Με επίσημη ανακοίνωση μας γνωστοποίησαν ότι το Taxis σταματάει να εκδίδει κάθε βεβαίωση –ακόμη και πιστοποιητικά φορολογικής ενημερότητας ή ακόμη και τα εκκαθαριστικά των φορολογικών δηλώσεων που υποβάλλονται κατά δεκάδες χιλιάδες ημερησίως. Μέχρι πότε;
Τουλάχιστον μέχρι την Τρίτη καθώς θα πρέπει να βρεθεί νομοθετική φόρμουλα προκειμένου να οριστεί ένας αναπληρωτής γενικός γραμματέας εσόδων. Το πιθανότερο είναι ότι θα κατατεθεί πράξη νομοθετικού περιεχομένου. Και αυτό διότι η θέση του γενικού γραμματέα είναι κενή, ο ισχύον νόμος προβλέπει ότι μόνο γενικός γραμματέας μπορεί να ορίσει τον αναπληρωτή του και γενικός γραμματέας δεν υπάρχει. Η Βουλή είναι κλειστή για να αλλάξει ο νόμος με τροπολογία οπότε τι μένει; Μια ακόμη πράξη νομοθετικού περιεχομένου.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του fpress.gr, η αναστολή κάθε έκδοσης πιστοποιητικού οφείλεται στο γεγονός ότι οι φορολογούμενοι θα μπορούσαν να προσβάλουν τα εκκαθαριστικά με την λανθασμένη υπογραφή (σ.σ ο Θεοχάρης δεν είναι γενικός γραμματέας εσόδων) και να υπάρξει πρόβλημα με την είσπραξη των δημοσίων εσόδων.
Δείτε την ανακοίνωση για να καταλάβετε τι ακριβώς συμβαίνει:
Αναστέλλεται έως την Τρίτη 10/6, η χορήγηση μέσω του συστήματος TAXISnet των πιστοποιητικών ΕΝ.Φ.Ι.Α. και των Αποδεικτικών Φορολογικής Ενημερότητας καθώς και των αντιγράφων εκκαθαριστικών Φόρου Ακίνητης Περιουσίας ετών 2010 – 2013 και Φόρου Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων οικ. ετών 2012 – 2014, που φέρουν, κατά νόμο, μηχανική επιτύπωση της υπογραφής του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων.
Για τις δηλώσεις Φ.Ε.Φ.Π. οικ. έτους 2014 που συνεχίζουν να υποβάλλονται κανονικά, αναστέλλεται η έκδοση Διοικητικής Πράξης Προσδιορισμού του Φόρου επίσης έως την Τρίτη 10/6. Το ίδιο ισχύει για τις εκκρεμείς πράξεις Διορθωτικού Προσδιορισμού ηλεκτρονικών τροποποιητικών δηλώσεων Φ.Α.Π. ετών 2011, 2012 & 2013.
Η ολοκλήρωση της διαδικασίας εκκαθάρισης των δηλώσεων που θα βρίσκονται εξ αυτού του λόγου σε εκκρεμότητα θα πραγματοποιηθεί αμέσως μετά την ολοκλήρωση των απαιτούμενων διοικητικών ενεργειών για την αναπλήρωση των αρμοδιοτήτων του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, οπότε θα επαναλειτουργήσουν και οι υπηρεσίες χορήγησης πιστοποιητικών.