Ένας Γερμανός με ένα μονοθέσιο γερμανικής ομάδας κέρδισαν σε έναν ιδιαίτερα απολαυστικό αγώνα στο Hockenheim.
Ο Nico Rosberg με τη Mercedes επικράτησαν με μεγάλη άνεση στο Γερμανικό GP σε έναν Ιούλιο που για τους φιλάθλους της χώρας είναι ονειρικός.
Ο Valtteri Bottas αναδεικνύεται σε έναν από τους πρωταγωνιστές της χρονιάς, παίρνοντας για δεύτερη συνεχόμενη φορά τη 2η θέση και ανεβαίνοντας στο βάθρο για 3η φορά στη σειρά. Εκπληκτική ανατροπή πραγματοποίησε ο Lewis Hamilton, ο οποίος ξεκινώντας από την 20ή θέση κατάφερε να τερματίσει 3ος. Ακολούθησαν οι Sebastian Vettel, Fernando Alonso, Daniel Ricciardo, Nico Hulkenberg, Jenson Button, Kevin Magnussen και Sergio Perez.
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Rosberg ξεκίνησε καλά και έστριψε πρώτος, χωρίς να απειληθεί από τον Bottas, ο οποίος κράτησε τη 2η θέση. Πίσω τους, οι Massa και Magnussen συγκρούστηκαν, με αποτέλεσμα ο Βραζιλιάνος της Williams για 2ο αγώνα στη σειρά να εγκαταλείψει και ο Δανός να χρειαστεί να μπει στα pit. Στην πίστα βγήκε για λίγο και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, για να απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Massa. Το συμβάν έφερε στην 3η θέση τον Vettel και στην 4η τον Alonso.
Το μεγάλο ενδιαφέρον ήταν η προσπάθεια του Lewis Hamilton, που ξεκίνησε από την 20ή θέση, να βρεθεί ψηλότερα. Ο Βρετανός άρχισε να προσπερνά μονοθέσια με καταιγιστικό ρυθμό, κάποιες φορές και δύο μαζί, και όταν οι πρωτοπόροι έκαναν το πρώτο τους pit stop για να αλλάξουν τα πολύ μαλακά ελαστικά με μαλακά, βρέθηκε μέσα στην πρώτη 3άδα. Το πρώτο κομμάτι του αγώνα πρόσφερε μερικές από τις πιο εντυπωσιακές μάχες της σεζόν, με πολλές προσπάθειες προσπεράσματος να επιχειρούνται από τους οδηγούς σε διάφορα σημεία της πίστας.
Η έκβαση του αγώνα, πλησιάζοντας προς το μέσον του, θα καθοριζόταν σε μεγάλο βαθμό από τη στρατηγική – όχι βέβαια όσον αφορούσε τη νίκη, με τον Rosberg να έχει φύγει πολύ μπροστά. Η πλειονότητα επέλεγε 3 pit stop αλλά υπήρχαν και εκείνοι που θα πήγαιναν για δύο.
Το ενδιαφέρον εξακολουθούσε να βρίσκεται στον Hamilton, του οποίου η ταχύτητα και η στρατηγική ήταν κρίσιμες για να τον φέρουν στο βάθρο. Στη Mercedes τελικά αποφάσισαν να κάνει κι αυτός 3 pit stop και να εκμεταλλευτεί την ταχύτητα -δική του και του μονοθεσίου- για να φτάσει στη 2η θέση, την οποία σε όλο τον αγώνα κρατούσε ο Bottas.
Η στρατηγική του Hamilton λειτούργησε και ο Βρετανός βρέθηκε στο τέλος του αγώνα να έχει πολύ μαλακά ελαστικά και να κυνηγά τον Bottas. Δεν κατάφερε όμως να περάσει, καθώς ο Bottas με πολύ καλά υπολογισμένο αγώνα κατάφερε να κρατηθεί μπροστά του και να πάρει τη 2η θέση, για .
Ο Sebastian Vettel πήρε την 4η θέση στον αγώνα της πατρίδας του, ενώ πίσω του δόθηκε λυσσαλέα μάχη για την 5η θέση ανάμεσα στον Fernando Alonso, που την κατάκτησε τελικά, και τον Daniel Ricciardo, που τερμάτισε 6ος. Ακολούθησαν οι Nico Hulkenberg, Jenson Button, Kevin Magnussen και Sergio Perez.
Επόμενος αγώνας είναι το GP Ουγγαρίας το 3ήμερο 25-27 Ιουλίου.
Tα αποτελέσματα GP Γερμανίας
Θ. | N. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | <> | P | S1 | S2 | S3 | |
1 | 6 | Nico Rosberg | MERCEDES | 1:21.298 | 0.000 | 0.000 | 2 | 18.045 | 37.660 | 25.593 | |
2 | 77 | Valteri Bottas | WILLIAMS | 1:22.019 | 20.700 | 20.700 | 2 | 18.016 | 37.520 | 26.483 | |
3 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:23.040 | 22.500 | 1.700 | 3 | 18.021 | 37.663 | 27.356 | |
4 | 1 | Sebastian Vettel | RED BULL | 1:24.606 | 44.000 | 21.400 | 3 | 18.420 | 38.800 | 27.386 | |
5 | 14 | Fernando Alonso | FERRARI | 1:25.028 | 52.400 | 8.400 | 3 | 18.249 | 38.978 | 27.801 | |
6 | 3 | Daniel Ricciardo | RED BULL | 1:23.556 | 52.500 | 0.000 | 3 | 18.309 | 38.085 | 27.162 | |
7 | 27 | Nico Hulkenberg | FORCE INDIA | 1:24.489 | 64.100 | 11.600 | 2 | 18.600 | 38.698 | 27.191 | |
8 | 22 | Jenson Button | MCLAREN | 1:23.264 | 75.500 | 14.500 | 3 | 18.093 | 42.820 | ||
9 | 20 | Kevin Magnussen | MCLAREN | 1:22.855 | 1 L | 8.600 | 3 | 18.236 | 38.167 | 26.452 | |
10 | 11 | Sergio Perez | FORCE INDIA | 1:22.803 | 1 L | 7.400 | 3 | 18.362 | 37.947 | 26.494 | |
11 | 7 | Kimi Raikkonen | FERRARI | 1:24.042 | 1 L | 8.300 | 3 | 18.701 | 38.161 | 27.180 | |
12 | 13 | Pastor Maldonado | LOTUS | 1:24.215 | 1 L | 9.300 | 2 | 18.793 | 38.653 | 26.769 | |
13 | 25 | Jean-Eric Vergne | TORO ROSSO | 1:22.668 | 1 L | 0.700 | 3 | 18.232 | 38.071 | 26.365 | |
14 | 21 | Esteban Gutierrez | SAUBER | 1:23.248 | 1 L | 6.300 | 3 | 18.426 | 38.264 | 26.558 | |
15 | 17 | Jules Bianchi | MARUSSIA | 1:24.540 | 1 L | 34.900 | 2 | 18.965 | 38.583 | 26.992 | |
16 | 10 | Kamui Kobayashi | CATERHAM | 1:23.687 | 2 L | 40.900 | 3 | 18.390 | 38.552 | 26.745 | |
17 | 4 | Max Chilton | MARUSSIA | 1:25.142 | 2 L | 12.000 | 3 | 18.787 | 38.887 | 27.468 | |
18 | 9 | Marcus Ericsson | CATERHAM | 1:29.768 | 2 L | 28.800 | 3 | 21.693 | 40.059 | 28.016 | |
19 | 99 | Adrian Sutil | SAUBER | 20 L | 18 L | 3 | 34.432 | 38.533 | STOP | ||
20 | 26 | Daniil Kvyat | TORO ROSSO | 23 L | 3 L | 2 | 18.192 | 38.389 | 26.406 | ||
21 | 8 | Romain Grosjean | LOTUS | 41 L | 18 L | 1 | |||||
22 | 19 | Felipe Massa | WILLIAMS | 0.000 | 0.000 | 0 |