Ο ένας στους τρεις Αμερικανούς και ο ένας στους πέντε Ευρωπαίους δεν τους περισσεύουν χρήματα να δαπανήσουν, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας πληροφοριών Νίλσεν
Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών παγκοσμίως παρέμεινε εξασθενημένη στο γ’ τρίμηνο του έτους με πάνω από 64% των καταναλωτών να δηλώνει πως είναι κακή εποχή για δαπάνες λόγω των δυσμενών οικονομικών προοπτικών και την απειλή της ανεργίας που ξεπέρασαν τους κινδύνους του αυξανόμενου πληθωρισμού.
Ο δείκτης Nielsen Global Consumer Confidence Index έπεσε κατά μία μονάδα στο γ’ τρίμηνο έναντι του β’ τριμήνου περιοριζόμενος στις 88 μονάδες.
Η κάμψη σημειώθηκε παρά τη βελτίωση της εμπιστοσύνης στις αναπτυσσόμενες χώρες όπως η Ινδία (είχε την καλύτερη ένδειξη), η Βραζιλία και η Σ. Αραβία, γεγονός που δείχνει μεγάλη κάμψη της στις αναπτυγμένες χώρες.
Οποιαδήποτε μέτρηση κάτω από τις 100 μονάδες υποδηλώνει απαισιοδοξία για τις προοπτικές της οικονομίας τους προσεχείς μήνες.
Η έρευνα έγινε το α’ 15μερο του Σεπτεμβρίου και κάλυψε 28.000 καταναλωτές σε 56 χώρες.