ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Αντιδράσεις προκαλεί το μέχρι πρότινος άγνωστο …ιδεολογικό προφίλ του Θόδωρου Καρυπίδη, υποψήφιου του ΣΥΡΙΖΑ για την περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας. Η εκλογική σύμπραξη των δύο πλευρών φαίνεται πάντως να οδεύει σε διαζύγιο καθώς το κλίμα στην Κουμουνδούρου χαρακτηρίζεται -τουλάχιστον- βαρύ.
Την Τετάρτη, η προγραμματισμένη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας αναβλήθηκε για σήμερα Πέμπτη, θα διεξαχθεί δε παρουσία του Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος και θα λάβει τις τελικές αποφάσεις.
Την ίδια στιγμή, στην Κοζάνη μεταβαίνουν εκτάκτως ο γραμματέας του κόμματος Δημήτρης Βίτσας και ο υπεύθυνος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Κώστας Πουλάκης προκειμένου να συζητήσουν με την Περιφερειακή Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ.
Έχοντας δώσει βήμα δημοσιογραφικής φιλοξενίας στον Ηλία Κασιδιάρη, και τον γνωστό «μεσσία» Αρτέμη Σώρρα αλλά και αναρτώντας στο facebook απόψεις με απροκάλυπτο αντιεβραϊκό ύφος και στόχευση, ο Θ. Καρυπίδης συγκεντρώνει ήδη εσωκομματικά και όχι μόνο πυρά έντονης αποδοκιμασίας.
Ενδεικτική του ευρύτερου προσανατολισμού του Θ. Καρυπίδη είναι ανάρτησή του στο Facebook, δια της οποίας επιχειρεί μια απίστευτη ετυμολογική – συνωμοσιολογική προσέγγιση γύρω από τη νέα ονομασία της δημόσιας τηλεόρασης.
Η άποψη του κ. Καρυπίδη για το θέμα τιτλοφορείται «Η σημασία των λέξεων… και των ονομάτων!!!» και περιλαμβάνει τα εξής:
Η Νέα Τηλεόραση της Ελλάδας, θα λέγεται ΝΕΡΙΤ (Nerit) που είναι Εβραϊκό όνομα για κορίτσια, και σημαίνει στα Εβραικά “κερί”http://www.thinkbabynames.com/meaning/0/Nerit . Το Nerit προέρχεται από το Eβραϊκό Νera http://www.thinkbabynames.com/meaning/0/Neraκαι δίνεται σε κορίτσια που γεννήθηκαν κατά τη Χάνουκα… (“κερί” της Ανθελληνικής γιορτής Χάνουκα δηλαδή… τι γιορτάζουν οι Εβραίοι στην Ανθελληνική γιορτή Χάνουκα, διαβάστε εδώ:http://www.pentapostagma.gr/2013/01/blog-post_4686.html την νίκη τους κατά του Μ. Αλεξάνδρου!!! )
Το όνομα Nerit είναι συγγενές με το Βerit (πώς λέμε Μπενέ Μπερίτ….) . Φημολογείται ότι δ/ντης μπορεί να είναι ο Παπαχελάς, το αστέρι της Bilderberg. Ο πλέον κατάλληλος…
Ο Σαμαράς ανάβει ένα – ένα τα κεριά (Νεριτ) στην επτάφωτη λυχνία των Εβραίων, και βάζει φωτιά στην Ελλάδα… μετά την επίσκεψή του στη Συναγωγή της Θεσσαλονίκης, (τι ειρωνεία: μέσα στην πατρίδα του Μεγαλέξαντρου) οργανώνει νέα Χάνουκα κατά των Ελλήνων…Καλό μεσημέρι !».
Σοβαρά ερωτηματικά για τη στάση του έναντι της Χρυσής Αυγής προκαλεί και ένα ακόμη σχόλιό του, ανηρτημένο στο Facebook, την περίοδο που το ακροδεξιό κόμμα έμπαινε στην τσιμπίδα του νόμου:
«Τώρα που η Χρυσή Αυγή μπήκε στην στενή, ο Ελληνικός λαός θα πλέει σε πελάγη ευτυχίας, θα έχει λύσει όλα τα προβλήματα του και ευτυχισμένος θα απολαμβάνει την σωτηρία της δημ(ι)οκρατία τους. Οι φόροι θα μειωθούν δραστικά, οι μισθοί θα γίνουν βιώσιμοι, οι θέσεις εργασίας θα έρχονται κατά χιλιάδες, (ο Βενιζέλος υποσχέθηκε… 900.000 θέσεις εργασίας ), τα νοσοκομεία θα ανοίξουν για τον κόσμο και όχι μόνο για τους λαθρομετανάστες, τα σχολεία θα έχουν αρκετούς καθηγητές για να διδάξουν και προπαντός τα Εθνικά μας θέματα θα επιλυθούν με τον καλύτερο τρόπο. Καλό μεσημέρι!» ;έγραφε πριν από μρικούς μήνες ο κ. Καρυπίδης.
Στο θέμα αναφέρθηκε το ΠΑΣΟΚ με ανακοίνωσή του:
«Ακροδεξιοί, φιλοχρυσαυγίτες, αντισημιτιστές, ρατσιστές όλοι τίθενται στην υπηρεσία του κ. Τσίπρα για να πάρει την εξουσία. Η προσωπική επιλογή του κ. Τσίπρα για τον υποψήφιο περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, Θ.Καρυπίδη, είναι το πρώτο δείγμα της δήθεν «αντιμνημονιακής» συμμαχίας ΣΥΡΙΖΑ – Καμμένου που προτείνει για τον τόπο ο κ. Τσίπρας. Ψηφοφόροι και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ τώρα καταλαβαίνουν γιατί ο κ. Τσίπρας δεν ήθελε να συνεργαστεί με τις δημοκρατικές δυνάμεις για την απομόνωση της Χρυσής Αυγής».
Δηκτική ήταν η αναφορά και του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος, μέσω twitter, διερωτήθηκε εάν τελικά θα υποστηριχθεί τελικά ο Θ. Καρυπίδης ως υποψήφιος στη Δυτική Μακεδονία, ενώ σε ραδιοφωνικές του δηλώσεις ανέφερε:
«Δεν λέω τι γράφει για το ΝΕΡΙΤ ότι είναι εβραϊκό όνομα και δεν θέλω να σχολιάσω αυτές τις συνωμοσιολογίες. Αλλά οι τρεις τελευταίες γραμμές, που λέει ότι ο Σαμαράς καίει την Ελλάδα κατ’ εντολή της συναγωγής των Εβραίων στη Θεσσαλονίκη είναι η πιο μεγάλη υιοθέτηση στερεοτύπων που έχουν κυριαρχήσει στην Ευρώπη, στα αντισημιτικά κινήματα του 20ου αιώνα. Δεν μπορεί να μην είναι πολιτικό θέμα αυτό για τον ΣΥΡΙΖΑ και αν ρωτάτε τη γνώμη μου, προφανώς θα τον αποσύρουν. Αλλά το θέμα είναι ο τρόπος και η επιπολαιότητα με την οποία ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε τις επιλογές των υποψηφίων. Ο κ. Τσίπρας και η τακτική του ΣΥΡΙΖΑ – το έχω πει πολλές φορές – είναι να λέει σε όλους ναι. Σε όποιους μπαίνουν στο γραφείο του»
Ο ίδιος ο Θ. Καρυπίδης αποπειράθηκε να αντικρούσει τις κατηγορίες με δήλωσή του στο kozani.tv
«Η επαγγελματική ιδιότητα του δημοσιογράφου δεν με προφύλαξε απʼ την αρνητική έκπληξη της προπαγάνδας των Μ.Μ.Ε. και τους αφελείς συνοδοιπόρους της, για όσα ακούστηκαν για το άτομό μου. Η συσχέτισή μου με εθνικιστικά-ρατσιστικά μορφώματα και κόμματα είναι απαράδεκτη.Η στάση ζωής μου, η ιστορία και το ήθος μου είναι σε πλήρη αντίθεση μʼ αυτές τις αντιλήψεις και πρακτικές. Από παιδί μεγάλωσα και γαλουχήθηκα, στο στενό και ευρύτερο οικογενειακό μου περιβάλλον, με τις αξίες της δημοκρατίας και της αριστεράς, που πληρώθηκαν με διωγμούς, ταλαιπωρίες και φυλακίσεις», αναφέρει.
Στην ίδια ανακοίνωση μιλά για κοινές στοχεύσεις με τον ΣΥΡΙΖΑ:
«Η ανατροπή της πολιτικής των μνημονίων που διαλύει την οικονομία της χώρας και φέρνει την κοινωνική καταστροφή, με οδήγησε στην άμεση πολιτική ενεργοποίηση. Χρειαζόμαστε ένα δημοκρατικό κόσμο, για να μπορούμε να ζούμε, εμείς και τα παιδιά μας, με υπερηφάνεια και αξιοπρέπεια. Αυτές οι κοινές στοχεύσεις με το ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ενόχλησαν τα επιτελεία της συγκυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου. Δηλώνω στρατιώτης στον στόχο της ανατροπής στη Δυτική Μακεδονία. Το ενεργειακό κέντρο της Ελλάδας θα βαδίσει στο δρόμο της διαφάνειας, της δημοκρατίας, της υπεράσπισης του δημόσιου πλούτου και της παραγωγικής ανασυγκρότησης» κατέληξε.
Στο θέμα αναφέρθηκε με ανάρτησή του στο facebook και o Πέτρος Τατσόπουλος:
«Πίσω από την «απαξίωση» του Οδυσσέα Βουδούρη όσο και πίσω από τη «γκάφα» με τον Θεόδωρο Καρυπίδη κρύβεται η ίδια κοντόθωρη πολιτική λογική: ο πρώτος απαξιώνεται εκ των υστέρων ως φιλομνημονιακός, ο δεύτερος εγκρίνεται εκ των προτέρων ως αντιμνημονιακός. Κάθε άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμά τους -η εξαίρετη θητεία του Οδυσσέα στους «Γιατρούς χωρίς Σύνορα», το επίμονο φλερτ του Θεόδωρου με το λαϊκισμό και τους φασίστες- επικαλύπτεται από αυτή την πρωτόγονη, μανιχαϊστική «διαφορά» τους. Όχι, ξεφτέρια-τεφτέρια της Κουμουνδούρου. Έτσι δεν κυβερνάτε αύριο τη χώρα. Έτσι δεν ανοίγετε ούτε μπακάλικο στα Πατήσια».
έθνος