twinning

Με “Ετικέτα Ποιότητας” (η δεύτερη σε μια σχολική χρονιά) από την Εθνική Υπηρεσία του etwinning βραβεύτηκε το πρόγραμμα «Digital tales – Ψηφιακά παραμύθια του τόπου μας» που πραγματοποίησε το σχολικό έτος 2014-2015 η Ε΄ τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γρεβενών (σήμερα ΣΤ΄). Ως γνωστό η Ετικέτα Ποιότητας δίνεται σε έργα etwinning (ηλεκτρονικής αδελφοποίησης) που αγγίζουν την τελειότητα στους ακόλουθους τομείς:

1. Παιδαγωγική Καινοτομία και Δημιουργικότητα

2. Ενσωμάτωση στη Διδακτέα ύλη

3. Συνεργασία μεταξύ των σχολείων-συνεργατών

4. Χρήση της τεχνολογίας

5. Βιωσιμότητα και δυνατότητα μεταβίβασης,

6. Αποτελέσματα και Οφέλη.

Η επιτροπή αξιολόγησης σημειώνει: «Συγχαρητήρια! Έχετε μόλις βραβευθεί με την Ετικέτα Ποιότητας για την εργασία που έχετε κάνει στο eTwinning. Τα δύο βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα έργο eTwinning είναι η συνεργασία και η αλληλεπίδραση των συνεργαζόμενων σχολείων σε όλες τις φάσεις του έργου σε επίπεδο εκπαιδευτικών και ιδιαίτερα σε επίπεδο μαθητών. Ένα ακόμη βασικό στοιχείο ενός etwinning έργου είναι και η χρήση των ΤΠΕ για την ενίσχυση της συνεργασίας και της επικοινωνίας των εταίρων αλλά και για την υλοποίηση του έργου. Τα στοιχεία αυτά διαφαίνονται σε ικανοποιητικό βαθμό στο έργο αυτό!»

Για να γράψουμε το δικό μας ψηφιακό παραμύθι, ξεκινήσαμε με έρευνα στον οικογενειακό κύκλο των μαθητών, η οποία όμως δεν απέδωσε καρπούς. Έτσι ψάξαμε στη βιβλιοθήκη και βρήκαμε το βιβλίο “Παραδοσιακά Παραμύθια Γρεβενών” της Δ. Κατσαρού. Διαβάσαμε όλα τα παραμύθια του βιβλίου στην τάξη και οι μαθητές αποφάσισαν να εργαστούμε με το παραμύθι: “Το χρυσό μήλο”. Χωριστήκαμε σε ομάδες και κάθε ομάδα ανάλαβε ένα κομμάτι του παραμυθιού, πρώτα να ζωγραφίσει τις εικόνες, στη συνέχεια να το ηχογραφήσει και να το επενδύσει μουσικά. Κατόπιν όλα αυτά τα επεξεργαστήκαμε ψηφιακά και δημιουργήσαμε το δικό μας ψηφιακό παραμύθι σε word, pdf, video, eBook, padlet και power point. Στην τάξη παρακολουθήσαμε τα παραμύθια των άλλων σχολείων, τα συζητήσαμε και τα σχολιάσαμε. Σε τηλεδιασκέψεις που έγιναν μέσω Skype με τα άλλα σχολεία, γνωριστήκαμε καλύτερα, παρουσιάσαμε τα παραμύθια μας και προγραμματίσαμε τις δραστηριότητες στα πλαίσια του έργου. Το καλύτερο σημείο του έργου ήταν το «συνεργατικό παραμύθι», ένα παραμύθι που γράφτηκε στο Google drive, εικονογραφήθηκε και έγινε ψηφιακό από τους μαθητές όλων των σχολείων και παρουσιάστηκε σε τηλεδιάσκεψη μέσω 6 σχολείων. Επίσης κάθε σχολείο έγραψε το δικό του τέλος του παραμυθού και η επιλογή έγινε μετά από ψηφοφορία όλων των μαθητών. Τέλος έγινε αξιολόγηση του έργου, ενώ όλα δημοσιεύτηκαν στην ιστοσελίδα του σχολείου, στο Twinspace του έργου, στον τοπικό τύπο έντυπο και ηλεκτρονικό.

Τέλος μετά και την ολοκλήρωση του προγράμματος αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε όλους όσους μας βοήθησαν και ιδιαίτερα τους:

1.Τους μαθητές και δασκάλους συνεργάτες του έργου.

2. Τη Δήμητρα B. Κατσαρού φιλόλογο Μsc, Med, MAst, PhDst για το παραμύθι που μας παραχώρησε.

Περισσότερα για το έργο μπορείτε να δείτε εδώ:

Το συνεργατικό μας παραμύθι “Τα 6 βασιλόπουλα και η μικρή βασιλοπούλα”:
και εδώ σε eBookhttp://joom.ag/Cgzp?f#.Vbyd6Gm3eM8.mailto
Twinspace του έργου: http://twinspace.etwinning.net/382/home
Εδώ μπορείτε να δείτε το παραμύθι μας σε ταινία :
Εδώ μπορείτε να δείτε το δικό μας κομμάτι του συνεργατικού παραμυθιού:  https://www.youtube.com/watch?v=oStFvgB-etA


Οι μαθητές της τάξης

Ο δάσκαλος της τάξης Αργύρης Καραλιόλιος

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.