Αύξηση της τάξης του 1,6%, κατέγραψε η αξία πωλήσεων στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου για το 2017 σε σχέση με το 2016, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η Nielsen.
Αναλυτικότερα, αυτή η θετική τάση, σύμφωνα με την Nielsen οδηγείται κυρίως από την επίδοση της αγοράς από τα μέσα του Σεπτεμβρίου κι έπειτα, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, οπότε και εμφανίζονται για πρώτη φορά θετικές τάσεις, έπειτα από πολλά χρόνια αρνητικών τάσεων.
Τα φρέσκα/χύμα προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική τάση, σημειώνοντας αύξηση κατά 3,6%, ενώ τα ταχυκινούμενα καταναλωτικά αγαθά (FMCGs) αθροιστικά κινούνται κατά 0,8% υψηλότερα.
Πιο συγκεκριμένα, οι κατηγορίες των τροφίμων & ποτών συνολικά παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 1,1% σε σχέση με πέρσι, με τα ποτά να οδηγούν κυρίως αυτή την θετική τάση σε αξία, λόγω της αύξησης του φορολογικού συντελεστή σε ορισμένες κατηγορίες ποτών.
Τέλος, οι κατηγορίες προσωπικής περιποίησης, καθώς και οι κατηγορίες οικιακής χρήσης συνεχίζουν να παρουσιάζουν αρνητικές τάσεις καταγράφοντας μείωση της τάξης του 0,7% και του 0,2% αντίστοιχα.