Η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει βάλει πλώρη για να κατακτήσει ξανά την κορυφή, να μείνει εκεί και να προσφέρει ξανά στους καταναλωτές «και του πουλιού το γάλα».

Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνει η νέα διοίκηση της εταιρείας δια στόματος του νέο Brand President Βασίλη Σταύρου, ο οποίος σε συνάντηση που είχε με δημοσιογράφους ανακοίνωσε τους στόχους και το όραμα της ΑΒ.
«Πρώτο μέλημα μας είναι να ξαναγίνουμε ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της αγοράς. Να φέρουμε την ΑΒ και πάλι στην κορυφή και να γίνει συνώνυμο της ποιότητας, της ποικιλίας, της εξυπηρέτησης και της καινοτομίας». Η ΑΒ έχει στόχο να γίνει η καλύτερη αλυσίδα για να ψωνίζει ο καταναλωτής, να δημιουργήσει το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον για τους 14.000 συνεργάτες της και να γίνει ο καλύτερος γείτονας για την τοπική κοινωνία όπου δραστηριοποιείται.

Για τη φετινή χρονιά δρομολογούνται επενδύσεις άνω των 60 εκατ. ευρώ. Μάλιστα ο κ.Σταύρου ανακοίνωση πως για το 2019 δρομολογείται το άνοιγμα 56 νέων καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα με τα 35 να είναι franchise, ενώ η ΑΒ θα προχωρήσει και στην ανακαίνιση 50 καταστημάτων. Το πρώτο καινούργιο κατάστημα θα είναι στην Πάτρα, ενώ όπως ανέφερε ο κ.Σταύρου θα δοθεί έμφαση σε διάφορες περιοχές που υπάρχουν περιθώρια, όπως η Βόρεια Ελλάδα και τα νησιά.


Στόχος της ΑΒ είναι να προσφέρει στον πελάτη μία αξέχαστη αγοραστική εμπειρία, κάνοντας τους καταναλωτές να νιώθουν ξεχωριστοί από τη στιγμή που θα μπαίνουν στο κατάστημα.
Παράλληλα ο ίδιος δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο κάποιων εξαγορών, εφόσον παρουσιαστεί κάποια καλή ευκαιρία, αφού τέτοιες κινήσεις δεν είναι αυτοσκοπός.
Υπενθυμίζεται πως η ΑΒ Βασιλόπουλο έχει 460 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα με 55.000 κωδικούς προϊόντων εκ των οποίων οι 8.000 είναι ιδιωτικής ετικέτας.

Μεγάλο στοίχημα το έτοιμο φαγητό και φρέσκα προϊόντα

Με επιθετική πολιτική συνεχίζει η ΑΒ Βασιλόπουλος στο έτοιμο φαγητό και τα φρέσκα προϊόντα. Ο κ.Σταύρου υποστήριξε πως αυτά θα είναι η αιχμή του δόρατος.
Χαρακτηριστικά αναφερόμενος στο έτοιμο φαγητό είπε «ο καταναλωτής στα ψώνια του θέλει ευκολία και εξοικονόμηση χρόνου. Γι αυτό και στο έτοιμο φαγητό έχουμε επιθετικό πλάνο. Η εταιρεία αποφάσισε να επενδύσει στο έτοιμο φαγητό. Πολύ σύντομα αναμένεται να τοποθετηθεί μια καινούρια σειρά από καινούρια προϊόντα και υπηρεσίες». Παράλληλα προανήγγειλε το άνοιγμα της αλυσίδας στο έτοιμο φαγητό με τη δημιουργία σε δεύτερο στάδιο ειδικών γωνιών σε μεγάλα καταστήματα, την ενίσχυση του e-shop και κυρίως των Hubs.
Στο στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης για τη φετινή χρονιά, ο κ.Σταύρου τόνισε πως περιλαμβάνεται και η ενίσχυση του τομέα των φρέσκων προϊόντων. Εξάλλου ο τομέας των φρέσκων ήταν αυτός που ξεχώρισε την αλυσίδα από τις υπόλοιπες του κλάδου.

Στο δεύτερο  εξάμηνο του έτους η εταιρεία  θα λανσάρει την κάρτα πιστότητας, η οποία θα απευθύνεται προσωπικά στον κάθε πελάτη αναγνωρίζοντας τις αξίες τους και τις αγοραστικές ανάγκες του. Ουσιαστικά θα αξιοποιηθεί η τεχνολογία στο πεδίο της τεχνολογίας για πιο personalized offering (προσωποποιημένες προσφορές).
Έμφαση θα δοθεί στις τιμές και τις προσφορές όπου αναμένεται να επενδυθούν από την εταιρεία και θα φτάσουν περίπου τα 200 εκατ. ευρώ το 2019. «Εάν κάποιος υπολογίσει τις προσφορές μας μαζί με το όφελος από την κάρτα πιστότητας της αλυσίδας είμαστε από τους φθηνότερους στην αγορά και θα συνεχίσουμε», διευκρίνισε ο κ. Σταύρου.

Αλμα και στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ο κ.Σταύρου αναφέρθηκε και στην παρουσία της ΑΒ στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η οποία θα ενδυναμωθεί. Στόχος να διορθωθούν οι ατέλειες που έχει εντοπίσει και να βελτιωθεί στο μέγιστο η λειτουργία του eshop.
Εξάλλου όπως ανέφερε ο ίδιος ήδη έχουν γίνει σημαντικές επενδύσεις στις υποδομών, όπως τα ηλεκτρονικά συστήματα και τα κέντρα που θα γίνεται η προετοιμασία των παραγγελιών.

Επενδύοντας στους εργαζομένους



Για τον κ.Βασίλη Σταύρου το κορυφαίο κομμάτι της επιτυχίας της ΑΒ, αλλά και εκεί που στηρίζεται για τις επόμενες επιτυχίες και την πορεία της προς την κορυφή της αγοράς είναι αυτό των εργαζομένων. Αναφερόμενος στους 14.000 εργαζόμενους της ΑΒ Βασιλόπουλος είπε πως η εταιρεία υλοποιεί 18 εκατ. ευρώ επενδύσεις τον χρόνο σε παροχές στο προσωπικό. Παράλληλα τόνισε μέσα στα χρόνια της κρίσης κρατήσαμε τους μισθούς. Δεν μειώσαμε ούτε ένα λεπτό το εισόδημα των εργαζομένων μας μέσα στην κρίση, ενώ απαντώντας σε ερώτηση για το αν θα επηρεαστεί η εταιρεία από την κατάργηση του υποκατώτατου μισθού είπε «η εταιρεία ουδέποτε υιοθέτησε τον υποκατώτατο και κατώτατο μισθό. Μάλιστα πρόσθεσε πως η εταιρεία παρέχει πρόγραμμα υποστήριξης τους για τους 14.000 εργαζομένους, ενώ τόνισε πως η ΑΒ έχει μία από τις καλύτερες ομάδες στελεχών και εργαζομένων που έχουν δεσμευτεί να φέρουν την εταιρεία στην κορυφή.

 iefimerida 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.