Πέρυσι οι πωλήσεις της Skoda ξεπέρασαν το 1.200.000 μονάδες, ενώ η ζήτηση για τα μοντέλα της συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό. Το αποτέλεσμα είναι να δημιουργούνται προβλήματα στην παραγωγή της μάρκας, η οποία δεν μπορεί να καλύψει τη ζήτηση.
Η μόνη πραγματική λύση, και αυτή μακροπρόσθεσμη, είναι η κατασκευή ενός νέου εργοστασίου δηλώνει ο πρόεδρός της Bernhard Maier, ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο να μεταφερθεί η παραγωγή κάποιων μοντέλων σε εργοστάσια της VW.
Αυτό που εξετάζεται επίσης είναι να προστεθεί μια επιπλέον εργάσιμη ημέρα στο κεντρικό εργοστάσιο στην Mlada Boleslav. Όμως τα συνδικάτα αντιδρούν και για αυτό η εταιρεία έρχεται να ανακοινώσει αύξηση των μισθών 8,2% για φέτος μετά το 10% που τους έδωσε μέσα στο 2017. Η πρακτική αυτή έχει εφαρμοσθεί στο εργοστάσιο Kvasini ενώ και τα δύο εργοστάσια δουλεύουν φουλ σε τρεις βάρδιες.
Όπως και να έχει πάντως η Skoda βρίσκεται σε αναζήτηση λύσης, χωρίς να χρειάζεται να ξεφύγει από την δραστηριότητά της στην Τσεχία όπου υπάρχει φθηνό εργατικό δυναμικό (κυρίως Ουκρανοί). Το πρόβλημα όμως είναι ότι λόγω της ελάχιστης ανεργίας είναι δύσκολο να βρεθεί το απαραίτητο προσωπικό για ένα εντελώς νέο εργοστάσιο, οπότε σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα μάλλον θα προτιμηθεί η λύση της παραγωγής σε κάποιο άλλο εργοστάσιο του γκρουπ.