Οι διαφημιστές θεωρούν ότι έχουν πετύχει το στόχο τους αν τα μηνύματά τους προκαλέσουν συζήτηση ή ακόμη και αντιδράσεις. Στην περίπτωση όμως του Hyundai ix35 Fuel Cell η εξέλιξη δεν ήταν η αναμενόμενη για την κορεατική εταιρεία.
Η διαφήμιση δείχνει έναν μεσήλικα άντρα να κάθεται στο δεξιοτίμονο ix35 μέσα στο γκαράζ του σπιτιού του. Μέσω σωλήνα έχει συνδέσει την εξάτμιση με την καμπίνα των επιβατών σε μία προφανή απόπειρα αυτοκτονίας. Μετά από λίγο όμως ανοίγει την πόρτα του γκαράζ, καθώς συνειδητοποιεί ότι το SUV με κυψέλες καυσίμου δεν εκπέμπει καυσαέρια στο περιβάλλον, αλλά απλά νερό.
Οι αντιδράσεις ήταν έντονες, με χαρακτηριστικότερη αυτή μίας νεαρής Βρετανίδας, η οποία εργάζεται σε διαφημιστική εταιρεία και της οποίας ο πατέρας είχε αυτοκτονήσει με τον ίδιο τρόπο όταν εκείνη ήταν παιδί. «Λυπούμαστε βαθύτατα για όσους έχουν εμπλακεί σε μία ανάλογη τραγωδία και ζητάμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκάλεσε η διαφήμιση», ανέφερε η Hyundai σε γραπτή της ανακοίνωση.
Από την πλευρά της, η διαφημιστική εταιρεία Innocean Europe υποστήριξε ότι «η πρόθεση μας ήταν να δραματοποιήσουμε με υπερβολή το προτέρημα του προϊόντος, ελπίζοντας σε θετική έκβαση. Προφανώς κάναμε λάθος και ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη». Η διαφήμιση αποσύρθηκε όμως στο youtube “θριαμβεύει” καιρό τώρα…