Στόχος του ΥΠΟΙΚ τα αδήλωτα εισοδήματα ή οι πλασματικές δαπάνεςΕντατικές διασταυρώσεις σε όλες τις φορολογικές δηλώσεις

Διεξοδικούς ελέγχους μέσω εντατικών διασταυρώσεων όλων των φορολογικών δηλώσεων μισθωτών, συνταξιούχων, επαγγελματιών, εισοδηματιών κτλ. πρόκειται να πραγματοποιήσει το υπουργείο Οικονομικών σε μία προσπάθεια να εντοπίσει αδήλωτα εισοδήματα ή πλασματικές δαπάνες.

Το βάρος των διασταυρώσεων θα αναλάβει πλέον ειδική υπηρεσία που υπάγεται απευθείας στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων και καθημερινά θα ενημερώνει τις αρμόδιες υπηρεσίες για τα περαιτέρω.

Ειδικότερα, σύμφωνα με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων κ. Χάρη Θεοχάρη, συστήνονται στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών δύο οργανικές μονάδες, επιπέδου Διεύθυνσης και στις οποίες κατανέμονται οι αρμοδιότητες που μεταφέρονται από τις Οργανικές Μονάδες της Γενικής Διεύθυνσης ΚΕ.Π.Υ.Ο. της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων ως εξής:

Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (e – εφαρμογές)

Η νέα διεύθυνση θα έχει τις εξής αρμοδιότητες:

α) Την ανάπτυξη, την συντήρηση και την επικαιροποίηση των πληροφοριακών συστημάτων, των μηχανογραφημένων εφαρμογών και των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που άπτονται φορολογικών, τελωνειακών και ελεγκτικών διαδικασιών.

β) Την κατάρτιση λειτουργικών προδιαγραφών και την ενσωμάτωση όλων των νέων ή των απαιτούμενων από την νομοθεσία αλλαγών σε υπάρχοντα πληροφοριακά συστήματα, μηχανογραφημένες εφαρμογές, ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

γ) Την ανάλυση απαιτήσεων, στην σχεδίαση, στην υλοποίηση και στον έλεγχο πληροφοριακών συστημάτων, μηχανογραφημένων εφαρμογών, ηλεκτρονικών υπηρεσιών και λοιπών συστημάτων.

δ) Την διαχείριση και στατιστική επεξεργασία δεδομένων, την παρακολούθηση των αποτελεσμάτων, καθώς και την προσομοίωση σεναρίων για την λήψη αποφάσεων και για τον στρατηγικό σχεδιασμό.

ε) Την υποστήριξη του ελεγκτικού μηχανισμού, μέσω πληροφοριακών συστημάτων και τις διασταυρώσεις στοιχείων φορολογικού ή και τελωνειακού αντικειμένου.

στ) Την ενίσχυση του έργου της Διεύθυνσης Υποστήριξης Ηλεκτρονικά Συναλλασσομένων (e – υπηρεσίες), μέσω πληροφοριακών συστημάτων.

Διεύθυνση Υποστήριξης Ηλεκτρονικά Συναλλασσομένων (e – υπηρεσίες)
Η εν λόγω διεύθυνση θα είναι επιφορτισμένη με τα εξής:
α) Την εποπτεία, τη δημιουργία προτύπων και την καταγραφή των διενεργούμενων ηλεκτρονικών συναλλαγών. 

β) Την διαχείριση των ιστοτόπων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.

γ) Τον σχεδιασμό και την λειτουργία ενιαίου πολυδύναμου κέντρου εξυπηρέτησης των φορολογουμένων, σε θέματα που άπτονται φορολογικών και τελωνειακών θεμάτων.

δ) Την συντήρηση και διαχείριση ηλεκτρονικού Γενικού Μητρώου φορολογουμένων.

ε) Τον συντονισμό δράσεων και την έκδοση προτύπων διαλειτουργικότητας δεδομένων που ανταλλάσσονται με φορείς ή και υπηρεσίες.

στ) Την ψηφιοποίηση δεδομένων των Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, μέσω συστημάτων εισαγωγής και καταγραφής δεδομένων.

ζ) Την συλλογή προτάσεων, την μελέτη αυτών και την εισήγηση για βελτίωση των εφαρμογών, στα πλαίσια εξυπηρέτησης του πολίτη.

Σιωμόπουλος Ντίνος

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.