βιβλια

Συζήτηση με θέμα: «Τα μέσα επικοινωνίας στον κόσμο της ψηφιακής εποχής» διοργάνωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, με τη συμμετοχή της υφυπουργού Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης) Μαρίας Κόλλια-Τσαρουχά, του προέδρου και γενικού διευθυντή του ΑΠΕ-ΜΠΕ Μιχάλη Ψύλου και άλλων ομιλητών, στη «12η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου» στο περίπτερο 15 της Helexpo -ΔΕΘ, στη Θεσσαλονίκη.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης αναπτύχθηκε προβληματισμός για το κατά πόσο τα ψηφιακά μέσα έρχονται να υποκαταστήσουν, να συμπληρώσουν ή να κυριαρχήσουν στον τομέα της ενημέρωσης, σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης και κατά πόσο υπεισέρχονται σε αυτή τη συζήτηση θέματα εγκυρότητας, αξιοπιστίας, δεοντολογίας, κ.α.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και γενικός διευθυντής του ΑΠΕ-ΜΠΕ Μιχάλης Ψύλος σημείωσε ότι τα στοιχεία στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο δείχνουν ότι ο τύπος και τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης φθίνουν και ανέφερε ως παράδειγμα ότι καθημερινά μεγάλες εφημερίδες και του εξωτερικού περνούν σε ηλεκτρονική έκδοση, μέσα στο πολυσύνθετο πλαίσιο ενημέρωσης και επικοινωνίας που δημιουργεί το διαδίκτυο.

Αναφέρθηκε στα μεγέθη του ΑΠΕ – ΜΠΕ, στις εγχώριες και διεθνείς συνεργασίες, στις πρόσφατες πέντε νέες συνεργασίες με άλλα πρακτορεία και μεγάλα μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού, στις διαδικτυακές υπηρεσίες που προσφέρει σε συνδρομητές του και γενικώς στις συμφωνίες που συνάπτει το ΑΠΕ-ΜΠΕ για να ανταποκριθεί καλύτερα στο ρόλο του μέσα σε αυτό το νέο ψηφιακό κόσμο ενημέρωσης και επικοινωνίας.

Στη νέα συνεργασία του ΑΠΕ-ΜΠΕ με τη Helexpo – ΔΕΘ αναφέρθηκε ο πρόεδρός της, Τάσος Τζήκας, υπογραμμίζοντας τα αμοιβαία οφέλη που θα προκύψουν από αυτή τη συνεργασία, ενώ συμπλήρωσε ότι και ο ραδιοφωνικός σταθμός της ΔΕΘ θα αξιοποιηθεί και θα αναβαθμιστεί στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας.

Για την ύπαρξη ελλείμματος «δημοσιογραφικής υπευθυνότητας και δεοντολογίας τον τελευταίο καιρό, τουλάχιστον στα εμπορικά, κεντρικά μέσα ενημέρωσης», έκανε λόγο η υφυπουργός Μαρία Κόλλια – Τσαρουχά, υπογραμμίζοντας ότι «πολλά από τα εμπορικά μέσα ενημέρωσης επιλέγουν να λειτουργήσουν μεροληπτικά ή απρόσεκτα», με αποτέλεσμα να μειώνεται «η εμπιστοσύνη του κοινού προς αυτά». Τόνισε ότι πιστεύει ότι «αυτή η κατάσταση είναι πολύ πιο επικίνδυνη από όσο φαίνεται επιφανειακά».

αμπε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.