Ενώ στην Ελλάδα της κρίσης πολλοί άνθρωποι είναι απλήρωτοι και άλλοι «παλεύουν» για να βγάλουν 400 και 600 ευρώ, υπάρχουν έφηβοι που με «όπλο» το λαμπρό μυαλό τους και ακολουθώντας το ένστικτο τους κατάφεραν όχι απλώς να βγάλουν χρήματα, αλλά να γίνουν εκατομμυριούχοι.

Γράφει η Ελισάβετ Λογοθέτη

Δεν είναι και σπάνιο γεγονός ένας έφηβος να πλουτίσει στο εξωτερικό, αν σκεφτούμε νεαρούς και νεαρές που δραστηριοποιούνται στην βιομηχανία του θεάματος. Αν ένα παιδί, ακόμη και κάτω των 10 ετών, καταφέρει να μπει στο χώρο τότε μπορεί πολύ εύκολα να κερδίσει χρήματα, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ψυχική του υγεία και την μετέπειτα ποιότητα ζωής του.

Υπάρχουν όμως και χαρισματικοί έφηβοι σαν τους δέκα που σας παρουσιάζει το EThe Magazine του EleftherosTypos.gr, οι οποίοι κατάφεραν να κάνουν το χόμπι τους βιομηχανία εκατομμυρίων δολαρίων!

Τζόρνταν Μάρον – Ο Captain Sparklez

Ο Τζόρνταν είναι από τους λίγους τυχερούς που κατάφερε να κάνει το χόμπι του όχι μόνο επάγγελμα, αλλά και κερδοφόρο. Μπορεί σήμερα να είναι 24 ετών, ωστόσο βγάζει εκατομμύρια δολάρια μηνιαίως!

Ο Τζόρνταν είναι διάσημος YouTuber και έχει το κανάλι Captain Sparklez από την ηλικία των 18 ετών. Πριν από αυτό, δραστηριοποιούνταν στον δημοφιλή ιστότοπο μέσα από το κανάλι ProsDontTalkShit και ήδη έβγαζε χρήματα αφού συνεργαζόταν με το Machinima.com.

Τι ακριβώς έκανε; Ανέβαζε βιντεάκια που αφορούσαν το Call of Duty. Ωστόσο η καριέρα του απογειώθηκε όταν λάνσαρε το ProsDontTalkShit ως Captain Sparklez το οποίο περιείχε βίντεο που αφορούσαν το Minecraft ενώ ταυτόχρονα έκανε και τραγουδιστικές παρωδίες.

Πλέον είναι ένας από τους πιο πετυχημένους σταρ του YouTube με εκατομμύρια συνδρομητές, δισεκατομμύρια θεάσεις και αξία 8,2 εκατομμύρια δολάρια.

Νικ Ντ’Αλοΐσιο – Ο νέος Μαρκ Ζάκερμπεργκ

Ο Νικ έπεισε τους γονείς του να του πάρουν τον πρώτο υπολογιστή σε ηλικία εννέα ετών και στα 17 του κατάφερε να βγάλει εκατομμύρια δολάρια!

Αφού για τρία χρόνια ασχολιόταν με το Mac Book του, στην ηλικία των 12 ετών ξεκίνησε να γράφει applications. Η συνέχεια; Στα 17 του η Yahoo αγόρασε μία από τις (πολλές) αλγοριθμικές πατέντες που είχε ανακαλύψει, την Summy με αντίτιμο 30 εκατομμύρια δολάρια. Μάλιστα, προσέλαβε τον Νικ που ακόμα πήγαινε σχολείο!

Τι κάνει το Summly; Έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί αυτόματα περιλήψεις των άρθρων που επιλέγει ο χρήστης, καθιστώντας ευκολότερη την ανάγνωση στην οθόνη των smartphones. Από το λανσάρισμά της το 2011, η εφαρμογή έχει κατέβει ένα εκατομμύριο φορές και έχει συνοψίσει 90 εκατ. άρθρα.

Σήμερα ο Νικ είναι 21 και δεν αποκαλύπτει τα χρήματα που έχει στους φουσκωμένους τραπεζικούς λογαριασμούς του αφού ακόμη δραστηριοποιείται στον χώρο.

Φρέιζερ Ντόχερτι – Ο… γλυκατζής

Η ιστορία του Φρέιζερ από την Σκωτία θα μπορούσε να συμβεί και στην Ελλάδα. Ήταν μόλις 12 ετών όταν μπήκε στην κουζίνα και άρχισε να παρασκευάζει μαρμελάδες ακολουθώντας τις παραδοσιακές συνταγές της γιαγιάς του. Στη συνέχεια πουλούσε τις μαρμελάδες σε φίλους και γείτονες για να βγάζει χαρτζιλίκι αλλά η γεύση τους ήταν εξαιρετική με αποτέλεσμα να γίνει διάσημος.

Από κει και πέρα άρχισε η πορεία προς την επιτυχία. Η ζήτηση για μαρμελάδες ολοένα και αυξανόταν με αποτέλεσμα ο Φρέιζερ να νοικιάζει ένα εργοστάσιο με 200 άτομα, για μερικές μέρες του μήνα προκειμένου να ικανοποιήσει τους πελάτες του.

Βλέποντας πως υπήρχε μέλλον, στα 16 του παράτησε το σχολείο και ασχολήθηκε αποκλειστικά με την… γλυκιά επιχείρηση του. Ονόμασε τις μαρμελάδες του Superjam και άλλαξε λίγο τη συνταγή, χρησιμοποιώντας χυμούς φρούτων αντί για ζάχαρη και γλυκαντικά.

Μετά ήρθαν οι προτάσεις από δύο μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και πλέον οι μαρμελάδες του πωλούνται σε Μεγάλη Βρετανία και Ιρλανδία. Το περιοδικό Forbes είχε αποτιμήσει την αξία της επιχείρησης του στα 1-2 εκατομμύρια ευρώ.

Άσλεϊ Κουάλς – Η βασίλισσα των διαφημίσεων

Ήταν μόλις 14 ετών όταν η Άσλεϊ αποφάσισε να λανσάρει την ιστοσελίδα WhateverLife.com προκειμένου να δείξει στο ευρύ κοινό τις ικανότητες της ως web designer. Δεν κατάφερε να κερδίσει χρήματα και την επόμενη χρονιά αποφάσισε να κάνει ιδιαίτερα σε μαθητές που ήθελαν ιδιαίτερα layout στις σελίδες που διατηρούσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η φήμη της Άσλεϊ εξαπλωνόταν από στόμα σε στόμα και η επισκεψιμότητα του WhateverLife.com άρχισε να ανεβαίνει. Η 15χρονη έβαλε διαφημίσεις Google και σύναπτε συμφωνίες με ανθρώπους που ήθελαν να διαφημιστούν στην ιστοσελίδα της. Πλέον το WhateverLife.com έχει 7 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες το μήνα και η Άσλεϊ κερδίζει εκατομμύρια από τις διαφημίσεις.

Κάμερον Τζόνσον – Ο… αρκουδάκιας

Φαίνεται πως ο Κάμερον ήταν γεννημένος επιχειρηματίας αφού στην ηλικία των 5 ετών πουλούσε φρούτα και λαχανικά στα σπίτια. Στα 9 του είχε δημιουργήσει την δική του εταιρεία με ευχετήριες κάρτες ενώ στα 12 ξεκίνησε να αγοράζει και να πουλάει αρκουδάκια, ανάλογα με το μέγεθος και την δημοφιλία που είχε το κάθε προϊόν.

Αφού κέρδισε 50.000 δολάρια (!) από τα αρκουδάκια, αποφάσισε να ξεκινήσει την υπηρεσία «My EZ Mail», η οποία προωθούσε ανώνυμα διαδικτυακά μηνύματα. Τελικά, αποφάσισε να στραφεί στη διαδικτυακή διαφήμιση δημιουργώντας το SurfingPrizes.com. Στα 15 του χρόνια κέρδισε 400.000 δολάρια το μήνα!

Όταν ενηλικιώθηκε αποφάσισε να φτιάξει και την ιστοσελίδα CertificateSwap.com την οποία και πούλησε παίρνοντας εξαψήφιο τίμημα.

Τζον Κουν – Ο μηχανικός αυτοκινήτων

Ο Τζον Κουν κέρδισε το πρώτο δισεκατομμύριο στα 30, ωστόσο το πρώτο εκατομμύριο το έβγαλε πριν τα 16.

Σε νεαρή ηλικία, ο Κουν άνοιξε το συνεργείο αυτοκινήτων Extreme Performance Motorsports που έγινε νούμερο ένα αφού η εκπομπή του MTV, Pimp My Ride χρησιμοποιούσε την επιχείρηση. Λίγο πριν τα 16 του χρόνια, κατάφερε να βγάλει πάνω από ένα εκατομμύριο δολάρια σε ένα χρόνο.

Σήμερα, ο Τζον Κουν δραστηριοποιείται σε πάνω από 20 χώρες πουλώντας και αγοράζοντας ανταλλακτικά για οχήματα, βγάζοντας πολλά εκατομμύρια το μήνα.

Ρόμπερτ Νάι – Ο αυτοδίδακτος 

Ο Ρόμπερτ ήταν «βιβλιοφάγος». Περνούσε ατελείωτες ώρες στη δημόσια βιβλιοθήκη της Γιούτα και διάβαζε για γλώσσες προγραμματισμού. Στα 14 του, μέσα σε μόλις ένα μήνα έγραψε 4.000 γραμμές κώδικα και δημιούργησε το παιχνίδι Bubble Ball. Αποφάσισε να το ανεβάσει στο Apple Store και μέσα σε δύο εβδομάδες το κατέβασαν ελεύθερα δύο εκατομμύρια άνθρωποι! Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι το Bubble Ball ανέβηκε στην πρώτη θέση με τις πιο πετυχημένες εφαρμογές, «εκθρονίζοντας» το Angry Birds. Μέσα σε δύο εβδομάδες ο Ρόμπερτ κέρδισε 2 εκατομμύρια δολάρια.

Άνταμ Χίλντρεθ – Ο… αιώνια νέος

Όταν ο Άνταμ ήταν 14 ετών δημιούργησε το Dubit Limited, ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης για εφήβους. Η επιτυχία του ήταν τεράστια στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μετά από ένα χρόνο συνεργάστηκε με εταιρείες σαν σύμβουλος διαφήμισης για τα νεανικά κοινά.

Ο Άνταμ αγαπούσε πολύ την νεολαία και συνέχισε να ασχολείται μαζί της, μέχρι σήμερα που είναι πλέον ιδιοκτήτης της Crisp Company, μιας εταιρείας που αναπτύσσει νέες τεχνολογίες που προστατεύουν τα παιδιά στο διαδίκτυο. Ο Άνταμ είναι ανάμεσα στους 20 πλουσιότερους εφήβους της Μεγάλης Βρετανίας.

Σον Μπέλνικ – Γεννημένος επιχειρηματίας 

Ήταν μόλις 14 ετών όταν επένδυσε 500 δολάρια για να φτιάξει την ιστοσελίδα bizchair.com. Που βρήκε τα χρήματα; Πουλώντας την συλλογή που είχε από κάρτες Πόκεμον.

Ο Νικ δούλευε από μικρός στο μαγαζί με έπιπλα που διατηρούσε ο πατριός του. Παρατηρώντας τις συνθήκες που επικρατούσαν, είχε την τρομερή ιδέα να πουλήσει απευθείας έπιπλα στο διαδίκτυο, που μόλις είχε αρχίσει να «ανθίζει», χωρίς διαμεσολαβητές. Το αποτέλεσμα; Στα 16 του ήταν εκατομμυριούχος!

Σήμερα η έδρα της εταιρείας του είναι στη Γεωργία και εκτείνεται σε 70 στρέμματα γης.

Κρις Φίλιπς – Ο έφηβος που είχε καταλάβει… τι εστί διαδίκτυο 



Ήταν το 2002 όταν ο Φίλιπς κατάλαβε πως το διαδίκτυο ήταν η νέα ανερχόμενη αγορά. Στα 17 του δημιούργησε το Dot5Hosting και μέσα σε δύο χρόνια έβγαλε ένα εκατομμύριο δολάρια. Το Dot5Hosting πήρε κολοσσιαίες διαστάσεις και βοηθά επιχειρηματίες σε όλο τον κόσμο ενώ ο Κρις αυξάνει συνεχώς τον τραπεζικό του λογαριασμό.

 

eleftherostypos

loading…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.