούργημα της εταιρείας, κάνοντας σχέδια για την παραγωγή εκατοντάδων μονάδων. Η τιμή θα ήταν οριακά κάτω από τις 200.000 δολάρια. Τελικά πουλήθηκαν μόλις εννέα αλλά για 555.000 δολάρια, μέσα από δημοπρασίες.
Πιάνει τα 100 χ.α.ω σε 2,5 δευτερόλεπτα και έχει μια θεωρητική τελική ταχύτητα κοντά στα 480 χ.α.ω. Θεωρητική καθώς χωρίς αεροδυναμική προστασία, δεν υπάρχει άνθρωπος που θα μπορούσε να πιάσει αυτά τα χιλιόμετρα.
Οι τροχοί απέχουν μερικά εκατοστά μεταξύ τους και κάθε ένας διαθέτει ξεχωριστή ανάρτηση. Όμως η διεύθυνση οδικών μεταφορών της Αμερικής αναγνωρίζει ως μοτοσυκλέτες οχήματα που έχουν ως 3 τροχούς, συνεπώς το Tomahawk δεν νομιμοποιείται. Σκέφτηκαν μια έκδοση με τρεις τροχούς, όμως η δύναμη τότε θα δημιουργούσε θέματα ασφάλειας.
Με κυβισμό 8.277 κ.εκ. ο V10, 90 μοιρών κινητήρας παράγει 500 ίππους στις 4200 σαλ και αστρονομικά 63 kgm η ροπής. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό και παρότι δεν διακρίνονται υπάρχουν αναρτήσεις και μάλιστα ρυθμιζόμενες. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ουσιαστικά διπλό, ένα για κάθε τροχό με δύο ψαλίδια και πλήμνες σε κάθετη διάταξη.
Για να σταματά, θα χρειαζόταν… αλεξίπτωτο, όμως τώρα τη δουλειά κάνουν 2 δισκόφρενα των 500 mm διαμέτρου με περιμετρική έδραση εμπρός και με διπλές δαγκάνες 4 εμβόλων για κάθε τροχό, φτιαγμένες ειδικά για το Tomahawk. Συνολικά 16 έμβολα εμπρός και άλλα 8 πίσω, όπου οι δαγκάνες είναι μονές. Όλα μαζί μας κάνουν ούτε λίγο ούτε πολύ 24 δαγκάνες για να σταματούν τα 675 κιλά του.
Στα ελαστικά (μοτοσυκλέτας) εντοπίζεται μια μικρή δυσκολία, καθώς η διάσταση των 20 ιντσών δεν χρησιμοποιείται πουθενά αλλού παρά μόνο στο Tomahawk, τόσο για τους μπροστινούς όσο και για τους πίσω τροχούς.
Μπορεί να έχει 10 κυλίνδρους αλλά το κιβώτιο ταχυτήτων έχει μόλις δύο σχέσεις και η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα.
Το πιο τρομακτικό πάντως από τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι εκείνο που αναφέρεται στις κλίσεις που μπορεί να πάρει το όχημα και φτάνει τις 45ο, όσο μια συμβατική σπορ μοτοσυκλέτα δηλαδή.
Όσοι πάντως αμφιβάλετε ακόμη για το αν οδηγείται, ή απορείτε για το πως σχεδιάζεται μια τέτοια «μοτοσυκλέτα» μπορείτε να παρακολουθήσετε το σχετικό βίντεο που ακολουθεί…