Για πολλούς ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής του κόσμου, για άλλους έρχεται δεύτερος λίγο πίσω από τον Λιονέλ Μέσι. Για όλους όμως αναμφισβήτητα αποτελεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα στο χώρο του αθλητισμού.
Ο Πορτογάλος άσος διανύει την πιο παραγωγική περίοδο της ζωής του μέσα αλλά και έξω από τα ποδοσφαιρικά γήπεδα, αφού στα αγωνιστικά σκοράρει ακατάπαυστα, σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, ενώ το εισόδημα του φτάνει τα 52,6 εκατ. ευρώ ετησίως.
Μεγάλη εντύπωση όμως προκαλεί το γεγονός πως το μεγαλύτερο ποσοστό εξ αυτών, δηλαδή τα 33,6 εκατ. ευρώ, προέρχονται από χορηγούς και διαφημίσεις.
Κοιτώντας τη λίστα με τις εταιρίες που εκπροσωπεί ο Ρονάλντο, όπως την παρουσίασε η βρετανική «Daily Mail», είναι κυριολεκτικά μία «κινητή διαφήμιση», από την κορυφή και το σαμπουάν που διαφημίζει, μέχρι τα νύχια, χάρη στη συμφωνία του με γνωστή εταιρία αθλητικών παπουτσιών, από την οποία εισπράττει περίπου 18 εκατ. ευρώ το χρόνο, απλώς για να φοράει τα προϊόντα της.
Ενδιάμεσα βρίσκουμε όλη τη γκάμα της οικονομικής δραστηριότητας, από εταιρίες εσωρούχων μέχρι ένα σύστημα εκγύμνασης… προσώπου και από το αυτοκίνητο που οδηγεί μέχρι τρόφιμα, αεροπορική εταιρία, γκάτζετ, κινητά τηλέφωνα, ρολόγια, λάδια αυτοκινήτου ό,τι δηλαδή μπορεί να φανταστεί ο νους του ανθρώπου.
Θα μπορούσαμε λοιπόν κάλλιστα να πούμε πως ο Ρονάλντο αποτελεί μια «κινητή διαφήμιση» και εδώ που τα λέμε, είναι απολύτως λογικό, αφού με 100 εκατομμύρια «like» στο Facebook και 30 εκατομμύρια ανθρώπους να τον «ακολουθούν» στο Twitter, ποια εταιρία δεν θα τον ήθελε για «βιτρίνα» της;
δολ