Για 10η φορά σε 11 αγώνες οι Hamilton, Rosberg, ανέβηκαν στο βάθρο. Δράμα για το Vettel που έσκασε το ελαστικό 10km πριν το τέλος ενώ ήταν 3ος. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Romain Grosjean ήταν η πρώτη φορά που ανέβηκε στο βάθρο ο Γάλλος από το Αμερικάνικο GP του 2013.
Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων καθυστέρησε ένα γύρο καθώς οι Hulkenberg και Sainz αντιμετώπισαν πρόβλημα στην απόδοση της μονάδας ισχύος. Ο αλυτάρχης του αγώνα επανέλαβε το γύρο σχηματισμού και οι γύροι αγώνα μειώθηκαν σε 43.
Ο Hamilton έφυγε καλά στην κατηφόρα προς τη La Source και διατήρησε το προβάδισμα ενώ πίσω του ο Rosberg δεν εκκίνησε καλά. Ο Γερμανός επηρεάστηκε προφανώς από την νέα διαδικασία στην εκκίνηση δεν τα κατάφερε καλά με το συμπλέκτη και έπεσε στην 4η θέση. Ανάμεσα στις δυο Mercedes βρέθηκαν οι Perez και Ricciardo. O Rosberg μάζεψε σιγά σιγά τη διαφορά έχοντας πίσω του πίεση και από τους Vettel, Bottas.
Η πρώτη εγκατάλειψη ήρθε από τον Maldonado με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος της Mercedes.
Το πρώτο pit stop ήρθε από το Ricciardo στον 8ο γύρο. Ο Αυστραλός άλλαξε τη μαλακή γόμα με μέση γόμα και εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα των μηχανικών του βγήκε μπροστά από τον Perez όταν ο Μεξικάνος με τη Force India ολοκλήρωσε τη δική του αλλαγή ελαστικών. Ο Perez μετά την αλλαγή ελαστικών διατήρησε τη μαλακή γόμα.
Το παράδειγμά του ακολούθησε και ο Bottas διατηρώντας τη μαλακή γόμα μετά την αλλαγή του. Όμως οι μηχανικοί της Williams έκαναν λάθος τοποθετώντας στο μονοθέσιο ελαστικά και μέσης γόμας(πίσω δεξιά) οπότε ο Φινλανδός αναγκάστηκε να μπει και ν’ αλλάξει αμέσως ελαστικά. Του επιβλήθηκε και ποινή διέλευσης για το λάθος αυτό. Στο 12ο γύρο ο Raikkonen έβαλε ένα ακόμη σετ μαλακής γόμας ενώ πάλευε για τη δεκάδα. Στον 13ο γύρο μπήκε ο Rosberg έβαλε τη μέση γόμα και βγαίνοντας βρέθηκε εμπρός από τους Ricciardo και Perez. Αμέσως το παράδειγμά του ακολούθησε ο Hamilton που διατήρησε το προβάδισμά του μετά την αλλαγή ελαστικών. Οι μηχανικοί της Mercedes έβαλαν τη μέση γόμα στη Mercedes του Βρετανού σε μόλις 2.4sec. Ο Ricciardo εγκατέλειψε λίγο αργότερα με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος.
Το δεύτερο παράθυρο για τα pit stop άνοιξε με το Hamilton να ζητά από την Mercedes μεγαλύτερη κλίση στην εμπρός αεροτομή καθώς έβλεπε ότι η πίστα άλλαζε. Αυτό ρυθμίστηκε στον 31ο γύρο σε σύνολο 43 που ο Hamilton ξαναέβαλε τη μαλακή γόμα και οι μηχανικοί έβαλαν φτερό μπροστά.
Στον επόμενο γύρο άλλαξε και ο Rosberg βάζοντας επίσης τη μαλακή γόμα. Απέμεναν 11 γύροι και ο Γερμανός είχε διαφορά 7.5sec από το Βρετανό με την άλλη Mercedes. Από την πλευρά του ο Vettel που κράτησε τη μαλακή γόμα μέχρι το 15ο γύρο ήταν από τους τελευταίους που άλλαξαν για πρώτη φορά ελαστικά. Ο Γερμανός έβαλε τη μέση γόμα και προσπάθησε να ολοκληρώσει μ’ αυτή τον αγώνα χωρίς άλλη αλλαγή. Δυστυχώς για τον ίδιο το πίσω δεξιά ελαστικό του κατέρρευσε ένα γύρο πριν την καρό σημαία. Απ’ αυτό επωφελήθηκε ο Grosjean που βρέθηκε ανέλπιστα στην 3η θέση και στο βάθρο. Οι πανηγυρισμοί με τους μηχανικούς του ήταν επικοί.
Εντυπωσίασε ο Kvyat με τη Red Bull που με τη στρατηγική που ακολούθησε του δόθηκε η ευκαιρία να πραγματοποιήσει πολλά προσπεράσματα. Ο Ρώσος έβαλε τη μέση γόμα στον 9ο γύρο και την κράτησε για 21 γύρους μέχρι τον 28ο γύρο όπου έβαλε και πάλι τη μαλακή γόμα. Ο νεαρός Ρώσος τελικά τερμάτισε 4ος πίσω από τη Lotus του Grosjean.
Για το Hamilton ήταν η 80στη φορά που ανέβηκε στο βάθρο επίδοση ανάλογη με του αείμνηστου Ayrton Senna.
newsauto