Μόνο στη σήραγγα Αρτεμισίου έχουν τοποθετηθεί και λειτουργούν κάμερες που ελέγχουν την ταχύτητα των διερχόμενων ΙΧ.
Σε όλα τα υπόλοιπα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου η Τροχαία πιάνει -αν πιάσει- τους παραβάτες οδηγούς μόνο με χειροκίνητα μέσα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την «Καθημερινή», μόνο στη σήραγγα Αρτεμισίου η Τροχαία πιάνει τους παραβάτες οδηγούς με τις κάμερες – ραντάρ ενώ στους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους τα όρια ταχύτητας ελέγχονται μόνο με χειροκίνητα μέσα, αν και όποτε διατίθενται αστυνομικοί από την Τροχαία αυτοκινητοδρόμων. Ανάλογες συσκευές είχαν τοποθετηθεί την προηγούμενη δεκαετία σε πολλά σημεία της Εγνατίας Οδού τα οποία όμως δεν λειτουργούν πια.
Το πρόβλημα είναι ότι η Τροχαία δεν έχει εκφράσει την πρόθεση να τοποθετήσει κάμερες και στους νέους αυτοκινητόδρομους. Η εθνική οδός Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας και Λεύκτρου – Σπάρτης, που παραδόθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο, έχει μόνον τα προαναφερθέντα ραντάρ της σήραγγας του Αρτεμισίου. Ενώ δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για τους άλλους τέσσερις οδικούς άξονες που θα πρέπει να έχουν παραδοθεί σε ένα μήνα (η Κορίνθου – Πατρών, η Ιόνια Οδός, ο Ε65, τα υπό κατασκευή τμήματα της εθνικής οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης). Αυτό σημαίνει ότι οι νέοι αυτοκινητόδρομοι, που θα είναι «πρόκληση» για τους απερίσκεπτους οδηγούς, δεν θα έχουν ούτε ένα ραντάρ της τροχαίας ούτε καν στη σήραγγα των Τεμπών, τη μεγαλύτερη της χώρας (6 χλμ.).
Στην Αττική Οδό υπάρχουν κάμερες, αλλά οι κλήσεις έρχονται μετά από 2 χρόνια
Αντίθετα με το νέο εθνικό δίκτυο, στην Αττική Οδό λειτουργούν 14 ραντάρ της Τροχαίας αλλά και αυτό το σύστημα φαίνεται να υπολειτουργεί αφού η κλήση στον απερίσκεπτο οδηγό μπορεί να παραδοθεί ακόμη και δύο χρόνια μετά.