Το Ford EcoSport έχει πάρα πολλές αλλαγές, σε 2.360 σημεία, που σαφώς και ξεφεύγουν από τα πλαίσια μιας απλής ανανέωσης.

Εξωτερικά δείχνει πιο μοντέρνο και δυναμικό, με νέα μάσκα, προφυλακτήρες και προβολείς, ενώ θα είναι διαθέσιμο και με δυνατότητα επιλογής διαφορετικού χρώματος οροφής σε κάποιες εκδόσεις.

Στο εσωτερικό του η εικόνα είναι πολύ διαφορετική απ’ αυτήν που γνωρίζαμε, καθώς τα πολλά κουμπιά στην κονσόλα είναι πια παρελθόν και η ποιότητα σαφώς βελτιωμένη, ενώ καινούργια είναι και η οθόνη αφής 6,5 ή 8 ιντσών του αναβαθμισμένου συστήματος infotainment SYNC 3 των πιο πλούσιων εκδόσεων. Από κει και πέρα οι χώροι είναι ικανοποιητικοί, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (πορτμπαγκάζ 334 λίτρων).

Στο δρόμο οι αλλαγές στην ανάρτηση και το βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης έχουν κάνει το Ecosport πιο ευχάριστο οδηγικά. Στις στροφές οι κλίσεις είναι μικρές, ενώ το επίπεδο άνεσης στις περισσότερες περιπτώσεις ικανοποιητικό.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τους 1.0 EcoBoost με 125 και 140 ίππους και τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 TDCi που αποδίδει 100 ίππους, ενώ θα ακολουθήσουν ο 1.0 EcoBoost των 100 ίππων καθώς και ένας ολοκαίνουριος diesel 1.5 EcoBlue που αποδίδει 125 ίππους. Ο 1.5 EcoBlue θα διατίθεται για πρώτη φορά και σε τετρακίνητη έκδοση με το σύστημα «Ford Intelligent All Wheel Drive» το οποίο μοιράζει τη ροπή από 100:0 εμπρός πίσω έως 50:50.

Ένα ακόμη σημείο στο οποίο το ριζικά ανανεωμένο EcoSport αλλάζει σελίδα είναι ο εξοπλισμός του, καθώς μεταξύ άλλων διαθέτει 9 αερόσακους, κάμερα οπισθοπορείας, cruise control με ρυθμιζόμενη ταχύτητα, θερμαινόμενο τιμόνι και παρμπρίζ, σύστημα Blind Spot, μέχρι και ηχοσύστημα B&O PLAY με 10 ηχεία κ.ά. που συναντούμε συνήθως σε μεγαλύτερα και πιο πολυτελή μοντέλα.

Το αναβαθμισμένο Ford EcoSport θα είναι στην Ελλάδα στα μέσα του Ιανουαρίου σε εκδόσεις Business, Titanium και ST-Line, ενώ τότε θα ανακοινωθούν και οι τιμές που κατά πάσα πιθανότατα δεν θα διαφέρουν σημαντικά από αυτές του τρέχοντος μοντέλου που ξεκινούν από 16.540 ευρώ.

 

 

iefimerida

loading…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.