Στα 22 της χρόνια έχει καταφέρει να κερδίζει μια περιουσία μέσω

Instagram… απλά περνώντας καλά και ποζάροντας.

Η ιστορία της Sjana Earp, μιας infuencer -όπως αποκαλούνται τα άτομα που λόγω της κοινωνικής τους θέσης, της γνώσης τους, της εμφάνισής τους μπορούν να επηρεάσουν την αγοραστική μας απόφαση- είναι η απόδειξη ότι τελικά τα social media έχουν εξελιχθεί σε «επιχείρηση» για όσους ξέρουν να τα χειρίζονται «έξυπνα».

Η Sjana Earp έχει καταφέρει να αποκτήσει 1.2 εκατομμύρια followers που κατακλύζουν την κάθε της φωτογραφία από likes.

Γι’αυτά τα likes, λοιπόν, η Sjana πληρώνεται αδρά!

Ποζάρει σε εξωτικά σημεία του πλανήτη, απολαμβάνει χλιδάτες διακοπές, λιάζεται ολημερίς με σέξι μπικίνι, κάνει yoga και απολάμβάνει τα προιόντα τα οποία ουσιαστικά διαφημίζει.

Το μοντέλο ποτέ δεν περίμενε ότι η αγάπη του για το Instagram θα μπορούσε να είναι «χρυσωρυχείο». Ενα ποστ ενός top influencer, όπως είναι εκείνη, μπορεί να αμειφθεί ακόμα και με 14.000 ευρώ.

Mιλώντας στο Sunday Morning Herald, η Sjana Earp αποκάλυψε λεπτομέρειες για το success story της.

Αρχικά, το Instagram ήταν για εκείνη απλά ένα μέσο έκφρασης συναισθημάτων.

«Δεν υπάρχει κάτι χειρότερο από το να καταπιέζεις τα συναισθήματά σου. Οι followers μου δέχτηκαν αυτή την ανάγκη να τα εκφράζω. Πριν από τρία χρόνια με προσέγγισε ένας μάνατζερ και μου είπε ότι μπορώ να πληρώνομαι για τα ποστ που κάνω. Η αντίδρασή μου ήταν «Tι; Αλήθεια; Mπορώ να πληρώνομαι γι’αυτά;».

 

 

Η ίδια παραδέχεται ότι δεν βάζει «χορηγούμενες» όλες τις δημοσιεύσεις της. Το κάνει μόνο όταν πληρώνεται γι’αυτό. Βάζει και εκείνη τα όριά της γιατί την ενδιαφέρει να διατηρήσει ένα καλό προφίλ, χωρίς να απογοητεύσει τους followers της.«Οσο αυξάνονται οι followers, τόσο αυξάνονται και οι ευκαιρίες και η τιμή των ποστ. Εγώ πάντως λειτουργώ αυθόρμητα. Δεν ξέρω τι θα επακολουθήσει, αλλά ξέρω πόσο τυχερή είμαι που μου συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Η Sjana μοιράστηκε ακόμα και τα μυστικά για ένα «τέλειο» προφίλ στο Instagram!

 

Eνας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιτυχίας είναι η φωτεινότητα.

«Οι φωτογραφίες σου θα πρέπει να είναι καθαρές. Αν δεν είναι, τότε δεν θα είναι τόσο ενδιαφέρουσες και ελκυστικές. Πρέπει να γίνεται το σωστό focus». Η Sjana είναι κατά των «φίλτρων». Πιστεύει ότι οι φυσικές φωτογραφίες είναι καλύτερες. «Τα φίλτρα δείχνουν πια τις φωτογραφίες σχεδόν ίδιες. Μπορεί κάποιες φορές να τις κάνουν εντυπωσιακές αλλά αυτό δεν ισχυεί πάντα. Υπάρχουν προφίλ που έχουν τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο ανάρτησης. Πχ. Μια εταιρία με μαγιό, η Triangl, ποστάρει φωτογραφίες και των μοντέλων αλλά και των εξωτικών τοπίων. Ολες οι φωτογραφίες σου να έχουν χρώμα και φωτεινότητα. Το προφίλ γίνεται ενδιαφέρον. Ακόμα βοηθούν τα hash tags και το tag σε άτομα που μπορεί να σχετίζονται με τη φωτογραφία».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bovary

loading…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.