Ο Nico Rosberg ήταν ο θριαμβευτής του GP Μονακό καθώς ξεκινώντας από την pole position έκανε αλάνθαστο αγώνα και πήρε τη δεύτερη φετινή του νίκη. Ο Γερμανός το ίδιο είχε κάνει και πέρυσι στην ίδια πίστα, τα μυστικά της οποίας φαίνεται να γνωρίζει πολύ καλά. Ο Lewis Hamilton συμπλήρωσε το 1-2 της Mercedes αν και στο τέλος δέχτηκε ασφυκτική πίεση από τον Daniel Ricciardo, ο οποίος έφερε τη Red Bull στην 3η θέση. Ακολούθησαν οι Fernando Alonso, Nico Hulkenberg, Jenson Button, Felipe Massa, Jules Bianchi, Romain Grosjean και Kevin Magnussen.
Εκκίνηση
Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid αλλά τα απρόοπτα ξεκίνησαν πριν από την εκκίνηση, καθώς η Lotus του Pastor Maldonado δεν ξεκίνησε καν για το γύρο σχηματισμού. Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι δύο Mercedes ξεκίνησαν καλά και κράτησαν τις θέσεις τους, με τον Nico Rosberg να στρίβει μπροστά από τον Lewis Hamilton. Πίσω τους ο Sebastian Vettel έκανε πολύ καλή εκκίνηση και πετάχτηκε 3ος ενώ αντίστοιχα καλή εκκίνηση έκανε και ο Kimi Raikkonen, που ανέβηκε 4ος.
Ακόμα πιο πίσω όμως είχαμε σοβαρότερα συμβάντα, με τους Sergio Perez και Jenson Button να έχουν μιαν επαφή, η οποία οδήγησε τον Perez στις μπαριέρες της Mirabeau και εκτός αγώνα. Το αποτέλεσμα ήταν να βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα. Με την επανεκκίνηση παρουσιάστηκε πρόβλημα στο μονοθέσιο του Vettel και ο Πρωταθλητής αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Έτσι, στο πρώτο κομμάτι του αγώνα οι δύο Mercedes έμειναν ανενόχλητες στην πρωτοπορία, με τον Rosberg να προηγείται του Hamilton και οι δυο τους να απομακρύνονται από τον Raikkonen, που ακολουθούσε στην 3η θέση μπροστά από τους Ricciardo, Alonso, Magnussen, Vergne, Hulkenberg, Button και Bottas. Στο 12ο γύρο του αγώνα εγκατέλειψε και ο Daniil Kvyat, όπως έκαναν νωρίτερα οι Vettel, Perez και Maldonado.
SC και Pit stop
Ενώ είχαμε μπει στο παράθυρο για το pit stop, ο Adrian Sutil λειτούργησε ως καταλύτης. Στον 25ο γύρο ο Γερμανός της Sauber είχε έξοδο βγαίνοντας από το τούνελ και χτύπησε στις μπαριέρες, γεμίζοντας με θραύσματα την πίστα. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έκανε για 2η φορά την εμφάνισή του και σχεδόν όλοι έτρεξαν να μπουν στα pit για αλλαγή ελαστικών. Σε αυτό το σημείο καταστράφηκε ο αγώνας του Kimi Raikkonen, ο οποίος αμέσως μετά τη δική του αλλαγή ελαστικών αναγκάστηκε να ξαναμπεί για δεύτερη φορά, γιατί μια επαφή με μια Marussia του προκάλεσε κλατάρισμα.
Όταν το SC έφυγε από την πίστα και ο αγώνας ξαναξεκίνησε, οι δύο Mercedes έφυγαν μπροστά με τον Rosberg μπροστά από τον Hamilton και τους Ricciardo, Alonso να ακολουθούν. Ο Massa είχε ανέβει στην 5η θέση αλλά ο Βραζιλιάνος της Williams δεν έκανε pit stop μαζί με τους υπόλοιπους και θα χρειαζόταν να σταματήσει αργότερα. Το έκανε τελικά περίπου 20 γύρους αργότερα και επέστρεψε στην πίστα στη 12η θέση.
Μπροστά, οι Mercedes έδιναν τη δική τους μάχη, με τον Lewis Hamilton να παρακολουθεί από κοντά και να πιέζει τον Nico Rosberg, χωρίς να μπορεί φυσικά να τον προσπεράσει. Ο Daniel Ricciardo φαινόταν να μην έχει προβλήματα στην 3η θέση καθώς ο Fernando Alonso στην 4η θέση τον ακολουθούσε από σταθερή απόσταση. Πολύ καλό αγώνα έκανε ο Nico Hulkenberg, που είχε ανέβει στην 5η θέση, μπροστά από τις δύο McLaren των Magnussen και Button. Ο Kimi Raikkonen είχε μόλις μπει στη 10άδα.
Λίγο αργότερα οι θέσεις στη 10άδα άλλαξαν λίγο ακόμα, όταν εγκατέλειψε ο Valtteri Bottas λόγω σπασμένου κινητήρα. Έτσι, οι Gutierrez και Raikkonen κέρδισαν μία θέση, ο Massa μπήκε στη 10άδα και ο Jules Bianchi βρέθηκε στην 11η θέση. Τα πράγματα άλλαξαν ξανά λίγο αργότερα, όταν ο Gutierrez έκανε λάθος στη Rascasse, χτύπησε στην μπαριέρα και εγκατέλειψε, κάτι που έβαλε μέσα στη 10άδα τον Bianchi.
Άλλη μάχη από την αναμενόμενη
Η μάχη που αναμενόταν ανάμεσα στις δύο Mercedes για τους τελευταίους γύρους του αγώνα δεν ήρθε τελικά γιατί ο Hamilton άρχισε ξαφνικά να χάνει χρόνο και έμεινε αρκετά δευτερόλεπτα πίσω από τον Rosberg. Ο Βρετανός έμεινε στη 2η θέση, ωστόσο έχασε την ευκαιρία να διεκδικήσει τη νίκη. Έτσι, σε μιαν επανάληψη τους περσινού αγώνα, ο Rosberg είδε πρώτος την καρό σημαία και μαζί με τη νίκη πήρε ξανά την πρωτοπορία στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Ο Hamilton ακολούθησε στη 2η θέση και για άλλον έναν αγώνα ο Daniel Ricciardo ανέβηκε στο βάθρο, φέρνοντας τη Red Bull στην 3η θέση, έχοντας μάλιστα στο τέλος φτάσει τον Hamilton και πιέζοντάς τον ασφυκτικά, διεκδικώντας ακόμα και τη 2η θέση, την οποία τελικά δεν κατάφερε να πάρει.
Το τέλος του αγώνα ήταν αρκούντως επεισοδιακό. Πρώτα ο Button πέρασε τον Magnussen για την 6η θέση. Στη συνέχεια ο Raikkonen προσπάθησε να περάσει κι αυτόν τον Δανό της McLaren αλλά είχαν επαφή στη φουρκέτα και έμειναν και οι δύο σταματημένοι. Αυτό έφερε στην 8η θέση τον Bianchi, στην 9η τον Grosjean και ο Magnussen έπεσε στη 10η, ενώ ο Raikkonen χρειάστηκε να μπει στα pit. O Bianchi βέβαια κουβαλούσε και μια ποινή 5 δευτερολέπτων, οπότε μετά το τέλος του αγώνα έπεσε 9ος, αλλά και πάλι ήταν μια μεγάλη ημέρα για τον Γάλλο και για τη Marussia, που πήραν τους πρώτους τους βαθμούς στην F1.
Επόμενος αγώνας μετά το συναρπαστικό Μονακό είναι το GP Καναδά, το 3ήμερο 6-8 Ιουνίου
Θ. | N. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | <> | P | S1 | S2 | S3 | |
1 | 6 | Nico Rosberg | MERCEDES | 1:21.644 | 0.000 | 0.000 | 1 | 21.179 | 37.388 | 23.077 | |
2 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:21.262 | 9.200 | 9.200 | 1 | 21.303 | 37.316 | 22.643 | |
3 | 3 | Daniel Ricciardo | RED BULL | 1:21.257 | 9.600 | 0.400 | 1 | 21.343 | 37.363 | 22.551 | |
4 | 14 | Fernando Alonso | FERRARI | 1:22.785 | 32.400 | 22.800 | 1 | 21.497 | 38.146 | 23.142 | |
5 | 27 | Nico Hulkenberg | FORCE INDIA | 1:24.195 | 1 L | 71.200 | 1 | 21.936 | 38.542 | 23.717 | |
6 | 22 | Jenson Button | MCLAREN | 1:23.927 | 1 L | 0.100 | 1 | 21.861 | 38.473 | 23.593 | |
7 | 19 | Felipe Massa | WILLIAMS | 1:24.091 | 1 L | 0.700 | 1 | 22.149 | 38.492 | 23.450 | |
8 | 17 | Jules Bianchi | MARUSSIA | 1:22.849 | 1 L | 15.600 | 1 | 21.894 | 38.049 | 22.906 | |
9 | 8 | Romain Grosjean | LOTUS | 1:23.003 | 1 L | 1.400 | 2 | 21.740 | 38.290 | 22.973 | |
10 | 20 | Kevin Magnussen | MCLAREN | 1:21.573 | 1 L | 9.100 | 1 | 21.033 | 36.850 | 23.690 | |
11 | 9 | Marcus Ericsson | CATERHAM | 1:21.823 | 1 L | 10.600 | 2 | 21.307 | 37.611 | 22.905 | |
12 | 7 | Kimi Raikkonen | FERRARI | 1:20.330 | 1 L | 0.600 | 3 | 20.814 | 36.668 | 22.848 | |
13 | 10 | Kamui Kobayashi | CATERHAM | 1:26.757 | 3 L | 1 L | 2 | 22.340 | 39.111 | 25.306 | |
14 | 4 | Max Chilton | MARUSSIA | 1:21.098 | 3 L | 49.500 | 3 | +0.232 | +0.350 | -0.375 | |
15 | 21 | Esteban Gutierrez | SAUBER | 19 L | 16 L | 1 | 21.428 | 37.998 | STOP | ||
16 | 77 | Valteri Bottas | WILLIAMS | 23 L | 4 L | 1 | 22.410 | 39.824 | 23.575 | ||
17 | 25 | Jean-Eric Vergne | TORO ROSSO | 28 L | 5 L | 3 | 21.519 | 38.112 | 22.968 | ||
18 | 99 | Adrian Sutil | SAUBER | 55 L | 27 L | 1 | 21.517 | 37.566 | 22.678 | ||
19 | 26 | Daniil Kvyat | TORO ROSSO | 68 L | 13 L | 1 | |||||
20 | 1 | Sebastian Vettel | RED BULL | 73 L | 5 L | 2 | 24.912 | STOP | |||
21 | 11 | Sergio Perez | FORCE INDIA | 0.000 | 0.000 | 0 | |||||
22 | 13 | Pastor Maldonado | LOTUS | 0.000 | 0.000 | 0 |