f1

Ο Χάμιλτον παρέμεινε «ζωντανός» στη μάχη του τίτλου κερδίζοντας το υπό καταρρακτώδη βροχή και άκρως περιπετειώδες GP της Βραζιλίας, αλλά ο δεύτερος Ρόσμπεργκ ελέγχει τη μοίρα του.

Στο πιο επεισοδιακό Grand Prix της σεζόν με δύο κόκκινες σημαίες και αμέτρητη ώρα παρουσίας του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα λόγω βροχόπτωσης και ατυχημάτων, ο Λιούις Χάμιλτον ήταν άνετα ο μεγάλος νικητής. Ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής εκμεταλλεύτηκε άριστα την pole position και δεν έχασε την πρωτοπορία, ωστόσο ο Νίκο Ρόσμπεργκ τερμάτισε δεύτερος και είναι το ακλόνητο φαβορί για τον τίτλο. Πλέον η διαφορά τους μειώθηκε στους 12 βαθμούς αλλά ο Γερμανός θα είναι πρωταθλητής για πρώτη φορά στην καριέρα του αν απλώς τερματίσει τρίτος στο Άμπου Ντάμπι σε δύο εβδομάδες.

Αυτή ήταν η 52η νίκη στην καριέρα του Χάμιλτον, αλλά μόλις η πρώτη στο Ιντερλάγκος στη δέκατή του παρουσία σε αυτή την πίστα.Το πόντιουμ συμπλήρωσε ο τρομερός Μαξ Φερστάπεν που με Red Bull κατάφερε από τη 16η θέση μέσα σε λίγους γύρους να βρεθεί στην τριάδα. Πέρες (Force India), Φέτελ (Ferrari), Σάινθ (Toro Rosso), Χούλκενμπεργκ (Force India), Ρικιάρντο (Red Bull), Νασρ (Sauber) και Αλόνσο (McLaren) συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Φοβερό ατύχημα στον 21ο γύρο, με τη Ferrari του Κίμι Ραϊκόνεν να σπινάρει, να προσκρούει στον τοίχο και να διασχίζει κάθετα την πίστα χωρίς ευτυχώς να προκαλέσει άλλο ατύχημα. Συγκίνηση για τον Φελίπε Μάσα που εγκατέλειψε στον 49ο γύρο και έβαλε τα κλάματα στην τελευταία του εμφάνιση μπροστά στους συμπατριώτες του.

Ο αγώνας

Το κακό φάνηκε από το warm up, όταν ο Γκροζάν έχασε τον έλεγχο, κατέληξε εκτός πίστας και εγκατέλειψε τη μάχη πριν καν αρχίσει, ενώ ακολούθησε ο Έρικσον με ανάλογο ατύχημα και η σύγκρουση του Πάλμερ με τον Κβίατ που εξουδετέρωσε τον πρώτο, πριν έρθει η σειρά του Ραϊκόνεν και όλα όσα ακολούθησαν.

Μετά από 35λεπτη διακοπή ο αγώνας άρχισε από τον 21ο γύρο, ξανά υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά διακόπηκε ξανά στον 29ο καθώς η κατάσταση στην πίστα δεν είχε βελτιωθεί αισθητά. Μετά από άλλη μισή ώρα, ο αγώνας άρχισε ξανά και για τρεις γύρους με την καθοδήγηση του safety car, με τον Φερστάπεν να προσπερνά εξαιρετικά στον 32ο γύρο τον Ρόσμπεργκ και να ανεβαίνει δεύτερος. Στον 39ο γύρο ο Ολλανδός κατάφερε να κρατήσει στο δρόμο το μονοθέσιό του παρά το σπινάρισμά του και να διατηρήσει το προβάδισμά του απέναντι στον Γερμανό, όχι όμως για πολύ.

Στον 49ο γύρο εγκατέλειψε μετά από ατύχημα ο Μάσα, που δεν κατάφερε να τερματίσει μπροστά στους συμπατριώτες του στον προτελευταίο αγώνα της καριέρας του. Η κίτρινη σημαία υψώθηκε και ο Βραζιλιάνος πιλότος αποχώρησε δακρυσμένος ευχαριστώντας τους θεατές για την αποθέωση. Ο Φερστάπεν που βρέθηκε πολύ πίσω (16ος) μετά την είσοδο του safety car κατόρθωσε με τρομερές κινήσεις και… πετώντας στη βροχή (με τον Φέτελ να γκρινιάζει μέσω team radio «… με ώθησε εκτός πίστας) να ανέβει στο πόντιουμ προσπερνώντας τον Πέρες στον προτελευταίο γύρο.

Αναλυτικά η κατάταξη:
inner

Βαθμολογία πιλότων
1. Ρόσμπεργκ 367
2. Χάμιλτον 355
3. Ρικιάρντο 246
4. Φέτελ 197
5. Φερστάπεν 192
6. Ραϊκόνεν 178
7. Πέρες 97
8. Μπότας 86
9. Χούλκενμπεργκ 66

Βαθμολογία ομάδων
1. Mercedes 679
2. Red Bull 427
3. Ferrari 365
4. Force India 145
5. Williams 136
6. McLaren 74
7. Toro Rosso 55
8. Haas 29
9. Renault 8
10. Manor 1
11. Sauber 0

sport-fm

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.