αεροπλανο

Αξιωματούχοι της Ινδονησίας αναφέρουν ότι εντοπίστηκαν αντικείμενα στη θαλάσσια περιοχή που γίνεται η έρευνα για το εξαφανισμένο αεροσκάφος με 162 επιβαίνοντες.

Τα αντικείμενα εντοπίστηκαν από το αυστραλιανό αεροσκάφος που συμμετέχει στις έρευνες και ακόμη υπάρχουν επιφυλάξεις για το εάν όντως σχετίζονται με την πτήση QZ8501 της AirAsia -η οποία θεωρείται ότι έχει πέσει στη θάλασσα.

Ομάδες στάλθηκαν στο σημείο για να περισυλλέξουν τα αντικείμενα και να διαπιστωθεί εάν πρόκειται για συντρίμμια ή όχι.

Η έρευνα είχε ξεκινήσει ξανά με το φως της ημέρας της Δευτέρα, με τις χειρότερες εκτιμήσεις: Οι αρχές της Ινδονησίας πιστεύουν ότι το αεροπλάνο, που μετέφερε 162 άτομα, βρίσκεται «στο βυθό της θάλασσας», όπως είχε αναφέρει ο επικεφαλής της έρευνας το πρωί.

Το απόγευμα της Δευτέρας (τοπική ώρα), ο διοικητής της αεροπορικής βάσης της Τζακάρτα είπε πως το αυστραλιανό ερευνητικό αεροσκάφος Orion που συμμετέχει στις επιχειρήσεις εντόπισε αντικείμενα κοντά στο νησί Νάνγκα -περίπου 1.120 χιλιόμετρα μακριά από εκεί που το αεροπλάνο είχε δώσει το τελευταίο σήμα.

«Δεν μπορούμε ακόμη να είμαστε σίγουροι εάν είναι τμήμα του αεροσκάφους, κινούμαστε προς τα το σημείο» ανέφερε ο αξιωματούχος, συμπληρώνοντας πως οι καιρικές συνθήκες είναι κακές.

Τι γνωρίζουμε για την πτήση

Στην παρούσα φάση, δεν μπορεί να αποκλειστεί τίποτε. Η εικόνα που μέχρι στιγμής έχει σχηματιστεί είναι ότι το αεροσκάφος προσπάθησε να αποφύγει κακοκαιρία μέσα στην πρώτη ώρα της πτήσης και, χωρίς να υπάρξει άλλη ένδειξη προβλήματος, εξαφανίστηκε από τα ραντάρ.

Το Airbus A320 που εκτελούσε την πτήση QZ8501 της AirAsia απογειώθηκε στις 05:35 (τοπική) από το αεροδρόμιο Τζουάντα της Σουραμπάγια, στην Ιάβα της Ινδονησίας. Μετέφερε 155 επιβάτες και 7μελές πλήρωμα. Προορισμός του ήταν το αεροδρόμιο Σάνγκι της Σιγκαπούρης, στο οποίο θα έφτανε στις 08:30.

Περίπου 40 λεπτά μετά την απογείωση, ο κυβερνήτης ζήτησε στις 06:12 άδεια να ανέβει στρίψει αριστερά και να ανέβει από τα 32.000 στα 38.000 πόδια για να αποφύγει την κακοκαιρία.

Εικόνες μετεωρολογικών δορυφόρων από την περιοχή επιβεβαιώνουν ότι στην περιοχή υπήρχε σύστημα ισχυρής κακοκαιρίας.

Τρία λεπτά αργότερα ήταν και η τελευταία καταγεγραμμένη επαφή του αεροσκάφους με τους πύργους ελέγχου. Δεν υπήρξε μήνυμα έκτακτης ανάγκης.

O ινδονήσιος κυβερνήτης είχε συνολικά 6.100 ώρες πτήσης και ο γάλλος συγκυβερνήτης 2.275. Το αεροσκάφος, που είχε παραδοθεί πριν από έξι χρόνια στην AirAsia, είχε 23.000 ώρες πτήσης και η τελευταία προγραμματισμένη συντήρησή του είχε γίνει στις 16 Νοεμβρίου.

Τα Airbus αυτού του τύπου μπορούν να πετάξουν κανονικά μέχρι τα 39.000 πόδια και έχουν απόλυτο όριο το 42.000 πόδια. Αναλόγως των συνθηκών ωστόσο (καιρός και βάρος φορτίου και καυσίμων), προβλήματα λόγω του υψομέτρου μπορεί να παρουσιαστούν από τα 37.000 πόδια.

in

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.