Η εμφάνιση της Williams στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν ένα μικρό διάλειμμα στην κυριαρχία της Mercedes, που στον αγώνα της Κυριακής στο Red Bull Ring πανηγύρισε άλλο ένα 1-2, με τον Nico Rosberg να παίρνει τη νίκη και τον Lewis Hamilton να ακολουθεί.
Οι οδηγοί της Mercedes εκμεταλλεύτηκαν για άλλη μία φορά την προφανή διαφορά ταχύτητας του μονοθεσίου τους και με σωστές στρατηγικές κινήσεις πέρασαν μπροστά από τις πολύ δυνατές Williams. Ο Rosberg τα έκανε όλα σωστά για να φτάσει στη νίκη ενώ ο Hamilton προσπάθησε για την υπέρβαση, έχοντας εκκινήσει από την 9η θέση. Τ
ο πόσο δυνατές ήταν οι Williams αποδείχτηκε από την 3η θέση και την παρουσία στο βάθρο του Valtteri Bottas, και από την 4η θέση του Felipe Massa. Ακολούθησαν οι Fernando Alonso, Sergio Perez, Kevin Magnussen, Daniel Ricciardo, Nico Hulkenberg και Kimi Raikkonen.
Εκκίνηση
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Felipe Massa ξεκίνησε αρκετά καλά για να διατηρήσει την πρωτοπορία στην 1η στροφή ενώ πίσω του οι Bottas και Rosberg έδωσαν μάχη για τη 2η θέση, με νικητή τελικά τον Φινλανδό της Williams. Ο Alonso προσπάθησε να επιτεθεί αλλά δεν υπήρχε αρκετός χώρος και έμεινε 4ος, μπροστά από τον Kevin Magnussen. Εξαιρετική ήταν η εκκίνηση του Lewis Hamilton, ο οποίος από την 9η θέση πετάχτηκε γρήγορα στην 6η και μέχρι να ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος είχε περάσει τους Magnussen και Alonso για να βρεθεί 4ος, πίσω από τον Rosberg.
Για τον Sebastian Vettel ο αγώνας καταστράφηκε πολύ νωρίς, όταν στον 2ο γύρο το μονοθέσιο της Red Bull έχασε όλη τη δύναμη λόγω ενός προβλήματος στα ηλεκτρονικά. Λίγο αργότερα το πρόβλημα φάνηκε να λύνεται μόνο του και ο Vettel κατάφερε να συνεχίσει, έχοντας όμως πέσει στην τελευταία θέση. Όσο για τον Ricciardo, ύστερα από μια άσχημη εκκίνηση είχε επίσης πέσει στην 9η θέση, πίσω από τους Raikkonen και Kvyat.
Pit stop
Τα πολύ μαλακά ελαστικά με τα οποία ξεκινούσαν οι 10 πρώτοι δεν μπορούσαν να κρατήσουν πολύ και στον 9ο γύρο ξεκίνησαν τα pit stop, με τους Hulkenberg και Kvyat να κάνουν την αρχή και να βάζουν στα μονοθέσιά τους τη μαλακή γόμα.
Τα pit stop ήταν ένα από τα πιο συναρπαστικά σημεία του πρώτου κομματιού του αγώνα. Μεγάλος κερδισμένος ήταν ο Nico Rosberg, που βρέθηκε μπροστά από τις δύο Williams και τον Hamilton, μεγάλος χαμένος ο Felipe Massa, που βρέθηκε στην 4η θέση αυτής της 4άδας, με τον Bottas 2ο και τον Hamilton 3ο. Όλα αυτά βέβαια πίσω από τον Sergio Perez, ο οποίος είχε ξεκινήσει με τα μαλακά ελαστικά και καθυστερούσε το δικό του πρώτο pit stop. Την ίδια στρατηγική με τον Perez είχαν επίσης οι Button και Maldonado, που σε εκείνο το σημείο βρίσκονταν μέσα στη 10άδα.
Κάποια στιγμή αργότερα, οι πρωτοπόροι πέρασαν τον Perez, ο οποίος λίγο μετά μπήκε στα pit, για να συνεχίσουν τη μάχη τους. Λίγα δέκατα μόνο χώριζαν τον Rosberg από τον Bottas και από τον Hamilton, ενώ ο Massa πιο πίσω προσπαθούσε να τους φτάσει. Ο Bottas αρχικά πίεσε λίγο τον Rosberg, o οποίος έκανε και ένα λάθος, αλλά ο Γερμανός της Mercedes κατάφερε να μείνει μπροστά και να αυξήσει λίγο τη διαφορά. Ο Hamilton όμως δεν κατάφερνε να περάσει τον Bottas, παρότι έδειχνε λίγο πιο γρήγορος, καθώς η Williams ήταν πολύ γρήγορη στις ευθείες.
Η λύση στα pit
Το δεύτερο pit stop ήταν εκείνο που ξεκαθάρισε λίγο την εικόνα. Οι δύο οδηγοί της Mercedes μπήκαν νωρίτερα από τον Bottas και όταν επέστρεψαν στην πίστα βρέθηκαν μπροστά του, έχοντας να παλέψουν για τη νίκη μεταξύ τους. Ο Bottas ακολουθούσε στην 3η θέση, μπροστά από τον Perez (που όμως θα έπρεπε να μπει ξανά στα pit) και τον Massa, που είχε πίσω του τον Fernando Alonso.
Στα pit ολοκληρώθηκε ο εφιαλτικός αγώνας του Sebastian Vettel. Μετά το πρόβλημα που τον έριξε τελευταίο στο ξεκίνημα του αγώνα, ο πρωταθλητής είχε πολύ δύσκολο αγώνα, με αποκορύφωμα τη σύγκρουση με τον Gutierrez στην προσπάθεια να τον προσπεράσει. Έτσι, όταν από τη Red Bull του είπαν να μπει στα pit και να εγκαταλείψει, μαζί με την απογοήτευση δεν είναι απίθανο να ένιωσε και λίγη ανακούφιση.
Στους τελευταίους γύρους η πολυαναμενόμενη μάχη των Mercedes δεν ήρθε. Ο Hamilton φύλαξε καύσιμο και ελαστικά για μια τελευταία επίθεση στους 4-5 τελευταίους γύρους αλλά ο Rosberg ήταν έτοιμος και ουσιαστικά δεν κινδύνευσε μέχρι να δει πρώτος την καρό σημαία. Ο Hamilton αρκέστηκε στη 2η θέση ενώ ο Valtteri Bottas τερμάτισε 3ος. Ακολούθησαν οι Felipe Massa, Fernando Alonso, Sergio Perez, Kevin Magnussen, Daniel Ricciardo, Nico Hulkenberg και Kimi Raikkonen.
Μετά τον αγώνα της Αυστρίας και την 3η φετινή του νίκη, ο Rosberg αύξησε τη διαφορά του από τον Hamilton στους 29 βαθμούς. Επόμενος αγώνας είναι το Βρετανικό GP το 3ήμερο 4-6 Ιουλίου.
Θ. | N. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | <> | P | S1 | S2 | S3 | |
1 | 6 | Nico Rosberg | MERCEDES | 1:13.308 | 0.000 | 0.000 | 2 | 17.963 | 32.620 | 22.725 | |
2 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:14.080 | 1.900 | 1.900 | 2 | 17.688 | 32.399 | 23.993 | |
3 | 77 | Valteri Bottas | WILLIAMS | 1:12.800 | 8.100 | 6.200 | 2 | 17.636 | 32.434 | 22.730 | |
4 | 19 | Felipe Massa | WILLIAMS | 1:15.041 | 17.300 | 9.100 | 2 | 17.911 | 33.568 | 23.562 | |
5 | 14 | Fernando Alonso | FERRARI | 1:12.779 | 18.500 | 1.100 | 2 | 17.805 | 32.365 | 22.609 | |
6 | 11 | Sergio Perez | FORCE INDIA | 1:13.099 | 28.500 | 9.900 | 2 | 17.742 | 32.226 | 23.131 | |
7 | 20 | Kevin Magnussen | MCLAREN | 1:13.045 | 32.000 | 3.400 | 2 | 17.847 | 32.398 | 22.800 | |
8 | 3 | Daniel Ricciardo | RED BULL | 1:13.882 | 43.500 | 11.400 | 2 | 18.016 | 32.672 | 23.194 | |
9 | 27 | Nico Hulkenberg | FORCE INDIA | 1:14.995 | 44.100 | 0.600 | 2 | 18.025 | 33.534 | 23.436 | |
10 | 7 | Kimi Raikkonen | FERRARI | 1:14.311 | 47.700 | 3.600 | 2 | 18.049 | 32.894 | 23.368 | |
11 | 22 | Jenson Button | MCLAREN | 1:14.481 | 50.900 | 3.100 | 2 | 17.840 | 32.942 | 23.699 | |
12 | 13 | Pastor Maldonado | LOTUS | 1:13.977 | 1 L | 1 L | 2 | 18.117 | 32.848 | 23.012 | |
13 | 99 | Adrian Sutil | SAUBER | 1:14.617 | 1 L | 26.300 | 2 | 17.930 | 33.255 | 23.432 | |
14 | 8 | Romain Grosjean | LOTUS | 1:16.859 | 1 L | 34.700 | 2 | 18.489 | 34.415 | 23.955 | |
15 | 17 | Jules Bianchi | MARUSSIA | 1:15.771 | 2 L | 1 L | 1 | 18.343 | 33.719 | 23.709 | |
16 | 10 | Kamui Kobayashi | CATERHAM | 1:17.998 | 2 L | 31.900 | 1 | 19.110 | 34.343 | 24.545 | |
17 | 4 | Max Chilton | MARUSSIA | 1:16.649 | 2 L | 2.100 | 1 | 18.582 | 34.218 | 23.849 | |
18 | 9 | Marcus Ericsson | CATERHAM | 1:17.384 | 2 L | 7.400 | 2 | 18.914 | 34.445 | 24.025 | |
19 | 21 | Esteban Gutierrez | SAUBER | 1:16.185 | 2 L | 0.200 | 3 | 18.050 | 34.174 | 23.961 | |
20 | 25 | Jean-Eric Vergne | TORO ROSSO | 12 L | 10 L | 3 | 18.250 | 33.236 | STOP | ||
21 | 1 | Sebastian Vettel | RED BULL | 37 L | 25 L | 3 | 18.187 | 33.208 | STOP | ||
22 | 26 | Daniil Kvyat | TORO ROSSO | 47 L | 10 L | 1 | 18.551 | STOP |