ΝΕΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ BOEING ΤΗΣ ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ

Επανάληψη της τραγωδίας του Helios (;)

Μια νέα εκδοχή για το τί μπορεί να συνέβη στην πτήση MH 370 της Malaysian Airlines έρχεται στο φως της δημοσιότητας, καθώς οι έρευνες μέχρι στιγμής δεν έχουν αποδώσει κανένα αποτέλεσμα, με συνέπεια να εντείνεται το μυστήριο και η αγωνία των συγγενών των επιβατών.

Σύμφωνα με το σενάριο αυτό, οι πιλότοι ίσως αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα στη διάρκεια της πτήσης, λίγο μετά την απογείωση από το αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ, το οποίο οδήγησε σε ξαφνική αποσυμπίεση μέσα στην καμπίνα του αεροσκάφους, όπως ακριβώς είχε συμβεί και με τη συντριβή του Boeing της κυπριακής εταιρείας Helios, στο Γραμματικό της Αττικής, το 2005.

Το τηλεοπτικό δίκτυο Sky News μετέδωσε ένα ρεπορτάζ, προβάλλοντας το ενδεχόμενο αυτό ως πιθανή αιτία της εξαφάνισης του Boeing των μαλαισιανών αερογραμμών, με 239 επιβαίνοντες.

Δημοσιογράφος του τηλεοπτικού δικτύου παρουσίασε μια εξομοίωση πτήσης με αεροσκάφος Boeing 737, παρόμοιο με εκείνο της πτήσης ΜΗ 370, που αγνοείται.

Ο κυβερνήτης Αλιστερ Ρόζενσαϊν που εκτέλεσε την προσομοίωση, έκανε μια αναπαράσταση των συνθηκών που προκαλεί μια ξαφνική αποσυμπίεση στο εσωτερικό του αεροσκάφους. Σύμφωνα με τα όσα είπε στο βίντεο, μόλις συμβεί η αποσυμπίεση μέσα στο πιλοτήριο, αυτομάτως πέφτουν οι μάσκες οξυγόνου, που πρέπει να φορέσουν οι πιλότοι.

Επανάληψη της τραγωδίας του Helios (;)

Ωστόσο, υποστήριξε ότι οι πιλότοι της πτήσης ΜΗ 370 αποφάσισαν πρώτα να στρίψουν το αεροσκάφος δυτικά, ώστε να επιστρέψουν στην Κουάλα Λουμπούρ, έδωσαν τις συντεταγμένες στον αυτόματο πιλότο και στη συνέχεια έχασαν τις αισθήσεις τους.

Το αεροσκάφος, έχοντας λάβει τα στοιχεία της νέας πορείας, άρχισε να στρίβει και να κατευθύνεται δυτικά, παραμένοντας στο ίδιο υψόμετρο και σπαταλώντας τα καύσιμά του. Οπως εξήγησε ο κυβερνήτης Ρόζενσαιν, στο σημείο που λιποθύμησαν οι πιλότοι, το αεροσκάφος είχε καύσιμα για να διανύσει 3.000 μίλια, μια απόσταση δηλαδή μέχρι τα μισά του Ινδικού Ωκεανού.

Πρόσθεσε ότι ανάλογο περιστατικό είχε σημειωθεί με τη συντριβή του αεροσκάφους της Helios, το 2005 στο Γραμματικό, όπου είχαν σκοτωθεί 123 επιβαίνοντες. Το Boeing της Helios είχε απογειωθεί από τη Λάρνακα με προορισμό την Αθήνα, ωστόσο προκλήθηκε ξαφνική αποσυμπίεση στο πιλοτήριο, με αποτέλεσμα οι πιλότοι να λιποθυμήσουν.

Ομως, στην περίπτωση εκείνη, όπως είπε ο Ρόζενσαϊν, το υπόλοιπο πλήρωμα και οι επιβάτες είχαν διατηρήσει τις αισθήσεις τους για περίπου 15-20 λεπτά, καθώς ανάμεσα στα θύματα, πολλοί φορούσαν τις μάσκες οξυγόνου. Το αεροσκάφος της Helios κατανάλωσε όλα τα καύσιμά του και συνετρίβη σε πλαγιά του όρους του Γραμματικού.

Mega

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.