Παρά το γεγονός ότι ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε την Ρεντίνα, το υπουργείο Υποδομών έκανε τη… στροφή και βάζει διόδια στην Αμφίπολη.
Με έναν «τακτικό ελιγμό» του υπουργείου Υποδομών, η Αμφίπολη αποκτά διόδια.
Το σχέδιο υπουργικής απόφασης για τη χωροθέτηση των 13+5 σταθμών διοδίων της Εγνατίας, προβλέπει την ίδρυση σταθμού διοδίων στην περιοχή του τύμβου Καστά στην Αμφίπολη, παρά το γεγονός ότι ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε την Ρεντίνα.
Σύμφωνα με το Βήμα, το υπουργείο Υποδομών προχωρεί σε ακύρωση της αναλογικής χρέωσης των διοδίων στην Εγνατία Οδό, μετά την πίεση της τρόικας, με μεγάλο χαμένο την περιφέρεια της Ηπείρου, που επιβαρύνεται με τέσσερις σταθμούς διοδίων, οι οποίοι θα αναπτυχθούν σε μία ακτίνα μικρότερη των 120 χλμ.
Από τον Βενέτικο Γρεβενών ως τον Πολύμυλο Κοζάνης, μία απόσταση περίπου 80 χλμ., δεν θα υπάρχει ούτε ένας σταθμός διοδίων, ενώ στη διαδρομή μέχρι τη Θεσσαλονίκη οι οδηγοί θα συναντούν μόνο τον σταθμό διοδίων των Μαλγάρων.
Η ελάχιστη χρέωση που προβλέπεται ανέρχεται σε 3 σεντς ανά χλμ. με ΦΠΑ και η μέγιστη στην μέση αντίστοιχη τιμή των υπόλοιπων οδικών αξόνων.