Στο στοίχημα όλοι αναζητούν ένα πλεονέκτημα προκειμένου να βελτιώσουν τις πιθανότητές τους για να αποκτήσουν κέρδη μέσα από το ποντάρισμα τους. Δεδομένου πως οι στοιχηματικές αγορές γίνονται ολοένα και πιο δύσκολες, συχνά οι παίκτες αναζητούν πολύτιμες πληροφορίες μέσα στα social media.Αυτό διότι, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής και της καθημερινότητας των αθλητών, των ομάδων, των συλλόγων, των ομοσπονδιών αλλά και των αθλητικών παραγόντων στο σύνολο τους.Την ίδια στιγμή, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται κατά κόρον τόσο από τις στοιχηματικές εταιρείες όσο και από τους ίδιους τους παίκτες, καθιστώντας τα έτσι μια μεγάλη δεξαμενή πληροφοριών και δεδομένων. Στην πραγματικότητα, σήμερα, τα social media είναι ίσως η κύρια πηγή πληροφοριών για όλους τους ανθρώπους όταν πρόκειται να αναζητήσουν οτιδήποτε, κάτι το οποίο συμβαίνει και στον κόσμο του στοιχήματος. Πολλοί παίκτες βασίζονται στο περιεχόμενο και την πληροφορία που κυκλοφορεί και μοιράζεται στα social media, όταν αποφασίζουν την αγορά, το ποντάρισμα αλλά και το ίδιο το στοίχημα. Έτσι πολλές φορές, ψάχνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για κάποια πληροφορία που θα τους φέρει σε πλεονεκτική θέση απέναντι στους μπουκς και θα τους δώσει την ώθηση για κερδοφορία. Και όλα αυτά είναι καλά, γιατί άλλωστε οι άνθρωποι αγαπούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το να είσαι σε θέση να πάρεις χρήσιμες πληροφορίες από αναρτήσεις, σχόλια, ειδήσεις ή το γενικότερο περιεχόμενο που ποστάρει κάθε παίκτης, ομάδα, tipster ή οποιαδήποτε άλλη πηγή, μπορεί εν τέλει να σε οδηγήσει σε πολλά κέρδη. Αυτό βέβαια αν αξιοποιηθούν σωστά οι πληροφορίες. Όμως το να βασίζεσαι εξ ολοκλήρου στα social media για στοιχηματικό πλεονέκτημα έχει πολλούς κινδύνους και στο τέλος μπορεί να βρεθείς με άδειες τσέπες! Στην ουσία, οποιοσδήποτε παίκτης επιλέγει το στοίχημα του με βάση το τι κυκλοφορεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απλά ρισκάρει τα χρήματα του. Οι πληροφοριες χρειάζονται φιλτράρισμα και το να μπορεί κάποιος να διαχωρίσει την πληροφορία που έχει στοιχηματική αξία από αυτήν που προφανώς θα έχει ήδη φτάσει και στους μπουκς (και έτσι δε θα έχει καμία αξία) είναι πραγματικά δύσκολο. Επίσης είναι πολύ δύσκολο να διαχωρίσει κανείς τις παραπλανητικές πληροφορίες, που εν τέλει μόνο χασούρα μπορούν να φέρουν. Και όταν λέμε παραπλανητικές, δεν εννοούμε απαραίτητα πληροφορίες που προέρχονται από μη ασφαλείς πηγές. Τέτοιες πληροφορίες μπορεί να προέρχονται από έγκυρες και επίσημες πηγές, όμως για κάποιο λόγο δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα. Για παράδειγμα, πριν από έναν αγώνα με τους New York Jets τον περασμένο Νοέμβριο, η ομάδα δημοσίων σχέσεων των Chicago Bears ανακοίνωσε μέσω Twitter, ότι ο quarterback Trevor Siemian είχε μόλις τραυματιστεί και έτσι ένας άλλος παίκτης θα ξεκινούσε το παιχνίδι. Κάποιοι χρησιμοποιούν την πληροφορία αυτή για να ποντάρουν πολλά λεφτά στο ότι η Jets θα καταφέρουν να καλύψουν τη διαφορά των πόντων. Όμως, όταν ξεκίνησε ο αγώνας, προς έκπληξη όλων ο Siemian ήταν στη θέση του και έπαιξε χωρίς προβλήματα. Αυτό προκάλεσε σωρεία αντιδράσεων από τους followers της ομάδας αλλά και από πολλούς social media users, καθώς αισθάνθηκαν ότι παραπλανήθηκαν και κατέληξαν να ποντάρουν τα χρήματα τους λανθασμένα στους αντιπάλους. Φυσικά δε μπορούσαν να κατηγορήσουν την ίδια την ομάδα για ψευδείς πληροφορίες, όμως στην ουσία οι παίκτες κινήθηκαν γρήγορα με βάση την πληροφορία μιας έγκυρης και επίσημης πηγής, που τελικά δεν αντιστοιχούσε στην πραγματικότητα. Και αυτό δεν είναι το μόνο τέτοιο περιστατικό στα social media. Ο κίνδυνος προέρχεται, επίσης, από το ότι οι users δεν διπλο-τσεκάρουν σχεδόν ποτέ την πληροφορία που θεωρούν πως τους δίνει το πλεονέκτημα έναντι των μπουκς. Στην προσπάθεια τους να αποκτήσουν το πλεονέκτημα αυτό, προσπαθούν να δράσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ώστε να προλάβουν τυχόν αλλαγές στις τιμές των στοιχηματικών εταιριών. Έτσι, εύκολα παραλείπουν ή παραβλέπουν το ότι πρέπει να επαληθεύσουν οποιαδήποτε πληροφορία για να μειώσουν το πιθανό ρίσκο. Καταλήγουν έτσι να πιστεύουν λανθασμένα ότι έχουν ήδη αποκτήσει πλεονέκτημα και έτσι ποντάρουν πολλά σε αγορές και στοιχήματα που έχουν μεγάλο ρίσκο, κινδυνεύοντας και να χάσουν πολλά. Χρειάζεται μια πιο προσεκτική προσέγγιση για την απόκτηση πλεονεκτήματος στο στοίχημα μέσα από τα social media, που γενικά μπορούν να αποτελέσουν μια καλή πηγή πληροφοριών, αλλά θα έχουν αξία μόνο όταν χρησιμοποιηθούν συντηρητικά. Φυσικά, όπως είπαμε και πριν δεν είναι εύκολο να διακρίνει κανείς ποιό κομμάτι πληροφορίας έχει πραγματική στοιχηματική αξία και γι αυτό όλοι θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο όταν πρόκειται για το στοίχημα. Αλλά η αλήθεια είναι ότι όσο περισσότερο εκπαιδεύεται κανείς στο να καταλαβαίνει τη διαφορά μεταξύ του τι είναι χρήσιμο και του τι δεν είναι, καθώς και όσο περισσότερο διαβάζει αθλητικά νέα, κατανοεί πώς λειτουργούν τα αθλήματα, πώς λειτουργεί το στοίχημα και πώς η μεγαλύτερη γνώση μπορεί να δώσει το επιθυμητό πλεονέκτημα έναντι των μπουκς, τόσο περισσότερο αντιλαμβάνεται πότε πραγματικά έχει πιθανότητα η πληροφορία να οδηγήσει στην σωστή επιλογή και εν τέλει στη νίκη. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

You missed