Τα βραβεία Marketing Excellence Awards 2011, απονεμήθηκαν χθες παρουσία εκπροσώπων του χώρου της επικοινωνίας, στο Ζάππειο Μέγαρο
Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε εφέτος για τρίτη φορά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
Τα Marketing Excellence Awards 2011 απονεμήθηκαν στις ακόλουθες κατηγορίες:
– Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων και Αγορών στη Nestle Ελλάς ΑΕ για το πρόγραμμα “Nescafe Dolce Gusto”.
– Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών και Αγορών στη Marfin Εγνατία Τράπεζα ΑΕ για το πρόγραμμα “Marfin Ταμιευτήριο & Υγεία”.
– Διαχείριση Δικτύων Διανομής & Trade Marketing στην ΕΛΑΙΣ-Unilever Hellas ΑΕ για το πρόγραμμα Προωθητικής Ενέργειας “Τι θα φάμε σήμερα” της Knorr στην Carrefour.
– Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ στην Hellas on Line για το πρόγραμμα “Οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι και το διαδίδουν” (Δίκτυο – Οικονομία).
– Διαχείριση σχέσεων με πελάτες στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος ΑΕ για το πρόγραμμα “Σύστημα Ενημέρωσης Πελατείας Alerting”.
– Green Marketing στην Coca Cola-Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως ΑΕ για το πρόγραμμα “Κάποια δάση έχουν τη δική τους αύρα”.
Το Marketing Excellence Grand Award απονεμήθηκε στην Hellas on Line για το πρόγραμμα “Οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι και το διαδίδουν”, το οποίο συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολογία από όλα τα διαγωνιζόμενα προγράμματα.
Τέλος, ειδικό βραβείο πολυετούς προσφοράς (Life Achievement Award) απονεμήθηκε στον πρόεδρο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, καθηγητή κ. Γιώργο Αυλωνίτη, (του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).
AΠΕ – ΜΠΕ