Εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος εναποθέτουν τις ελπίδες στις αγορές των Χριστουγέννων
Κατά κοινή ομολογία το 2014 ήταν μια χρονιά που άφησε ανάμεικτα συναισθήματα στις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπορεί οι πωλήσεις να μην ακολουθούν πλέον την κατιούσα όπως συνέβη τις
προηγούμενες χρονιές, ωστόσο απομένει πολύς δρόμος ακόμα μέχρι να αγγίξουν τα προ κρίσης επίπεδα.
Οι γιορτές των Χριστουγέννων δημιουργούν αναμφίβολα ένα κλίμα αισιοδοξίας και όλοι οι έμποροι προσδοκούν σε αναθέρμανση της αγοράς και περιορισμό των απωλειών που καταγράφηκαν τους προηγούμενους μήνες, καθώς η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων εξακολουθεί να είναι περιορισμένη. Το Fortunegreece.com επικοινώνησε με επιχειρηματίες από διάφορους κλάδους της ελληνικής οικονομίας σε μια προσπάθεια να αφουγκραστεί και να καταγράψει τη δική τους οπτική αναφορικά με τις πωλήσεις κατά την περίοδο των εορτών.
«Το παιχνίδι δείχνει να κινείται με σταθερά βήματα, αλλά ακόμα δεν έχει πιάσει τον αρχικό παλμό του. Η περίοδος προεκπτώσεων σίγουρα βοήθησε και τον κλάδο το δικό μας, αλλά για εμάς ενδεικτική περίοδος είναι αυτή που ξεκινάει στις 21/12 μέχρι το τέλος των εορτών των Χριστουγέννων. Καθοριστική μέρα για την αύξηση των πωλήσεών μας είναι η Κυριακή 28 Δεκεμβρίου» αναφέρει ο Γιώργος Μουστάκας Πρόεδρος της γνωστής εταιρείας παιχνιδιών.