«ΛΟΥΚΕΤΟ Η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ»Κραυγή αγωνίας από τους ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ.

Μειωμένος περισσότερο από 50% είναι ο κύκλος εργασιών των φορτηγών δημόσιας χρήσης σε σχέση με το 2009 ενώ τα κόμιστρα βρίσκονται 20% χαμηλότερα σε σχέση το λειτουργικό κόστος το οποίο παραμένει υψηλό.

Αυτό κατήγγειλε  ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών κ. Πέτρος Σκουλικίδης ο οποίος τόνισε ότι χιλιάδες μεταφορείς στη χώρα μας βρίσκονται αντιμέτωποι με το λουκέτο ή την οικονομική «μετανάστευση» σε κάποια γειτονική χώρα,

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ με αφορμή εσπερίδα που διοργανώνει ο Σύνδεσμος με θέμα «Πως η Εθνική Οδική Μεταφορά θα βελτιώσει τις υπηρεσίες της ώστε να συνεισφέρει στην Ανάπτυξη της Οικονομίας» από το 2009 καταγράφεται σημαντική αύξηση σε όλους τους επιμέρους δείκτες που αθροίζονται στο λειτουργικό κόστος, με εξαίρεση βέβαια το μισθοδοτικό κόστος.

Ειδικότερα:

*η τιμή του πετρελαίου κίνησης αυξήθηκε κατά 35%

*το κόστος των διοδίων στον άξονα Αθηνών – Θεσσαλονίκης αυξήθηκε κατά 325% . Αποτέλεσμα είναι για μια διαδρομή μετ΄ επιστροφής για ένα φορτηγό να έχει κόστος διοδίων 165 ευρώ έναντι 40 ευρώ. Αντίστοιχα στην διαδρομή Αθήνα – Πάτρα η αύξηση του κόστους των διοδίων ανέρχεται στο 100%.

Σύμφωνα με τον κ. Σκουλικίδη αν από την ελληνική πολιτεία δεν ληφθούν μέτρα για την προστασία του κλάδου, τότε, από το τέλος του έτους οπότε και αίρονται οι περιορισμοί στην εγκατάσταση των οχημάτων, αναμένεται ότι μεγάλος αριθμός ελληνικών επιχειρήσεων μεταφοράς θα «μεταναστεύσει» σε χώρες όπου το λειτουργικό κόστος είναι πολύ μικρότερο.

Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα ανέφερε την περίπτωση της Βουλγαρίας όπου τα τέλη κυκλοφορίας ενός φορτηγού είναι 240 ευρώ έναντι 940 ευρώ το χρόνο στην Ελλάδα, η φορολογία βρίσκεται στο 10% την ώρα που στην χώρα μας κυμαίνεται από 25% έως 36% ενώ οι εργοδοτικές εισφορές ανέρχονται στο 16% την στιγμή που στην Ελλάδα φτάνουν στο 51%.

ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.