Κόντρα χωρίς τέλος έχει ξεσπάσει μεταξύ του Αίαντα Μανθόπουλου και της πρώην συζύγου του Στέλλας Τσιάτσιου για τον εντυπωσιακό πύργο που αγόρασαν στη Ρουμανία, τον οποίο μετέτρεψαν σταδιακά σε πολυτελέστατο ξενοδοχείο.
Το «Σπίτι με τα πιάτα», όπως είναι γνωστό στην πόλη Σινάια λόγω της εξωτερικής του διακόσμησης με πορσελάνινα στρογγυλά πιατάκια, αγοράστηκε από το -άλλοτε ερωτευμένο- ζευγάρι ηθοποιών τον Φεβρουάριο του 2005, σήμερα όμως έχει γίνει ο λόγος για μία ανελέητη διαμάχη, που θυμίζει σε πολλά το σενάριο της ταινίας «Ο πόλεμος των Ρόουζ».
Ανακαινίστηκε -σύμφωνα με πληροφορίες του φιλικού τους περιβάλλοντος- με χρήματα και των δύο κι ενός δανείου, που πήρε ο ηθοποιός εκείνη τη χρονιά από ελληνική τράπεζα. Ωστόσο όταν ολοκληρώθηκε η αναπαλαίωσή του, αντί να ανοίξει τις πύλες του στο κοινό, έμεινε κλειστό για πέντε χρόνια.
Σήμερα το suites hotel αποτελεί ένα οικονομικό «αγκάθι» μεταξύ του ζευγαριού, που από το 2010 βρίσκεται σε διάσταση. Και αυτό γιατί, αν και το ακίνητο αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια του έγγαμου βίου τους, όμως σήμερα η πρώην σύζυγος του Αίαντα Μανθόπουλου δεν μπορεί να επισκεφθεί. Σύμφωνα με πηγή από τον κύκλο της ηθοποιού, ο εν διαστάσει σύζυγός της της έχει απαγορέψει την είσοδο στο επιβλητικό κτίριο. Μάλιστα, αν και εκείνη έχει προσπαθήσει αρκετές φορές να έρθει σε επαφή μαζί του για να διευθετήσουν τα οικονομικά τους, κάτι τέτοιο έχει σταθεί αδύνατον. Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, το ζευγάρι θα κληθεί να λύσει άμεσα τις περιουσιακές διαφορές του στις αίθουσες των δικαστηρίων. Και αυτό γιατί η ηθοποιός, όπως αποκαλύπτει η ίδια πηγή, έχει φτιάξει τη ζωή της από την αρχή, τα παιδιά της με τον πρωταγωνιστή έχουν μεγαλώσει και σίγουρα θέλει να κλείσει το κεφάλαιο «Αίαντας Μανθόπουλος» μια για πάντα.
Δύο ξένοι
Το 1998 ο πρωταγωνιστής των «Δύο ξένων» γνωρίστηκε μέσω κοινής παρέας με την όμορφη Στέλλα Τσιάτσιου, συνάδελφό του στο επάγγελμα, και έγιναν ζευγάρι. Λίγο καιρό μετά ο Αίαντας Μανθόπουλος αντιμετώπισε σοβαρές δικαστικές περιπέτειες με την πρώην σύντροφό του Δέσποινα Παπαθανασίου, με την οποία είχε αποκτήσει ένα αγοράκι. Το μοντέλο ισχυριζόταν πως «ο ηθοποιός χρησιμοποιούσε το παιδί τους για προσωπική του προβολή στα μέσα ενημέρωσης, καταγγέλλοντας πως πατέρας και γιαγιά το παρενοχλούσαν σεξουαλικά». Εκείνος κατέθεσε κατόπιν μήνυση εναντίον της για συκοφαντική δυσφήμηση και ψευδή καταμήνυση, καθώς και σε βάρος δύο παιδοψυχιάτρων που συνέταξαν εκθέσεις περί σεξουαλικής μεταχείρισης του παιδιού. Η δίκη τότε υπήρξε επεισοδιακή και ακούστηκαν σκληρά λόγια και από τις δύο πλευρές, αλλά και οι τρεις κατηγορούμενοι -μητέρα και παιδοψυχίατροι- αθωώθηκαν.
Η νέα του αγαπημένη, όπως έγραφαν τότε τα ρεπορτάζ των εφημερίδων, ήταν δίπλα του και τον στήριζε ψυχολογικά όσο περισσότερο μπορούσε, κλείνοντας τα αυτιά της σε όσα σκληρά ακούγονταν για τον σύντροφό της στις δικαστικές αίθουσες. Αυτό το γεγονός τούς έφερε ακόμα πιο κοντά, τόσο που αποφάσισαν να ζήσουν μαζί και να επισφραγίσουν την αγάπη τους το 2004 με τον πολιτικό τους γάμο στο δημαρχείο της Παιανίας.
Συχνά έκαναν ταξίδια στο Βουκουρέστι για λόγους αναψυχής αλλά και για να βλέπει η σύντροφός του τους Ελληνες γονείς της, που δραστηριοποιούνται εκεί επιχειρηματικά διατηρώντας μια βιοτεχνία (τη μετέφεραν στη γειτονική χώρα από την Ελλάδα πριν από 18 χρόνια).
Ο πεθερός του ήταν μάλιστα εκείνος, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, που τους προέτρεψε να επενδύσουν σε ακίνητα στη ρουμανική πρωτεύουσα. Οταν, κάποιους μήνες μετά, τους ενημέρωσε πως οι Αρχές είχαν βάλει πωλητήριο σε ένα πύργο – εθνικό μνημείο σε τουριστική περιοχή, ο Αίαντας Μανθόπουλος πήρε το πρώτο αεροπλάνο και πήγε εκεί μόνος του, καθώς η τότε σύζυγός του ήταν έγκυος στο πρώτο τους παιδί.
Το «διαμάντι» που ξαναβρήκε τη λάμψη του
Ο πύργος ήταν πραγματικά ένα κόσμημα που δέσποζε στο «Διαμάντι των Καρπαθίων», την περιοχή που αποτελεί πόλο έλξης για την υψηλή κοινωνία της Ρουμανίας αλλά και για χιλιάδες τουρίστες όλο τον χρόνο – κυρίως τους χειμερινούς μήνες, λόγω του περίφημου χιονοδρομικού του κέντρου. Εκεί βρίσκεται και το φημισμένο θερινό παλάτι του βασιλιά Κάρολου Α’ (1870), το διάσημο «Peles», αλλά και το Μοναστήρι του Κατακουζηνού. Ωστόσο το αριστοκρατικό κτίριο παρέμενε κλειστό και εγκαταλειμμένο για χρόνια με μεγάλες φθορές εσωτερικά και εξωτερικά. Αυτό όμως δεν εμπόδισε το ζευγάρι να προχωρήσει στην αγορά του, με τον Αίαντα Μανθόπουλο να παίρνει δάνειο από ελληνική τράπεζα και να προσθέτει όσα χρήματα είχε ο καθένας στην άκρη, όπως αναφέρει έγκυρη πηγή.
Η αναπαλαίωση στο «Casa courfafouri» των 600 τ.μ. ξεκίνησε το 2005, αλλά γινόταν με αργούς ρυθμούς, καθώς εποπτεία των εργασιών σε χρώματα, ξυλόγλυπτα και δάπεδα είχαν και οι ρουμανικές Αρχές, αν και είχε καταστεί σαφές στον Δήμο της Σινάια πως οι νέοι αγοραστές θα το μετέτρεπαν σε ξενοδοχείο.
Η Στέλλα, που πλέον είχε γεννήσει το κοριτσάκι τους στην Αθήνα, μετακόμισε από το πατρικό σπίτι του ηθοποιού στην Παιανία όπου έμεναν μετά τον γάμο τους στους γονείς της στο Βουκουρέστι σχεδόν για δύο χρόνια, ώστε να επιβλέπει την ανακαίνιση, όπως λέει κοινός φίλος του ζευγαριού.
Το ζευγάρι, όπως λέει άνθρωπος από το περιβάλλον τους, έστελνε συνεχώς φωτογραφίες μέσω των κινητών του τηλεφώνων σε φίλους και συναδέλφους του στην Ελλάδα συνοδευόμενες με μηνύματα ενθουσιασμού.
Η Στέλλα έμεινε έγκυος στο δεύτερο παιδί τους και ο μικρός γεννήθηκε στο Βουκουρέστι. Οταν όμως προέκυψε ένα γραφειοκρατικό πρόβλημα στη ρουμανική πολεοδομία, το ζευγάρι ανέθεσε την υπόθεση σε δικηγόρους και γύρισε πίσω στην Αθήνα.
Επέστρεψαν στη μεγάλη τους αγάπη, το θέατρο, και έπαιξαν μαζί σε περισσότερες από δεκαοχτώ παραστάσεις. Ηταν μια ευτυχισμένη οικογένεια που έκανε όνειρα και σχέδια για το μέλλον.
Ο πύργος έπειτα από αρκετούς μήνες ήταν έτοιμος. Μόνο που το ζευγάρι δεν έπαιρνε την απόφαση να μετακομίσει στη Ρουμανία. Το γιατί δεν το ξέρει κανείς, όπως λέει στενός τους φίλος. «Ισως ήδη να είχε αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για τον γάμο τους».
Ιδιωτική ασφάλεια
Οταν το 2006 ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στον πύργο, το κτίριο έμεινε κλειστό για πέντε χρόνια, με το ζευγάρι να πληρώνει άντρες ιδιωτικής ασφάλειας για να το προσέχουν. Ωστόσο προωθητικές φωτογραφίες του ξενοδοχείου λέγεται πως είχαν ανέβει στο διαδίκτυο και φιγουράριζαν σε ταξιδιωτικά πρακτορεία τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Κατά διαστήματα το κτίριο λειτουργούσε ως ξενοδοχείο.
Το 2010 ο Αίαντας Μανθόπουλος και η Στέλλα χωρίζουν. «Ηταν ένα γεγονός που δεν περίμενε κανείς. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά εκείνος, όπως μάθαμε, πήρε τα κλειδιά του ξενοδοχείου και έφυγε για τη Ρουμανία, όπου μένει μέχρι σήμερα, με μικρά διαλείμματα που έρχεται στην Ελλάδα για να βλέπει τη μητέρα του, η οποία διαμένει στην Παιανία» λέει φιλικό τους πρόσωπο.
Και η Στέλλα όμως άφησε πίσω της την Αθήνα και μένει πλέον με τα δύο παιδιά τους στη βόρεια Ελλάδα, έχοντας ξεκινήσει μια νέα ζωή.
Πουπουλένια στρώματα, πίνακες, πορσελάνινα σερβίτσια
Τα σχέδια των αρχιτεκτόνων για τον πύργο ήταν θαυμάσια: οι πέντε σουίτες που φτιάχνονταν σιγά σιγά διακρίνονταν για την κομψότητά τους χωρίς να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του πύργου. Τα δωμάτια είχαν διαφορετικά χρώματα το καθένα, ονόματα από πολύτιμους λίθους και μπάνια υπερσύγχρονα με τζακούζι και έξτρα ανέσεις. Ολα βάφτηκαν στο χέρι με προσοχή στις λεπτομέρειες. Η μέλλουσα πυργοδέσποινα, εκτός από σπουδές υποκριτικής, έχει ασχοληθεί και με το σχέδιο μόδας και έχει παρακολουθήσει μαθήματα διακόσμησης στην Αγγλία. Μπήκαν μάρμαρα στα τραπεζάκια, αγοράστηκαν σιδερένια κρεβάτια με πουπουλένια στρώματα και απαλές πετσέτες, έπιπλα από όλη την Ευρώπη, πορσελάνινα σερβίτσια και υπέροχοι πίνακες για τους τοίχους, ξυλόγλυπτες κορνίζες και μοκέτα στο χρώμα του ξύλου, που έντυσε από τοίχο σε τοίχο όλο τον πύργο, του οποίου το παρκέ είχε καταστραφεί από την εγκατάλειψη αλλά δεν ήταν εφικτό να αντικατασταθεί, όπως τους είχαν ενημερώσει οι εκεί αρχαιολογικές υπηρεσίες. Η θέα από το υπέροχο ξενοδοχείο είναι μοναδική: βλέπει κα το δάσος, τα μοναδικής ομορφιάς αρχιτεκτονικά σπίτια και το Μουσείο του Βασιλιά Καρόλου του Α’.
espressonews