pokemongo_0

Τo Pokemon Go έχει αρχίσει ήδη να χάνει την μάχη των χρηστών μόλις ενάμιση μήνα από την έναρξη της λειτουργίας του σύμφωνα με τους αναλυτές της Axiom Capital Management και αυτά είναι καλά νέα για τους επενδυτές και τα στελέχη εταιρειών όπως το Facebook, το Instagram, τοTwitter και το Snapchat.

«Λόγω της ραγδαίας αύξησης της χρήσης του Pokemon Go από την έναρξη του τον Ιούλιο, οι επενδυτές ανησυχούσαν πως οι χρήστες θα πέρναγαν πολύ ώρα στο συγκεκριμένο παιχνίδι και θα έμεναν μακριά από άλλες εφαρμογές για κινητά», σημειώνει ο αναλυτής Victor Anthony.

Φαίνεται, όμως, ότι ο αρχικός ενθουσιασμός που επικράτησε για το παιχνίδι αρχίζει να ξεφτίζει. Δεδομένα από εταιρείες όπως η Sensor Tower, η SurveyMonkey και η Apptopia δείχνουν ότι οι ενεργοί χρήστες ανά ημέρα, οι λήψεις του παιχνιδιού και η ενασχόληση με αυτό έχουν φτάσει το ανώτατο τους σημείο και βρίσκονται σε καθοδική πορεία.

Ενεργοί χρήστες ανά ημέρα (Κάντε κλικ για μεγέθυνση)

 Ημερήσια ενασχόληση

«Αυτές οι πτωτικές τάσεις πρέπει να κατευνάσουν τις ανησυχίες των επενδυτών σχετικά με την επιρροή του Pokemon Go στο πως περνούν οι χρήστες τον χρόνο τους στο κινητό», γράφει ο Anthnony.

Αν η πορεία αυτών των δεδομένων παραμείνει πτωτική τότε θα αρχίσουν να εγείρονται αμφιβολίες σχετικά με την βιωσιμότητα τόσο του παιχνιδιού όσο και των εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας γενικότερα, σύμφωνα με τον αναλυτή.

«Δεδομένα από το Google Trends ήδη δείχνουν ότι το ενδιαφέρον για την επαυξημένη πραγματικότητα μειώνεται, ενώ για την εικονική πραγματικότητα παραμένει υψηλό», καταλήγει.


insider

loading…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.