Μετά την έντονη βροχόπτωση της 01-02-2015 στην ευρύτερη περιοχή των Κορεστείων αυξήθηκε κατά πολύ η παροχή του νερού του ποταμού που ρέει σε αρκετά μεγάλο μήκος του παράλληλα με το τμήμα της Ε.Ο. 15 Διασταύρωση Κορομηλιάς – Διασταύρωση Κρυσταλλοπηγής και δημιούργησε υποσκαφή σε τοιχείο βαρύτητας που συγκρατεί τμήμα του δικτύου και ποιο συγκεκριμένα στο 9ο χλμ. (με αρχή αφετηρίας την Διασταύρωση Κορομηλιάς) λίγο πριν την διασταύρωση για τον Απόσκεπο, με αποτέλεσμα την αστοχία αυτού και του οδοστρώματος σε μήκος περίπου 50 μ. καθιστώντας αυτό το τμήμα μη λειτουργικό και επικίνδυνο για την διέλευση οποιουδήποτε οχήματος.
- Το τμήμα Συγκοινωνιακών Έργων, της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (έδρα), αρμόδιο για το Εθνικό Οδικό Δίκτυο της Περιφέρειάς μας, στα πλαίσια της εκτελούμενης εργολαβίας της συντήρησης του Εθνικού Οδικού Δικτύου, δρομολόγησε ήδη την αποκατάσταση του εν λόγω τμήματος και εφόσον οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν, θα προβεί άμεσα στην εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών, με εκπονούμενη μελέτη από Υπαλλήλους του Τμήματος.
- Η κυκλοφορία από τη Διασταύρωση Κρυσταλλοπηγής προς τη Καστοριά, για όλα τα οχήματα, θα γίνεται δια μέσω της Επ. Οδ. Κορεστείων – Βυσσινιάς – Τοιχιού Καστοριάς και η κυκλοφορία από Κοζάνη προς Διασταύρωση Κρυσταλλοπηγής, για όλα τα οχήματα, θα γίνεται δια μέσω του Α/Κ Άργους Ορεστικού – Επαρχιακή Οδό Καστοριάς Αμυνταίου – Διασταύρωση Σταυροπόταμου – Βυσσινιά – Άγιος Αντώνιος – Κορέστεια, βάση της εγκεκριμένης κυκλοφοριακής ρύθμισης.
- Η υπηρεσία ήδη έχει προβεί στην παραγγελία των απαιτούμενων πληροφοριακών και ρυθμιστικών πινακίδων.
Οι προτεινόμενες λύσεις που ακούστηκαν
:
- αποκατάσταση με μπάζωμα μέρους της κοίτης του ποταμού
- εκ περιτροπής χρήση της μιας λωρίδας κυκλοφορίας
κρίνονται επισφαλείς και επιεικώς απαράδεκτες, καθότι δεν εξασφαλίζουν την λειτουργικότητα και την ασφάλεια της οδού.
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας