Τα πάνω κάτω έχουν αρχίσει να έρχονται στην αγορά του παραδοσιακού ελληνικού καφέ, ο οποίος βρίσκεται σε περίοδο… εκσυγχρονισμού, με καινοτομίες των εταιρειών που θα μας επιτρέψουν να τον απολαμβάνουμε παγωμένο, αλλά και σε κάψουλα.
Την άνοιξη θα βγει στην αγορά ο «Λουμίδης Frio», ο νέος παγωμένος ελληνικός καφές. Πρόκειται για τη νέα επένδυση της Nestle στην αγορά, ενώ όπως υποστηρίζουν τα στελέχη της, η γεύση του θα ενθουσιάσει τους λάτρεις του ελληνικού καφέ και όχι μόνο.
Πρόσφατα η Nestle Ελλάς, ολοκλήρωσε τη νέα της επένδυση συνολικής αξίας 8,5 εκατ. ευρώ, στο εργοστάσιο καφέ στα Οινόφυτα. Η επένδυση αφορά στην κατασκευή νέων υπερσύγχρονων εγκαταστάσεων καβουρδίσματος ελληνικού καφέ και εντάσσεται στο ευρύτερο επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, που την τελευταία τριετία ξεπερνά συνολικά τα 20 εκατ. ευρώ.
Στο εργοστάσιο αυτό, που λειτουργεί με την ευθύνη της Nestlé Ελλάς από το 1987, γίνεται η συνολική παραγωγή του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, από την πρώτη ύλη μέχρι και τη συσκευασία, καθώς και η συσκευασία του στιγμιαίου καφέ Nescafé Classic που προορίζεται για την ελληνική αγορά.
Ελληνικός καφές σε.. κάψουλα
Πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησε και ο πρώτος ελληνικός καφές σε κάψουλα. Η νέα αυτή επένδυση είναι της εταιρίας Buon Gusto Cafe η οποία αποτελεί μετεξέλιξη της επιχείρησης Καλαθέρη, η οποία δραστηριοποιείται από το 1927 στον τομέα της μεταποίησης και εμπορίας καφέ σε όλο τον κόσμο.
Η νέα κάψουλα ελληνικού καφέ πωλείται ήδη σε τρεις αλυσίδες σουπερμάρκετ και είναι συμβατή με τις αυτόματες μηχανές παρασκευής καφέ, Nespresso και Dolce Gusto.
Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας τα πρώτα αποτελέσματα από την νέα κάψουλα ελληνικού καφέ είναι ενθαρρυντικά.
Η κάψουλα ελληνικού καφέ…χωρίς κατακάθι από την Buon Gusto Cafe βγαίνει σε δύο εκδόσεις, ελαφρύς και βαρύς.
Να σημειωθεί ότι η παραγωγή των προϊόντων (προμήθεια κόκκων καφέ, μεταποίηση και συσκευασία) της εταιρείας γίνεται στην Ελλάδα στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 40.00 τετραγωνικών μέτρων στην Νέα Αρτάκη Ευβοίας.
H εταιρεία, εκτός από την ελληνική αγορά έχει παρουσία και στην Κύπρο με μερίδιο αγοράς περί το 65%.
Μέσα στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι η επέκταση των δραστηριοτήτων της στα Βαλκάνια, μία κίνηση η οποία αναμένεται να γίνει μέσα στους επόμενους μήνες.
Ελένη Μπότα στο economistas.gr