PONY

Πολλοί δεν πίστευαν πως θα μπορούσε να νικηθεί το τέρας της γραφειοκρατίας και το θρυλικό PONY, γνωστό και ως τζιπ των φτωχών, να επιστρέψει στους ελληνικούς δρόμους.

Τελικά όλα τα εμπόδια ξεπεράστηκαν μετά και την παρέμβαση του υφυπουργού Ανάπτυξης Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου, με τον οποίο είχαν έρθει σε επικοινωνία οι ιδιοκτήτες της εταιρείας NAMCO HELLAS Α.Ε.Β.Ε για να διαπιστώσουν αν θα μπορέσουν να ξεπεραστούν τα προβλήματα και να αρχίσει η παραγωγή των αυτοκινήτων.

Πώς νικήθηκε το τέρας της γραφειοκράτιας

Ο ιδιοκτήτη της, «NAMCO HELLAS Α.Ε.Β.Ε» Πέτρος Τζανέτος Κοντογούρης ανέφερε πως για να μπορέσει η εταιρεία να λάβει διαπίστευση έπρεπε να περάσουν οκτώ ολόκληροι μήνες.

Μάλιστα στην πρόταση που του έγινε να πάει στην γαλλικά Dakar για να διαπιστευτεί, ο ιδιοκτήτης της NAMCO αρνήθηκε γιατί ήθελε ελληνική.

Μάλιστα όπως ο ίδιος είχε αναφέρει στην Ελευθεροτυπία υπήρχε σειρά γραφειοκρατικών εμποδίων στην ταξινόμηση και κυκλοφορία του «Pony», παρά το ότι η «NAMCO» είχε ήδη λάβει έγκριση τύπου από τη Γερμανία. Το πρόβλημα ήταν ποια τεστ θα έπρεπε να γίνουν στο αυτοκίνητο ώστε να πάρει έγκριση τύπου. Το ελληνικό κράτος δεν είχε καθορίσει τις απαραίτητες προδιαγραφές, καθώς δεν είχε παραχθεί ελληνικό αυτοκίνητο για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.

Δύο απλές κινήσεις

Τελικά τα προβλήματα άρχισαν να λύνονται μετά από την παρέμβαση του υπουργού Ανάπτυξης στην ΕΣΥΔ ώστε να ξεπεραστούν τα γραφειοκρατικά εμπόδια και να δοθούν οι σχετικές άδειες στην αρμόδια κρατική αρχή διαπίστευσης,την ΕΒΕΤΑΜ, (Βιομηχανική Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη, Εργαστηριακές Δοκιμές Πιστοποιήσεων και Ποιότητας) να κάνει την πιστοποίηση και να προχωρήσει στις απαραίτητες διαδικασίες.

Αφού λοιπόν τα γρανάζια της γραφειοκρατίας πήραν μπροστά, η εταιρεία σε μία εβδομάδα θα πάρει πιστοποίηση και το επόμενο 2μηνο ξεκινάει η παραγωγή του Pony, το οποίο αναμένεται να κερδίσει τους Ελληνες οδηγούς.

Από την πλευρά του ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος εκτίμησε ότι η επένδυση θα δώσει πολλά οφέλη, όχι μόνο για τις 410 θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν άμεσα, καθώς εκτίμησε ότι σύντομα θα ανοίξουν γύρω στις 2.500 θέσεις.

Η νέα γενιά Pony

Σύμφωνα με τα όσα είπε ο ιδιοκτήτη της, «NAMCO HELLAS Α.Ε.Β.Ε» Πέτρος Τζανέτος Κοντογούρης μιλώντας στην Ελευθεροτυπία, το νέο «Pony»,θα είναι προσιτότατο στον Ελληνα καταναλωτή, καθώς γίνεται προσπάθεια να κρατηθεί η τιμή του κάτω από τις 7.000 ευρώ. Θα είναι, όπως ήταν πάντα, το φθηνότερο αυτοκίνητο, αλλά σύγχρονο, απόλυτα συμμορφωμένο με τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

Η ιδιαιτερότητά του νέου ελληνικού Pony

Το νέο «Pony» θα εφοδιάζεται με τετρακύλινδρους κινητήρες 1.300 ή 1.400 κ.ε., θα «βγάζει 75-80 ίππους και θα διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Ομως η ιδιαιτερότητά του είναι ότι θα έχει ωφέλιμο φορτίο 800 κιλά. Κι αυτή η δυνατότητα οφείλεται στο νέο πίσω άξονα που θα διαθέτει, ο οποίος σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε αποκλειστικά στη «NAMCO».

Όπως γράφει η iefimerida.gr, ο προγραμματισμός περιλαμβάνει αρχικά την παραγωγή του βενζινοκίνητου «Pony», ενώ στη δεύτερη φάση παραγωγής η εταιρεία θα προχωρήσει και στην κατασκευή του πετρελαιοκίνητου «Pony», όπως και σε μία έκδοση 4Χ4. Τα σχέδια της «NAMCO HELLAS» δεν σταματούν εκεί αφού υπάρχει και τρίτο σχέδιο που αφορά την κατασκευή του ηλεκτροκίνητου «Pony».

One thought on “Πώς ξεκόλλησε η παραγωγή του Pony -Μια απίστευτη ιστορία γραφειοκρατίας”
  1. Με παραγωγή μόλις 50.000 αυτοκίνητα/έτος, τι πωλήσεις θα κάνει και τι κέρδη θα έχει η Namco ;

    (σσ το όριο των 50 χιλιάδων αυξήθηκε από 20 χιλιάδες που ήταν πριν, με αίτημα του κ Κοντογουρη στο υπουργείο ανάπτυξης….)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.