σημανδρακοσ

Η επαναδρομολόγηση του οδικού άξονα Ε65 βεβαιώνεται μέσα απο την απάντηση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστου Σπίρτζη που διαβίβασε ο

Υφυπουργός Παρά τω Πρωθυπουργό Τέρενς Κουίκ στον Αντιπεριφερειάρχη Γρεβενών Βαγγέλη Σημανδράκο.

Ως γνωστόν, ο αυτοκινητοδρόμος Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) (Λαμία-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Καλαμπάκα-Εγνατία Οδός) εντάσσεται στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Αξόνων, θα βοηθήσει στην άρση της συγκοινωνιακής απομόνωσης και θα αναβαθμίσει τη σύνδεση της Δυτικής Μακεδονίας και της Ηπείρου, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα την προσπελασιμότητα προς την Αλβανία και την ΠΓΔΜ.

Λόγω της οικονομικής κρίσης, οι δανείστριες τράπεζες σταμάτησαν τη χρηματοδότηση του έργου απο την άνοιξη του 2010, με αποτέλεσμα το Φεβρουάριο του 2011 να γίνει αναστολή των εργασιών. Το Νοέμβριο του 2013 επετεύχθη Συμφωνία Τροποποίησης της Σύμβασης Παραχώρησης, η οποία κυρώθηκε απο τη Βουλή των Ελλήνων (Ν.4219/2013-ΦΕΚ269Α)

Σύμφωνα με το έγγραφο της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων Κατασκευής Έργων με Σύμβαση Παραχώρησης, Τμήμα Αυτοκινητοδρόμου (Ε65), τα τμήματα ημικόμβος ΠΑΘΕ (περιοχή Λαμίας)- Α/Κ Ξυνιάδος, Α/Κ Τρικάλων – Α/Κ Γρεβενών και το τμήμα Α/Κ Γρεβενών- Α/Κ Εγνατίας εξαιρέθηκαν της κατασκευαστικής περιόδου Τ1 ως αναβαλλόμενα, πλην όμως στην προαναφερθείσα συμφωνία επανεκκίνησης υπήρξε πρόβλεψη για μελλοντική ολοκλήρωσή τους.

Το δημόσιο πρόσφατα με την έκδοση των δύο Υπουργικών Αποφάσεων γνωστοποίησε την πρόθεσή του για την ολοκλήρωση των αναβαλλόμενων τμημάτων του έργου σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στη Σ.Π.και συγκεκριμένα σε ότι αφορά στην περιοχή μας με την απόφαση με αρ. Πρωτ. Α/6/00/01/οικ.4336/17-8-2015 που αφορά στο τμήμα Α/Κ Τρικάλων- Α/Κ Γρεβενών μήκους 32,45 χλμ περίπου και στο τμήμα Α/Κ Γρεβενών-Α/Κ Εγνατίας μήκους 38, 5 χλμ, για τα οποία εξετάζεται η ένταξη της χρηματοδότησής τους στο νέο ευρωπαϊκό χρηματοδοτικό πρόγραμμα (ΣΕΣ 2014-2020).

Ειδικότερα για το τμήμα Α/Κ Γρεβενών (Γέφυρα Μουργκάνη)- Α/Κ Εγνατίας, ο παραχωρησιούχος υπέβαλε όπως προβλεπόταν στην τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης (Ν.4219/2013-ΦΕΚ 269Α), τις μελέτες της Νέας Χάραξης του Βορείου Τμήματος και συγκεκριμένα Προμελέτη Οδοποιίας με τις αντίστοιχες Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, Γεωλογικών- Γεωτεχνικών, Υδραυλικων και Σήμανσης, οι οποίες εξετάζονται απο την υπηρεσία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.