Τη θέσπιση αναλογικού εισιτηρίου και αναλογικών διοδίων, η τιμή των οποίων θα συναρτάται με τη διαδρομή που διανύει ο επιβάτης, προανήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο News 24/7 ο κ. Σπίρτζης σημείωσε ότι εκτός από την εφαρμογή των αναλογικών ηλεκτρονικών διοδίων στους αυτοκινητόδρομους, που θα βασίζεται στη διανυόμενη απόσταση, θα εφαρμοστεί άλλη λογική και στη χρέωση των εισιτηρίων στα λεωφορεία. «Η κάθε διαδρομή θα περιλαμβάνει αναλογικό εισιτήριο, χρέωση ανάλογα με τη μετακίνηση. Αν κάποιος δηλαδή διανύει 80 χλμ. απόστασης ή 20 χλμ. ή 5 χλμ., να έχει την αντίστοιχη χρέωση», είπε ο υπουργός Μεταφορών.
Παράλληλα εκατοντάδες καινούργια λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης: «Τις επόμενες 10-15 μέρες θα βγει ο διαγωνισμός που αφορά 350 λεωφορεία για τη Θεσσαλονίκη και μεγαλύτερο αριθμό για την Αθήνα. Ο διαγωνισμός θα γίνει κεντρικά από το υπουργείο, θα περιλαμβάνει τη συντήρηση και τα ανταλλακτικά».
Τι γίνεται με το τραμ
Για την επιστροφή του τραμ ο κ. Σπίρτζης είπε ότι «γίνεται μελέτη από την ΕΥΔΑΠ για το υδραυλικό μέρος του αντιπλημμυρικού έργου, για το άνοιγμα του Ιλισού, ένα τμήμα του θα ανοιχτεί πάλι, τα κλειστά ρέματα ανοίγουν πάλι, το τραμ θα πάει στο κέντρο της Αθήνας, ενώ υπάρχει και εναλλακτική λύση».
iefimerida