Στο Νίρμπουργκρινγκ και όχι μόνο
Η «πράσινη κόλαση», όπως αποκαλείται το Νορντσλάιφε του Νίρμπουργκρινγκ, αποτελεί λόγω του μήκους και της σχεδίασης το ιδανικό πεδίο δοκιμών για κάθε σπορ μοντέλο. Οι μεγάλες ευθείας, οι γρήγορες καμπές και οι κλειστές στροφές, συνθέτουν ένα άριστο σκηνικό για την αξιολόγηση του κινητήρα, του πλαισίου, της ανάρτησης, των φρένων.
Εκεί δοκιμάστηκε εξαντλητικά το νέο Corsa OPC, με τους ανθρώπους της Opel να συμπληρώνουν 10.000 km πίσω από το τιμόνι! Ανάμεσά τους και ο 57χρονος Γερμανός Volker Strycek, ο οποίος εκτελεί χρέη δοκιμαστή. Ο Strycek έχει στο βιογραφικό του την κατάκτηση του πρωταθλήματος DTM το 1984, την πρώτη χρονιά του θεσμού. Το αξιομνημόνευτο είναι ότι κατέκτησε τον τίτλο με τη BMW 636 CSi, χωρίς να κερδίσει ούτε έναν από τους 12 αγώνες της σεζόν!
Το Corsa OPC φέρει εξελιγμένη έκδοση του 1.6 turbo, ώστε να αποδίδει 207 PS, δηλαδή 15 PS περισσότερα από το απερχόμενο μοντέλο. Για να φθάσει τα 100 km/h από στάση χρειάζεται 6,8 sec, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 230 km/h. Η κίνηση περνά στους μπροστινούς τροχούς μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.
Η Opel δε χρησιμοποιεί μόνο το Νίρμπουργκρινγκ, αλλά έχει και δική της πίστα δοκιμών στο Ντουντενχόφεν της Γερμανίας (από όπου και οι φωτογραφίες). Εκεί είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το νέο Corsa OPC ο Πρόεδρος της Opel, Karl Thomas Neumann.
newsauto