Είναι κοινό μυστικό πως τα ηλεκτρικά μοντέλα δεν έχουν καμία συμβολή στην κερδοφορία των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Απεναντίας πολλές φορές κατασκευάζονται και πωλούνται με ζημιά. Το γεγονός αυτό παραδέχτηκε σε συνέντευξή του στο Automotive News ο επικεφαλής της BMW, Ηarald Krueger, ο οποίος σε δηλώσεις του παραδέχτηκε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με την υπάρχουσα τεχνολογία δεν είναι κερδοφόρα. «Θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι την 5η γενιά των ηλεκτρικών που θα είναι πιο κερδοφόρα» δήλωσε ο Kruger, δηλώνοντας παράλληλα ότι η BMW θα «φρενάρει» λίγο τον προγραμματισμό της, αλλάζοντας τον ορίζοντα για μετά το 2020.

Παράλληλα είπε πως «αν θέλεις να είσαι πρώτος στην κούρσα των πωλήσεων των ηλεκτρικών, θα πρέπει να είσαι ανταγωνιστικός και σε επίπεδο κόστους, αλλιώς δεν μπορείς να ανεβάσεις την παραγωγή σε μεγάλους αριθμούς». Ειδικοί αναλυτές υποστηρίζουν ότι οι διαφορές παραγωγής μεταξύ ενός μοντέλου 4ης γενιάς όπως το i3 και 5ης γενιάς όπως το i4 αγγίζουν διψήφιο νούμερο, κάτι που σημαίνει ότι μεγαλώνουν τα περιθώρια κέρδους της εκάστοτε εταιρίας.

Οι δηλώσεις του Krueger έρχονται να καταστήσουν σαφές ότι η σημερινή τεχνολογία δεν είναι ώριμη σε επίπεδο βιομηχανικής παραγωγής για ηλεκτρικά μοντέλα ευρείας κατανάλωσης. Παρόλα αυτά η BMW επενδύει περί τα 8 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτροκίνηση και θα έχει 25 ΕV (Electric Vehicle) στη γκάμα της μέχρι το 2025. Απλά δεν θέλει να παρασυρθεί από τις γενικές τάσεις αλλά να προχωρήσει με το δικό της τρόπο.

 

 

 

 

 

iefimerida

loading…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.