Η βιομηχανία του ψηφιακού marketing είναι δυναμική και συνεχώς μεταβαλλόμενη.
Γι αυτό θεωρείται στις μέρες μας αναγκαίο να προσαρμόζεστε στις νέες εξελίξεις και να αξιοποιείτε τα διαθέσιμα ψηφιακά εργαλεία, όταν επιδιώκετε να αναπτύξετε προοδευτικά τη δραστηριότητά σας, όπως μπορείτε να μάθετε παρακολουθώντας επαγγελματικά digital marketing σεμιναρια.
Το τελευταίο πράγμα που θέλετε, ειδικά αν έχετε μια επιχείρηση που διανύει τα πρώτα της βήματα στον ηλεκτρονικό κόσμο του εμπορίου, είναι να υστερείτε και να παρακολουθείτε τους αντιπάλους να προχωρούν, απλά επειδή είναι καλύτερα ενημερωμένοι σε σχέση με εσάς.
Ποιος είναι λοιπόν ο καλύτερος τρόπος για να προσαρμόζεστε στις νέες αλλαγές που πραγματοποιούνται στον κλάδο σας; Ο ευκολότερος τρόπος για να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας παραμένει ανταγωνιστική είναι να ενημερώνεστε για τα βασικά στατιστικά στοιχεία και τις τάσεις που επικρατούν κάθε φορά στο digital marketing.
Δείτε παρακάτω τα πιο χρήσιμα στοιχεία για την ψηφιακή προβολή και προώθηση ώστε να σχεδιάζετε καλύτερα τις στρατηγικές που σκοπεύετε να εφαρμόσετε για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Γιατί να εστιάσετε στην προβολή της επιχείρησης στη Google
Το 93% όλων των διαδικτυακών αλληλεπιδράσεων ξεκινούν από τη μηχανή αναζήτησης.
Αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι να επενδύσετε σε σωστές πρακτικές SEO, καθώς αυτό μπορεί να αυξήσει την κατάταξή σας στο Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης. Ουσιαστικά, η κατάταξη της εταιρείας ή της επιχείρησής σας ψηλά στις μηχανές αναζήτησης μπορεί να αποδειχθεί η καλύτερη μορφή διαφήμισης για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Η Google λαμβάνει περισσότερες από 77.000 αναζητήσεις κάθε δευτερόλεπτο.
Σύμφωνα με το Internet Live Stats, ο μέσος αριθμός ατόμων που χρησιμοποιούν το Google κάθε δευτερόλεπτο είναι 77.000 -μεταφράζεται σε τουλάχιστον 2 τρισεκατομμύρια αναζητήσεις μέσα σε ένα χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι μία από τις καλύτερες μηχανές αναζήτησης που πρέπει να αξιοποιήσετε είναι η Google. Εάν η ιστοσελίδα σας κατατάσσεται ψηλά σε αυτήν τη μηχανή αναζήτησης, είναι πιθανό να έχετε περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα.
Γιατί αξίζει να επενδύσετε χρόνο στο email marketing
Ο μέσος αριθμός των χρηστών που ανοίγουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω κινητών συσκευών είναι 49%.
Εάν αξιοποιείτε το email marketing για να διαφημίσετε την επωνυμία σας, θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι φιλικά προς τις κινητές συσκευές.
Ακόμη, τα εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιφέρουν επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων κατά 6 φορές περισσότερο, σε σχέση με τα μη εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για λόγους marketing.
Αν λοιπόν, είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης, χρειάζεται να δημιουργήσετε εξατομικευμένα emails για να λαμβάνουν οι πελάτες σας, προκειμένου να ενισχύσετε τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ τας.
Επιπλέον, οι διαθέσιμοι αυτοματισμοί στο email marketing σάς βοηθούν να στείλετε μαζικά εξατομικευμένα emails στους δυνητικούς πελάτες, που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη δραστηριότητά σας.
Γιατί η επιχείρησή σας δεν μπορεί να απουσιάζει από τα social media
Καθημερινά χρησιμοποιούν τα social media περισσότεροι από 3.2 δισεκατομμύρια χρήστες. Αν αυτός ο αστρονομικός αριθμός δεν σας πείθει για τη σημαντικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επιχειρηματική δραστηριότητα, δείτε και τους αριθμούς που σχετίζονται με την διείσδυση των social media στην Ελλάδα:
6,2 εκατομμύρια άτομα που ζουν στη χώρα μας χρησιμοποιούν τα social media, με 1 στους 2 χρήστες να τα χρησιμοποιεί καθημερινά.
23% των εγχώριων χρηστών social media αφιερώνει 1 ώρα κάθε μέρα, με το 84% των καθημερινών χρηστών να ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 18-24.
Με άλλα λόγια, μεγάλη μερίδα του καταναλωτικού κοινού βρίσκεται καθημερινά σε έναν ψηφιακό κόσμο από όπου η επιχείρησή σας δεν πρέπει να λείπει. Υπολογίζεται μάλιστα, ότι οι Έλληνες χρήστες κάνουν κατά μέσο όρο 22 κλικ σε διαφημίσεις στη διάρκεια κάθε μήνα.
Είναι προφανές πως παραμένοντας σε επαφή με την πελατειακή σας βάση και αλληλεπιδρώντας μαζί τους, είναι πιο πιθανό να είναι η επιχείρησή σας εκείνη που θα επιλέξουν για να κάνουν τις αγορές τους.