Το πιο αγαπημένο παιχνίδι προσομοίωσης στα κινητά έχει γίνει στην Κίνα το «Travel Frog», ένα παιχνίδι της ιαπωνικής εταιρίας Hit-Point Co., Ltd.
Είναι δε τόσο δημοφιλές που το βρίσκεις πλέον σε όλες τις διαδικτυακές πλατφόρμες της χώρας.
Τι είναι ακριβώς όμως αυτό το παιχνίδι;
Πρόκειται για έναν βάτραχο τον οποίο ο παίκτης πρέπει να προετοιμάσει καλά για ένα ταξίδι.
Αν η προετοιμασία είναι επιτυχής, ο βάτραχος θα επιστρέψει φέρνοντας καλούδια στον παίκτη. Χρησιμοποιώντας τριφύλλια που καλλιεργούν ή συλλέγουν ως νόμισμα εντός του παιχνιδιού, οι παίκτες μπορούν να αγοράσουν τα απαραίτητα τρόφιμα και αντικείμενα για το ταξίδι του βάτραχου.
Παρότι ο βάτραχος φεύγει για ταξίδι, μπορεί να στείλει ένα σύντομο μήνυμα λέγοντας που βρίσκεται.
Όταν επιστρέψει μπορεί να φέρει μαζί του τοπικές λιχουδιές.
Στην πραγματικότητα οι παίκτες έχουν έναν πολύ περιορισμένο ρόλο στο παιχνίδι, τίποτα περισσότερο από την προετοιμασία του φαγητού και την αναμονή μέχρι ο βάτραχος να ξεκινήσει το ταξίδι ή να επιστρέψει στο σπίτι.
«Αν και οι κινήσεις που κάνω είναι περιορισμένες, το παιχνίδι μου δίνει μία αίσθηση ηρεμίας», λέει ο Γιανγκ Πέι, εργαζόμενος σε μεγάλη εταιρία στο Πεκίνο.
Λέγεται ότι αυτό το παιχνίδι αντανακλά τον βουδιστικό τρόπο ζωής και το πνεύμα του σύμφωνα με το οποίο: «οτιδήποτε είναι, θα είναι», αφού όταν ανοίξεις την εφαρμογή δεν είναι προκαθορισμένο να δεις εάν ο βάτραχος έχει επιστρέψει πίσω με τα καλούδια. Πολλοί παίκτες λένε ότι το παιχνίδι τους κάνει να αισθάνονται σαν τους γονείς παλαιοτέρων γενεών που περιμένουν τα παιδιά τους να επιστρέψουν σπίτι.
Επίσης το βρίσκουν πολύ διασκεδαστικό χωρίς να πρέπει να αφιερώνουν πολύ χρόνο.
«Ανυπομονώ να ανοίξω την εφαρμογή με την ελπίδα ο βάτραχος μου να έχει γυρίσει σπίτι. Είναι όπως μία μητέρα που περιμένει με αγωνία το παιδί της», λέει η Ζάο Γουέντσι φοιτήτρια στο τμήμα Επικοινωνιών του Πανεπιστημίου της Κίνας.
ΑΠΕ-ΜΠΕ