poioi-einai-kaluteroi-odigoi-andres-i-gunaikes.w_l

Eιναι μια διαχρονική αντιπαράθεση μεταξύ των δύο φύλων και ειδικά στην Ελλάδα η κόντρα συνοδεύεται από την πλευρά των ανδρών από τις γνωστές ατάκες.
Eιναι μια διαχρονική αντιπαράθεση μεταξύ των δύο φύλων και ειδικά στην Ελλάδα η κόντρα συνοδεύεται από την πλευρά των ανδρών από τις γνωστές ατάκες για το «ρόλο» της γυναίκας στο σπίτι. Μόνο που οι έρευνες δείχνουν ότι οι γυναίκες είναι ασφαλέστερες οδηγοί από τους έλληνες Νίκι Λάουντα.

Και ίσως οι περισσότεροι το αγνοούν αλλά μέχρι τον Δεκέμβριο του 2012 οι σοφερίνες είχαν έκπτωση από τις ασφαλιστικές διότι θεωρούνταν ασφαλέστερες και επομένως επιβάρυναν λιγότερα τις εταιρίες. Ομως η ΕΕ κατάργησε τις διαφορετικές χρεώσεις για λόγους ισότητας.

Στις ΗΠΑ, ωστόσο, η πρακτική αυτή συνεχίζεται μέχρι σήμερα, με αποτέλεσμα οι άνδρες να πληρώνουν υψηλότερα ασφάλιστρα. Η κρατική υπηρεσία οδικής ασφάλειας NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) συλλέγει κάθε χρόνο δεδομένα για τρεις τύπους ατυχημάτων: θανατηφόρα, με τραυματισμούς και με υλικές μόνο ζημιές.

Από το 1975, όταν και ξεκίνησε η έρευνα, μέχρι και το 2012, την πιο πρόσφατη χρονιά με διαθέσιμα στοιχεία, οι άνδρες έχουν τις διπλάσιες πιθανότητες να εμπλακούν σε θανατηφόρο τροχαίο. Ο αριθμός και για τα δύο φύλα μειώνονται σταθερά εδώ και χρόνια, κυρίως λόγω της χρήσης ζωνών ασφαλείας, των αερόσακων και της μείωσης της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ.

Η αναλογία, όμως, παραμένει η ίδια, καθώς οι άνδρες πιάνουν πιο εύκολα το τιμόνι όταν έχουν πιει, με αποτέλεσμα ο αριθμός όσων εμπλέκονται σε θανατηφόρα να είναι σχεδόν διπλάσιος από τον αντίστοιχο των γυναικών.

Από την άλλη πλευρά, οι γυναίκες εμπλέκονται σε λίγο περισσότερα ατυχήματα με τραυματισμούς ή υλικές μόνο ζημιές.

thetoc

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.