Τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνετε όταν κλείνετε δωμάτιο μέσω ίντερνετ3enodoxeio

Χάρη στο διαδίκτυο η προετοιμασία ενός ταξιδιού έχει γίνει πολύ απλή υπόθεση. Πέρα από τα εισιτήρια που μπορεί να κλείσει κανείς μόνος του, έχει τη δυνατότητα να επιλέξει και το ξενοδοχείο της προτίμησής του, ανάλογα με τα χρήματα που θέλει να ξοδέψει.

Επιπλέον, μπορεί να το κάνει οποιαδήποτε ώρα της ημέρας επιθυμεί, από την άνεση του σπιτιού του, ακόμη και μέσα από το κινητό του τηλέφωνο.

Ο καθένας μπορεί να κάνει την «έρευνα αγοράς» του, να διαβάσει τις κριτικές άλλων επισκεπτών, να ελέγξει την τοποθεσία του ξενοδοχείου στο Google Maps, το πόσο κοντά ή μακριά βρίσκεται από το αεροδρόμιο, σταθμούς μετρό ή λεωφορείων και πιάτσες ταξί.

Δείτε παρακάτω τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνετε όταν κλείνετε δωμάτιο ξενοδοχείου μέσω του διαδικτύου, σύμφωνα με το aluxurytravelblog.com:

ΜΗΝ κάνετε κράτηση μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου

Είναι καλύτερο να μην κάνετε κράτηση μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείο, γιατί θα μπορέσετε να γλιτώσετε το λεγόμενο «rack rate», δηλαδή μια φουσκωμένη τιμή που πληρώνουν… όσοι δε γνωρίζουν!

Ελέγξτε τις προσφορές μέσω άλλων δικτυακών τόπων

Στο διαδίκτυο θα βρείτε πολλά σάιτ για κράτηση σε ξενοδοχεία. Αναζητήστε αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα και ελέγξτε τις συγκεντρωμένες προσφορές, τις τιμές και τη διαθεσιμότητα μέσω αυτών.

ΜΗΝ συγκρίνετε τα μήλα με τα πορτοκάλια

Με άλλα λόγια, απλά και μόνο επειδή βρήκατε μια πιο φτηνή τιμή, δε σημαίνει ότι το «deal» είναι και καλύτερο. Προσέξτε τις λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα: το μέγεθος του δωματίου, του κρεβατιού ή αν περιλαμβάνεται πρωινό, παρκινγκ κ.τ.λ. στην τιμή.

Ελέγξτε τις κριτικές προηγούμενων πελατών

Οι κριτικές προηγούμενων επισκεπτών είναι μια ανεκτίμητη πηγή πληροφοριών. Μάθετε από προηγούμενους ταξιδιώτες πώς ακριβώς ήταν η διαμονή τους, αν ο χώρος ενδείκνυται για οικογένειες με παιδιά κ.ά.

ΜΗΝ παρασυρθείτε από ψεύτικες κριτικές

Έχετε υπόψη σας ότι όλοι οι χρήστες δεν είναι το ίδιο καλοπροαίρετοι με εσάς. Στο διαδίκτυο μπορεί ο καθένας να γράψει ό,τι θέλει. Χρησιμοποιήστε την κοινή λογική και κρίνετε και με βάση το ένστικτό σας ιστοσελίδες που σας φαίνονται «περίεργες». Με λίγα λόγια, μην πιστεύετε πάντα όσα διαβάζετε. Αντλήστε πληροφορίες από όσες περισσότερες πηγές μπορείτε.

Επικοινωνήστε με το ξενοδοχείο

Δε χάνετε τίποτα να δοκιμάσετε να επικοινωνήσετε με το ξενοδοχείο απ’ ευθείας για να δείτε αν μπορούν να σας προσφέρουν καλύτερη τιμή από αυτή που υπάρχει. Ποτέ δεν ξέρετε τι μπορεί να καταφέρετε…

newsbeast

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.