ΤΟ ΔΡΑΜΑ
Οι δραματικές προσωπικές ιστορίες του πληρώματος και επιβατών της μοιραίας πτήσης της Malaysia Airlines έρχονται στο φως μετά και την επίσημη ανακοίνωση ότι το αεροπλάνο συνετρίβη κι ότι δεν υπάρχουν επιζώντες.
Πιλότος ο 53χρονος Ζαχαρί Αχμάντ Σαχ, ο οποίος εργαζόταν στη Malaysia Airlines από το 1981. Είχε πραγματοποιήσει περισσότερες από 18.000 ώρες πτήσης μέχρι την 8η Μαρτίου και οι συνάδελφοί του τον χαρακτηρίζουν «εξαιρετικό πιλότο». Μετά την εξαφάνιση του αεροσκάφους βρέθηκε στο επίκεντρο των ερευνών, καθώς η πορεία του αεροσκάφους και το κλείσιμο των συστημάτων επικοινωνίας έδειχναν δολιοφθορά που θα μπορούσε να κάνει μόνο ένας άνθρωπος με γνώση αεροσκαφών.
Συγκυβερνήτης της πτήσης είναι ο Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ, ένας 27χρονος Μαλαισιανός, ο οποίος φέρεται να ετοιμαζόταν να παντρευτεί. Μετά την εξαφάνιση της πτήσης, βρέθηκε και αυτός στο επίκεντρο των ερευνών.
Το πλήρωμα αποτελούσαν δέκα άτομα, όλα μαλαισιανής καταγωγής.
Ο μεγαλύτερος σε ηλικία επιβάτης ήταν 79 ετών, ενώ ο μικρότερος σε ηλικία ήταν 2 ετών.
Στο αεροσκάφος επέβαιναν 19 κινέζοι καλλιτέχνες (άλλες πηγές μιλούν για περισσότερους) που είχαν μεταβεί στην Μαλαισία για μία έκθεση που χρηματοδοτείτο από το κράτος. Ανάμεσά τους ήταν και ο ζωγράφος και ποιητής Ουάνγκ Λινσί, που οι φίλοι του δηλώνουν ότι είχε «πάθος για τη ζωή».
Ανάμεσα στους καλλιτέχνες ήταν και ο μεγαλύτερος σε ηλικία επιβάτης, ο 79χρονος Λου Μπαοτάνγκ, καλλιγράφος, του οποίου το έργο ήταν αναγνωρισμένο σε Κίνα, Βρετανία και ΗΠΑ.
Επίσης, στο αεροσκάφος επέβαιναν 20 εργαζόμενοι της εταιρείας ηλεκτρονικών συστημάτων, Freescale Semiconductor.
Δύο από τους επιβάτες ταξίδευαν με κλεμμένα διαβατήρια: πρόκειται για δύο Ιρανούς που φαίνεται πως αναζητούσαν μια καλύτερη ζωή στην Ευρώπη, χρησιμοποιώντας τα διαβατήρια των Λουίτζι Μαράλντι (Ιταλία) και Κρίστιαν Κότζελ (Αυστρία). Σύμφωνα με την Interpol, ο 18χρονος Πουρία Νουρ Μοχάμαντ Μερντάντ ήλπιζε να βρει τη μητέρα του στη Γερμανία, επιλέγοντας μία κυκλική πορεία από το Ιράν στην Κουάλα Λουμπούρ και στη συνέχεια στο Πεκίνο, το Άμστερνταμ και τη Φρανκφούρτη.
Τρεις Γάλλοι μαθητές γαλλικού Λυκείου στο Πεκίνο βρίσκονταν επίσης στην πτήση.
Ένα ζευγάρι από την Ινδία και ο γιος τους που επισκέπτονταν τον άλλο γιο τους στο Πεκίνο, ο οποίος κάνει το μετα-διδακτορικό του στην αστροφυσική.
Ο Νεοζηλανδός Πολ Γουίκς που κατευθυνόταν στη Μογγολία για μια επιχείρηση εξόρυξης. Άφησε πίσω του τη σύζυγό του, Ντανίκα, η οποία είχε δηλώσει πρόσφατα: «Κάθε ημέρα μοιάζει με αιωνιότητα».
Έξι Αυστραλοί επέβαιναν στο αεροσκάφος: Πρόκειται για τα ζευγάρια Μπομπ και Κάθριν Λότον, με τους φίλους τους Ρόντνι και Μέρι Μπάροους, οι οποίοι βρίσκονταν στην περιοχή για διακοπές, ενώ οι κινεζικής καταγωγής Λι Γιουάν και Γκου Ναϊτζούν επέστρεφαν μόνιμα στο Πεκίνο από το Σίδνεϊ, μετά την οικονομική κατάρρευση της επιχείρησής τους.
Η 33χρονη Νόρλι Ακμάρ Χαμίντ και ο 24χρονος σύζυγός της Ρατσαχάν Ζαμάνι από τη Μαλαισία, συναντήθηκαν στο σουπερμάρκετ όπου εργάζονταν. Παντρεύτηκαν το 2012 και τον Μάρτιο αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν το ταξίδι του μέλητος, μετά από αποβολή που υπέστη η Νόρλι.
Ένας από τους τρεις Αμερικανούς στο αεροσκάφος ήταν ο 50χρονος Φίλιπ Γουντ, ο οποίος αποφάσισε να ταξιδέψει στο Πεκίνο πριν ξεκινήσει τη νέα του ζωή στην Κουάλα Λουμπούρ. Ο Γουντ λάτρευε τα ταξίδια.
Εννέα από τους επιβάτες ήταν φίλοι, συνταξιούχοι, που επέστρεφαν σπίτι τους μετά από ένα ταξίδι στο Νεπάλ.
Ανάμεσα στους επιβάτες ήταν και ένας ειδικός στις πολεμικές τέχνες, ο οποίος είχε εργαστεί ως σταντμαν για τον Τζετ Λι. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 35χρονος Γιου Κουν, ο οποίος είχε εργαστεί σε πολλές ταινίες, βρισκόταν στην Κουάλα Λουμπούρ για τα γυρίσματα μίας ακόμα παραγωγής.
Στο αεροσκάφος βρισκόταν και ο Γιουτσέν Λι, ο οποίος πρόσφατα ολοκλήρωσε το διδακτορικό του στη μηχανική στο Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ. Η σύζυγός του δεν βρισκόταν μαζί του στο αεροσκάφος.
ημερησία