smartphone_708

Παρόλο που ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει την ικανότητα, να εκτελεί ταυτόχρονες εργασίες, μελέτες αποδεικνύουν πως είναι πολύ εύκολο να υπάρξει διάσπαση της προσοχής και ο κύριος υπαίτιος είναι το… Facebook!

Οι επιστήμονες προσπάθησαν να δώσουν εξήγηση στο γιατί κάνουμε πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Όπως εξήγησαν αυτό είναι πραγματικά κακό, οι οποίοι κάνοντας ένα πείραμα εξόπλισαν ένα δωμάτιο με υπολογιστές και παρατήρησαν τι έκαναν οι μαθητές στο χρόνο που είχαν στην διάθεση τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές, κατά μέσο όρο συγκεντρώνονται σε μια δραστηριότητα για περίπου 31 δευτερόλεπτα!



Σας παραθέτουμε γράφημα που δείχνει το μοτίβο ενός φοιτητή, ο οποίος υποτίθεται ότι πρέπει να διαβάσει, αλλά αποσυντονίζεται όλη την ώρα. Το μπλε χρώμα απεικονίζει το διάβασμα και το κόκκινο..το Facebook.

Έτσι, οι ερευνητές καταλήγουν: «Το Facebook είναι ο βασικός συντελεστής και ο κύριος λόγος της διάσπασης της προσοχής κατά την εκτέλεση πολλαπλών εργασιών». Δεν μπορούν να αντισταθούν και να μην «μπουν» στο Facebook

Ο εγκέφαλός σας θέλει να ελέγχει το Facebook κάθε 31 δευτερόλεπτα, αν και γνωρίζει ότι δεν πρέπει. Το γεγονός αυτό οδηγεί στο ερώτημα: Μπορείτε να σταματήσετε το μυαλό σας από την επιθυμία του να ελέγχετε συνεχώς τα social media; «Ευτυχώς, ναι», επιβεβαιώνουν οι επιστήμονες.

Πέντε επιστημονικές προτάσεις έρχονταινα βοηθήσουν να παραμείνετε προσηλωμένοι στις εργασίες σας:

  • Μποϊκοτάρετε την ίδια σας την τεμπελιά. Κάντε το δύσκολο να έχετε πρόσβαση στο Facebook και σε άλλους περισπασμούς.
  • Ξεκινήστε με τα δύσκολα.
  • Προσπαθήστε να αισθανθείτε ενθουσιασμό για τις εργασίες που πρέπει να ολοκληρώσετε.
  • Σκεφτείτε συνετά για το ποιες είναι οι προτεραιότητές σας.
  • Απενεργοποιείστε τους ήχους των ειδοποιήσεων από τις κοινοποιήσεις των εφαρμογών σας

 

iefimerida

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.