Η Ματίνα Καυκαρισίου, CEO της Taxiplon, μιλάει στο FortuneGreece για την εφαρμογή που κάνει την κλήση ταξί …παιχνιδάκι!MARIA KAYKARISIOU

Υπάρχουν μέρες που έχεις ευχηθεί να μπορούσες να διακτινιστείς προκειμένου να προλάβεις να κάνεις όλες τις δουλειές σου και να μεταφερθείς σε διάφορα σημεία της πόλης χωρίς να ταλαιπωρηθείς. Αν πάρεις το αυτοκίνητο παίρνεις το ρίσκο να μην βρεις παρκινγκ. Αν πάλι επιλέξεις τα μέσα μεταφοράς κινδυνεύεις να μην φτάσεις ποτέ στον προορισμό σου λόγω της κίνησης. Υπάρχει όμως και η τρίτη επιλογή, αυτή του ταξί. Η Ματίνα Καυκαρισίου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της TAXIPLON μιλά στο fortunegreece.com για την εφαρμογή που κάνει την κλήση ταξί …παιχνιδάκι!

Με τη δωρεάν εφαρμογή taxiplon καλείτε ταξί από το κινητό σας με το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ με το εξελιγμένο web book βρίσκετε ταξί με ένα click από τον υπολογιστή σας ή το tablet σας. Φυσικά για τους πιο παραδοσιακούς υπάρχει και ο πενταψήφιος αριθμός με αστική χρέωση.

Η Ματίνα εργάστηκε από την ηλικία των 20 στο χώρο των ταξί ως τηλεφωνήτρια για 10 περίπου χρόνια. Έμαθε τη δουλεία, είδε τι λείπει από τον χώρο και πήρε το ρίσκο να δημιουργήσει την επιχείρηση που θα κάλυπτε το κενό της αγοράς. «Από την εμπειρία που απεκόμισα όλα αυτά τα χρόνια διαπίστωσα πως στον κλάδο δεν υπήρχε σωστή οργάνωση και πως το μάρκετινγκ απουσίαζε από τον χώρο των ταξί».

Το 2003 ξεκίνησε να δουλεύει για λογαριασμό του ΜΚ Τransfer Club της Mercedes. Η έλευση όμως της κρίσης επέβαλε αλλαγή σχεδίων και για την ίδια. «Το 2010, όταν αρχίσαμε να βιώνουμε την κρίση οι περικοπές ήταν πραγματικότητα. Πήρα την απόφαση να κάνω κάτι δικό μου και να προσφέρω υπηρεσίες πολύ διαφορετικές από αυτές των συνηθισμένων ραδιοταξί. Ήμασταν οι πρώτοι που δεν χρέωναν την κλήση για ραδιοταξί και οι μόνοι με τη χαμηλότερη συνδρομή για τους οδηγούς ταξί. Όταν ο ανταγωνισμός χρέωνε 70 ευρώ εμείς κοστολογούσαμε στα 40 ευρώ».

Η καινοτόμα ιδέα της αλλά και η αποφασιστικότητα της να επιβληθεί σε έναν κλάδο που είναι κατεξοχήν ανδροκρατούμενος, την οδήγησαν μεν στην επιτυχία, αλλά της δημιούργησαν ταυτόχρονα και πολλά προβλήματα, αφού έμπαινε σε ξένα «χωράφια» και επιχειρούσε να εξυγιάνει την αγορά.

«Προσπάθησαν αρκετές φορές να μας κλείσουν γιατί θεώρησαν ότι με το να είμαστε φθηνότεροι δημιουργούσαμε προβλήματα στον ανταγωνισμό. Ευτυχώς σε όλο αυτό στάθηκε κοντά μας το Υπουργείο Μεταφορών το οποίο επέβαλλε και στους υπόλοιπους να χαμηλώσουν τις χρεώσεις ή να μην επιβάλλουν χρέωση κατά τη διάρκεια μιας κλήσης».

Η Ματίνα Καυκαρισίου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της TAXIPLON.

Με άλλα λόγια η Taxiplon θεωρήθηκε ότι «έσπασε» στα δύο την αγορά. Σήμερα διαθέτει 970 ραδιοταξί στην Αθήνα και 305 στην επαρχεία τα οποία είναι έτοιμα να εξυπηρετήσουν 24 ώρες το εικοσιτετράωρο τον εκάστοτε πελάτη. Στόχος είναι ο αριθμός αυτός να αυξηθεί έως τα τέλη της τρέχουσας χρονιά ή στις αρχές του 2015 σε 2.000 ταξί και 200.000 διαδρομές το μήνα.  «Πιο πολύ από ταξί δεν γίνεται είναι το σύνθημά μας στην TAXIPLON. Το μόνο κοινό που έχουμε με τους υπόλοιπους είναι το κίτρινο χρώμα».

Όσο για τις προσδοκίες της κας Καυκασαρίου σε οικονομικό επίπεδο, περιμένει τα πρώτα σημαντικά κέρδη μέσα στο 2015, καθώς φέτος θα αρχίσουν να αποδίδουν καρπούς οι επενδύσεις που έγιναν το 2013 σε προσωπικό αλλά και στο υπερσύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο. Παρότι νεοσσός στο χώρο, η Taxiplon έχει λάβει αρκετές διακρίσεις, επιβεβαιώνοντας την άποψη ότι ήρθε στο χώρο για να μείνει. Πιο πρόσφατη η βράβευση στην εκδήλωση Diamonds of the Greek Economy 2014.

«Νιώθω ηθική ικανοποίηση. Μας έγινε μεγάλος πόλεμος τη στιγμή που εμείς είχαμε καταβάλει μεγάλη προσπάθεια και πολύ δουλειά για να πετύχουμε αυτό το αποτέλεσμα. Το μεγαλύτερο τίμημα είναι ότι δεν αφιερώνω όσο χρόνο θα ήθελα στα παιδιά μου. Δυστυχώς είμαι αναγκασμένη να μεταφέρω ένα μέρος της δουλειά μου και στο σπίτι».

Όνειρό της είναι η επιχείρηση που «τρέχει» μαζί με τον σύζυγό της και έναν ακόμη επενδυτή να περάσει κάποια μέρα στα χέρια των παιδιών της. Βασική της αρχή είναι η αξιοκρατία και η δυνατότητα να μπορούν όλοι να διεκδικήσουν ένα ισότιμο μεροκάματο. Τον πρώτο και τελευταίο όμως λόγο τον έχει ο πελάτης ο οποίος επιλέγει ακριβώς αυτό που θέλει. Η ειδοποιός διαφορά της TAXIPLON από ανταγωνίστριες εταιρίες του κλάδου είναι ότι παρέχει τις υπηρεσίες της και μέσω mobile εφαρμογής και μέσω τηλεφωνικού κέντρου. Ο πελάτης δε μπορεί να επιλέξει αν για παράδειγμα θέλει tour guide με αγγλόφωνο οδηγό, αν θέλει να πληρώσει με πιστωτική κάρτα, ακόμη και αν το ταξί θα έχει παιδικό κάθισμα. «Πιστεύω πως θα αργήσουν πολύ για να μας ακολουθήσουν όσοι δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Το πιο σημαντικό είναι ότι εμείς δεν υπαγόμαστε σε διοικητικά συμβούλια στα οποία τα μέλη εκλέγονται από οδηγούς ταξί. Είμαστε ιδιωτική εταιρεία και αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν κανόνες λειτουργίας και κυρώσεις για όσους δεν συμμορφώνονται».

Αυτό όμως που θα είναι πραγματικά καινοτόμο για τα ελληνικά δεδομένα είναι όπως μας αποκαλύπτει η κα Καυκαρισίου η δημιουργία του TAXIPLON Village. Και τι θα είναι αυτό; Ένας χώρος στον οποίο ο ταξιτζής θα μπορεί να καλύψει όλες τις λειτουργικές ανάγκες ενός ταξί, από το πετρέλαιο μέχρι την αλλαγή λαδιών και ελαστικών.

«Είμαστε σε αναζήτηση του κατάλληλου χώρου που θα στεγάσει το TAXIPLON Village. Σκεφτόμαστε δε να περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και παιδότοπο στον οποίο οι οδηγοί ταξί θα μπορούν να αφήνουν τα παιδιά τους όση ώρα θα ασχολούνται με το ταξί».

Τέλος ερωτηθείσα αναφορικά με το αν θα ήθελε να ασχοληθεί προσωπικά με το ΣΑΤΑ, η ίδια αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο και δεν κρύβει την επιθυμία της να αφήσει στο μέλλον γυναικεία σφραγίδα στον εν λόγω φορέα.

news247

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.