Μέρος Γ΄Συνταξιδεύαμε με μια γυναικολόγο. Διαπίστωσα απ΄τη συζήτηση μαζί της ότι ήταν σπουδαία επιστήμων και με πολλή εμπειρία. Τη θαύμασα, όταν με πολλή ταπείνωση και αγωνία ρώτησε ποια είναι η άποψή μας για τις εκτρώσεις. Δε θα ξεχάσω, μου είπε, όταν κλήθηκα στο νοσοκομείο,– που είχε ειδικό χώρο, με τη στήριξη του ΟΠ, για περιπτώσεις σαν κι αυτή που σας διηγούμαι — να κάνω έκτρωση σε μια κοπέλα 15 ετών με προχωρημένη εγκυμοσύνη.Με κοίταζε η μαθήτρια αυτή στα μάτια με πολλή τρομάρα. Όχι τόσο για την υγεία της, όσο για την πράξη της. Της είπα πρώτα πως ό,τι και να αποφασίσει θα είναι δική της επιλογή. Και πως εγώ θα κάνω απλά το καθήκον μου ως γιατρός.Πάλευε μπορώ να πω ως και την ώρα που της έδειξα τι έβγαλα από τα σπλάχνα της. —————– Είχαν περάσει 15 χρόνια από τότε, όταν μπαίνοντας στο ιατρείο μου βρήκα μια μέρα να κάθεται κάποια κυρία, αξιοπρεπής σε όλα της, κάπως υπέρβαρη και με μια βαθιά θλίψη στα μάτια… Μου συστήθηκε… Τη θυμήθηκα.Δεν μου το συγχώρησε ποτέ η συνείδησή μου αυτό που έκανα τότε, μου είπε, — και μου θύμισε το γεγονός και την ημερομηνία — . Κι έκρυψε το πρόσωπο στα χέρια της. Ας είχατε, πριν ανεβώ στο κρεβάτι αυτό, την καλή διάθεση κι εσείς να μου πείτε τότε ότι θα έκανα με την έκτρωση ένα ανοσιούργημα. Ένα έγκλημα σε βάρος εκείνου του παιδιού. Της υγείας μου. Της ευτυχίας μου.Σήμερα τα έχω ολα. Κι όμως μου λείπουν όλα, γιατί δεν έχω παιδιά και ψυχική υγεία. Εκείνη η έκτρωση μου προκάλεσε στείρωση.Σας θεωρώ εξίσου με μένα δολοφόνο κι εσάς. Οι γονείς μου δεν το ήξεραν. Ας μου λέγατε τουλάχιστον εσείς ”μη”. ”Μη το κάνεις”.Μέχρι τότε, εξομολογείται η γιατρός, δεν ήξερα τι σημαίνει ενοχή για έκτρωση που έκανα σε γυναίκες. Τώρα όμως που μένω μόνη μου πολλές ώρες με τον εαυτό μου, — είμαι συνταξιούχος πια — ύστερα κι απ΄αυτό το περιστατικό, νιώθω κάποια αδιόρατη παρουσία.., κάποιο πνεύμα να με φοβίζει.., κάποιο παρελθόν να με κηνυγά…Αλήθεια ποια είναι η άποψή σας γενικά για τις εκτρώσεις και ποια για ειδικές περιπτώσεις, όπου η έκτρωση θεωρείται επιβεβλημένη και είναι αναπόφευκτη; ———————————-Μ΄αυτή την ιστορία νομίζω θίγεται το θέμα των εκτρώσεων και του νεαρού της ηλικίας που το τολμά, οι συνέπειες για τις ανεύθυνες μητέρες, η ευθύνη των ειδικών γιατρών και η απόκρυψη όλων αυτών από τους γονείς.Το περιστατικό φαίνεται πολύ σχετικό με όσα στη συνέχεια θα μας πει ο συγγραφέας μας, αρχιμ.Ανδρέας Περδίκης, για τον ΟΠ. Λέει λοιπόν: Ο ΟΠ — τον οποίο συστήσαμε σε προηγούμενα άρθρα — απαιτεί να αφαιρεθεί κάθε δικαίωμα των γονιών για επίβλεψη και καθοδήγηση των παιδιών τους, ειδικά σε ό,τι αφορά τα γενετήσια θέματα.Συγκεκριμένα το έντυπο του ΟΠ γράφει : ”να αποσυρθούν όλοι οι νόμοι που απαιτούν για τα νεαρά άτομα ανάμιξη ή συναίνεση του γονιού ή του κηδεμόνα, για να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες αντισύλληψης, ασφαλή φροντίδα για έκτρωση, εξετάσεις ή θεραπεία για HIV και άλλα νοσήματα και κάθε άλλη υπηρεσία σεξουαλικής υγείας”.Σε άλλα χωρία και άρθρα του ο ΟΠ πιστεύει ότι η έκτρωση είναι ”ένα βασικό μέρος του ελέγχου της γονιμότητας” και δεν πρέπει να υπάρχουν περιορισμοί σ΄αυτήν, αρκεί να την επιλέξει η γυναίκα που κυοφορεί.Ο αμερικανικός ΟΠ στην ιστοσελίδα του λέει στις γυναίκες ότι η έκτρωση είναι ασφαλέστερη διαδικασία από τον τοκετό και ότι ο κίνδυνος να πεθάνει μία γυναίκα κατά τη διάρκεια του τοκετού είναι πολύ μεγαλύτερος από τον κίνδυνο να πεθάνει κατά τη διάρκεια της έκτρωσης.Συνοψίζοντας ο συγγραφέας του βιβλίου που πραγματευόμαστε σχολιάζει ότι ο ΟΠ ενθαρρύνει τους νέους να είναι σεξουαλικά δραστήριοι. KI αυτό το συνιστά ως ”δικαίωμά” τους. Και παρουσιάζει εξιδανικευμένα ποσοστά επιτυχίας των προφυλακτικών και των αντισυλληπτικών, καλλιεργώντας στους νέους την ψευδαίσθηση ότι είναι ”προστατευμένοι”. Παράλληλα παρουσιάζει το σεξ ως κάτι το εξαιρετικά ωραίο και ελκυστικό και το αποσυνδέει πλήρως από τη συζυγία και την τεκνογονία. Έτσι οι έφηβοι μπορούν να επιδίδονται με περισσότερη άνεση και ευκολία στις γενετήσιες επαφές — και μάλιστα σε υψηλού κινδύνου σεξουαλικές πράξεις — με αποτέλεσμα να θέτουν σε μεγαλύτερο κίνδυνο τον εαυτό τους.Αποκρύπτει ο ΟΠ και δεν αναφέρει τις φοβερές παρενέργειες, που μπορεί να έχουν στην υγεία οι διάφορες μέθοδοι αντισύλληψης. Π.χ τα αντισυλληπτικά χάπια έχουν υψηλή καρκινογόνο δράση και μπορούν να προκαλέσουν θρομβώσεις.Επίσης ότι οι εκτρώσεις έχουν φοβερές επιπτώσεις στη σωματική και την ψυχική υγεία της γυναίκας.Ακόμη, δε μιλάει για τους κινδύνους στην υγεία που διατρέχει κάθε άνθρωπος και ιδιαίτερα οι γυναίκες που έχουν πολλούς ερωτικούς ”συντρόφους”. Αντίθετα προπαγανδίζει ο ΟΠ υπέρ του ”δικαιώματος” των πολλών ερωτικών ”συντρόφων”.Ο συγγραφέας μάλιστα υποστηρίζει ότι ο ΟΠ με τις συμβουλές του: ”Τα νεαρά άτομα που ζουν με τον ιό του HIV/AIDS έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν αν, πότε και πώς θα αποκαλύψουν την κατάστασή τους” είναι άκρως επικίνδυνος σύμβουλος για την υγεία των νέων. Ένας φορέας δηλ. του έιτζ ”δικαιούται” κατά τον ΟΠ να έχει σεξουαλικές επαφές, χωρίς να ενημερώνει το εμπλεκόμενο πρόσωπο για την κατάστασή του.Όσο για τις χώρες που δια νόμου απαιτούν ο φορέας του ιού του έιτζ να ενημερώνει το πρόσωπο με το οποίο θα έρθει σε επαφή για την κατάστασή του, ο ΟΠ σχολιάζει: ”Μερικές χώρες έχουν νόμους οι οποίοι λένε ότι οι άνθρωποι που ζουν με τον ιό του HIV πρέπει να ενημερώνουν τον σεξουαλικό τους σύντροφο (ή συντρόφους) για την κατάστασή τους, προτού να έχουν επαφή, ακόμη και εάν χρησιμοποιούν προφυλακτικά ή εμπλέκονται σε σεξουαλική δραστηριότητα χαμηλού κινδύνου ως προς τη μετάδοση του ιού. Αυτοί οι νόμοι παραβιάζουν τα δικαιώματα των ανθρώπων που έχουν τον ιό HIV με το να τους αναγκάζουν ή να αποκαλύψουν ή να αντιμετωπίσουν την πιθανότητα ποινικών προστίμων…Δραστηριοποιήσου για να αλλάξουν αυτοί οι νόμοι που παραβιάζουν τα δικαιώματά σου”. ——————————— Νομίζουμε πως έστω κι απ΄αυτή τη λίγη αναφορά στον ΟΠ φάνηκε πού στοχεύει και τι προωθεί. Αν θέλουμε κάτι περισσότερο ας το ψάξουμε μόνος του ο καθένας. Θα τρομάξει ωστόσο, αν τον γνωρίσει κανείς βαθύτερα. Εμείς αναφέρουμε μόνο — πάντα με βάση το βιβλίο του αρχιμ.Ανδρέα Περδίκη — ότι ο ΟΠ ως όργανο της Νέας Παγκόσμιας Τάξης, προτείνει μέτρα, που δικαιολογούν πολλά απ΄αυτά που διακινούνται ως ιδέες και μέσω της δικής μας Παιδείας ή και που σκέφτονται οι Υπουργοί μας να διακινήσουν. Που δικαιολογούν και το μοντέρνο τρόπο ζωής που προβάλλουν τα Μ.Μ.Ε και που ξεβάφτισαν τους νεαρούς μας . Αλλά και τα έκλυτα ήθη της σύγχρονης νεολαίας. Μακάρι οι νέοι μας να μην κλαίνε κάποτε πάνω σε συντρίμια της ζωής τους, όπως η κοπέλα του παραδείγματος, γιατί θα έχουν καταφέρει να προλάβουν τις συνέπειες μιας ζωής ανερμάτιστης και χωρίς Θεό. ‘Η θα έχουν δείξει όχι τη μετάνοια του Ιούδα, αλλά του Πέτρου. ————————- Όσα αναφέραμε είναι, λέει κι ο συγγραφέας, μια αδρομερής ενημέρωση για τον ΟΠ, ο οποίος είναι ο εμπνευστής και ο προωθητής της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία της πατρίδας μας. Είναι απαραίτητο να γνωρίζεις το σχεδιαστή, για να καταλάβεις τους γρίφους, που εμπεριέχονται στο σχέδιό του. Όσα αναφέραμε είναι μόνο ενδεικτικά της ιδεολογίας και της δράσεώς του.
(συνεχίζεται)
Ζιώγα Κατερίνα
Εκπαιδευτικός