Οι σχεδιαστές της VW επέλεξαν για το Τ-Roc, το καινούργιο, μικρότερο και οικονομικά πιο προσιτό, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, SUV της μάρκας μια πιο νεανική προσέγγιση, που γίνεται άμεσα αντιληπτή.
Και αυτό γιατί η συνολική του εικόνα, που προσδιορίζεται από τη μάσκα, τη χαρακτηριστική πίσω κολώνα, την κλίση της οροφής αλλά και την απόστασή του από το έδαφος, είναι πιο δυναμική από αυτήν του μεγαλύτερου Tiguan, με τον πιο οικογενειακό προσανατολισμό.
Το εσωτερικό του χαρακτηρίζεται από την οριζόντια διαμόρφωσή του και τα έντονα χρώματα που περιλαμβάνονται, όπως και στο καινούργιο Polo με το οποίο υπάρχουν πολλά κοινά, στις σημαντικές δυνατότητες προσωποποίησης. Έτσι και εδώ υπάρχει στο κέντρο του ταμπλό η εύχρηστη οθόνη αφής που μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 8,0 ίντσες από πλευράς μεγέθους, ενώ ο πίνακας οργάνων μπορεί να είναι και ο ψηφιακός της 2ης γενιάς του ομίλου Volkswagen.
Από κει και πέρα οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones είναι ολοκληρωμένες, το ίδιο και η διαθεσιμότητα των συστημάτων υποβοήθησης, στα οποία περιλαμβάνονται (με επιπλέον χρέωση) τόσο το Traffic Jam Assist της ημι- αυτόνομης οδήγησης σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης μέχρι τα 60 χλμ./ ώρα όσο και το Park Assist της αυτοματοποιημένης στάθμευσης.
Κατά τα άλλα το T-Roc είναι ποιοτικό -τα σκληρά πλαστικά που υπάρχουν δεν ενοχλούν- και άνετο σε ότι αφορά τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Μάλιστα το μέγεθος του πορτμπαγκάζ του κυμαίνεται από τα 445 έως και τα 1.290 λίτρα, με την πρώτη τιμή να είναι η μεγαλύτερη της κατηγορίας.
Το νέο, μικρό SUV της VW είναι άνετο και από πλευράς ανάρτησης, παρόλο που οι ρυθμίσεις της τελευταίας είναι αρκετά σφιχτές, προκειμένου να είναι ευχάριστο και αρκετά συμμετοχικό, όπως διαπιστώσαμε στην περιοχή της ορεινής Κορινθίας που το οδηγήσαμε. Αρωγός σε αυτό και ο βασικός κινητήρας βενζίνης, ο 3κύλινδρος των 1.000 κυβικών και των 115 ίππων, ιδιαίτερα δε αν ο οδηγός ασχοληθεί λίγο με το κιβώτιο των 6 σχέσεων με τον ακριβή επιλογέα.
Στο T-Roc πάντως ο 1.0 TSI δεν συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων, κάτι που γίνεται για τον 1.5 TSI των 150 ίππων με τη δυνατότητα της απομόνωσης των κυλίνδρων που ακολουθεί στη γκάμα. Το αυτόματο κιβώτιο είναι στάνταρ με τον 2.0 TSI των 190 ίππων, όπως και η τετρακίνηση 4 Motion.
Η τελευταία συνδυάζεται στάνταρ και με το Active Control με τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης και περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό και των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων, που κινούνται από τον 2.0 TDI των 150 ίππων.
Το καινούργιο VW T-Roc είναι διαθέσιμο με 3 επίπεδα εξοπλισμού (Discover, Advance και Experience), ενώ οι τιμές του διαμορφώνονται από τις 19.650 ευρώ για τις εκδόσεις βενζίνης και από τις 26.700 ευρώ για αυτές του πετρελαίου.