Η αύξηση στις κρατήσεις το 2014 αγγίζει το 52% σύμφωνα με έρευνα της GfKΠΛΟΙΑ - ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το 52% αγγίζει η αύξηση στις κρατήσεις καλοκαιρινών πακέτων για Ελλάδα από τη γερμανική αγορά το 2014, κατατάσσοντας τη χώρα στην τρίτη θέση των προτιμήσεων των Γερμανών, μετά την Ισπανία και την Τουρκία. Με βάση την έρευνας της GfK από τις κρατήσεις και την καταναλωτική συμπεριφορά μέσω consumer panels για τη γερμανική αγορά, μέχρι και το τέλος του Ιανουαρίου 2014, περίοδο με το μεγαλύτερο ποσοστό των κρατήσεων για τις καλοκαιρινές διακοπές των Γερμανών, δαπανήθηκαν περίπου 4,4 δισ. ευρώ σε ταξιδιωτικά γραφεία, ποσό αυξημένο κατά 345 εκατ. ευρώ και 8% σε ποσοστό. Επίσης, οι online κρατήσεις κατέγραψαν σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2013, της τάξης του 11%.

Στο κλείσιμο του Φεβρουαρίου 2014, που ολοκληρώνει σε μεγάλο βαθμό την επιλογή των τουριστικών προορισμών, διαφαίνεται ότι η Ελλάδα διατηρεί παρόμοιους ρυθμούς ανάπτυξης αλλά και σταθερά την τρίτη θέση. Γενικότερα, η περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη ως καλοκαιρινός προορισμός, με ρυθμούς μεγαλύτερους της συνολικής αγοράς, αγγίζοντας ποσοστό 12,1% σε σχέση με το 2013. Σημαντικό για την περιοχή είναι ότι η ζήτηση για κρουαζιέρες, αγορά στρατηγικά σημαντική για την Ελλάδα και με σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, κατέγραψε αύξηση 23,8%.

Πέρα από τη Γερμανία, δυο ακόμα παραδοσιακές αγορές εισερχόμενου τουρισμού για την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ολλανδία, καταγράφουν άνοδο στις κρατήσεις. Πιο συγκεκριμένα, η χώρα παραμένει στη δεύτερη θέση των προτιμήσεων των Βρετανών, σύμφωνα με τις κρατήσεις, οι οποίες εμφανίζουν αύξηση 15,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Στην πρώτη θέση των κρατήσεων βρίσκεται η Ισπανία, ενώ η Τουρκία παραμένει στην τρίτη θέση. Σημαντική αύξηση στο σύνολο των κρατήσεων για τα καλοκαιρινά πακέτα διακοπών κατέγραψε και η Ολλανδία. Με βάση τις κρατήσεις του Ιανουαρίου, η Ελλάδα ακολουθεί στη δεύτερη θέση, μετά την Τουρκία, με διψήφιο μερίδιο αγοράς σε επίπεδο αξίας των κρατήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί, ενώ καταγράφεται αύξηση 2% σε σχέση με τις αντίστοιχες του 2013.

Οι μεσογειακοί είναι οι πιο δημοφιλείς καλοκαιρινοί προορισμοί για τις τρεις παραπάνω αγορές, ενώ μικρό ποσοστό επιλέγει μακρινούς, υπερατλαντικούς ή διηπειρωτικούς προορισμούς για τις διακοπές τους. Με δεδομένη τη γεωγραφική θέση και τις κλιματολογικές συνθήκες της Ελλάδας, σε συνδυασμό με την πολιτιστική της κληρονομιά, διαφαίνεται μια ευκαιρία για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου μια και οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους κέντρο-Ευρωπαϊκούς λαούς και για τις χειμερινές τους διακοπές είναι η Ισπανία και η Τουρκία, καθώς διατηρούν προβάδισμα σε σχέση με άλλους μακρινούς ή εξωτικούς τόπους.

Πουτέτση Χριστίνα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.